Graspop Metal Meeting 2023

Queen zonder Freddy treedt alleen op. Het gave van Queen was nou net dat alle bandleden nummers schreven. Lambert is een goede invalkracht, maar niet meer dan dat.

Sepultura was in de jaren negentig toonaangevend in de metalscene. Nu niet meer.
Ik heb ook nooit beweerd dat deze bands nog net zo goed of populair zijn als in hun hoogdagen.
Maar beide bands zijn wel doorgegaan met een nieuwe zanger, en niet onverdienstelijk.

Er zijn ook bands die totaal in de vergetelheid raken nadat ze hun iconische zanger(es) kwijtraken.
En dat is bij Queen en Sepultura duidelijk niet het geval, zelfs al zijn ze bij wijze van spreken van een 10 naar een 8 of 7 gegaan.
En daarom passen ze dus nog steeds in het genoemde rijtje. 😉

Edit: Is fleddy melculy de Vlaamse versie van populariteit van heidevolk in Nederland? Dus bijna niet op de radio maar overvolle tenten bij elk festival of volle concertzalen?

Altijd dikke feest bij die manne.
Heb ze één keer gezien op graspop. Bij het lijflied van mij en een collega van mij (toen beste maat) (vulgarisch, magistralisch) (cover) kwamen we elkaar opnieuw tegen en hadden we elkaar teruggevonden. geweldige tijden.
Edit: fleddy is bij ons in België ook heel soms op de radio. Enkel heel soms op stubru.

Ja dat bedoel ik idd. Ik zit al de hele week op 1 persoon te wachten. Is er nog kans op kaarten die terugvallen of wachtlijsten? Geen fan van Ticketswap.
balen man, unlucky timing.
er is wel een wachtlijst, maar geen idee hoe veel kans je dan hebt dat er nog iets vrij komt
afgelopen jaar kwamen er vrij kort voor het festival wel ineens wat tickets vrij voor alle dagen, maar geloof dat dat was omdat de capaciteit verhoogd was, neem aan dat dat niet ieder jaar gebeurt.

Ja dat bedoel ik idd. Ik zit al de hele week op 1 persoon te wachten. Is er nog kans op kaarten die terugvallen of wachtlijsten? Geen fan van Ticketswap.
onder de post op facebook probeerden ook al wat mensen hun tickets weg te doen... Is ook niet helemaal waterdicht maar wel een optie.

Heb ze één keer gezien op graspop. Bij het lijflied van mij en een collega van mij (toen beste maat) (vulgarisch, magistralisch) (cover) kwamen we elkaar opnieuw tegen en hadden we elkaar teruggevonden. geweldige tijden.
Edit: fleddy is bij ons in België ook heel soms op de radio. Enkel heel soms op stubru.
Had het over Fleddy. Heidevolk nog nooit gezien.

Ik heb daar absoluut geen last van neen. Ik luister ook wel veel dingen zonder screams maar ook veel death metal en metal core en dergelijke.

Ik vond trouwens niks aan Sleep Token. Heb ook de nummers beluisterd die gisteren speelde en dus ook vanavond ga ik van uit. En een live concert vluchtig bekeken. En het doet me echt niks. Sorry.
Hoe was het?

Ik haat jazz.
Come On Reaction GIF by MOODMAN

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Loek123

Users who are viewing this thread