Graspop Metal Meeting 2023

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
Guano Apes zijn live nog steeds dikke prima. Clawfinger dit jaar op Sweden Rock gezien en dat vond ik niet zo best meer. Dat soort boze rap/metal moet niet meer gespeeld worden door mannen in de 50 die eruit zien alsof ze uit kantoor komen. Opzich brachten ze het nog wel live maar was niet om aan te zien eigenlijk.
Hey...dat vind ik eigenlijk van iedere punk band ook die wat op leeftijd komt....in tegenstelling tot een trash band die beter wordt als de beste wijn...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
Mag ik Amy Lee ook nomineren als slechtste zangeres?
Dat niemand die vrouw ooit verteld heeft dat ze beter iets anders kan gaan doen met `r leven
De ene keer dat ik naar Pinkpop geweest ben was evanescence daar ook...dit was veruit het slechtste optreden van de dag en dit was alleen te wijten aan de stem van Amy....jammer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

Nu_metal90

Randprogramma
19 sep 2021
100
293
moest veel bij lezen deze keer. Het is mij niet gelukt om van wrapped een fatsoenlijke plaatje te maken, dus hierbij de eerste nummers uit mijn top 100.

En ik heb nog steeds hoop op Soad en Metallica (tegen beter weten in). En anders GNR en BMTH, maar aub geen Kiss!
 

Bijlagen

  • FAE8F39E-1B30-4CDD-B1F4-6FA930042722.png
    FAE8F39E-1B30-4CDD-B1F4-6FA930042722.png
    512 KB · Weergaven: 13

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
En ik heb nog steeds hoop op Soad en Metallica (tegen beter weten in).
Star Wars Disney Plus GIF by Disney+
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Eindelijk er door. Moeten bijlezen vanaf bladzijde 228. Retedrukke dag op het werk, amper tijd om naar het toilet te gaan laat staan Festileaks forum te lezen.


Hoe meer ik Lorna Shore luister hoe harder ik er van overtuigd ben dat dit voor mij de topshow van 2022 kan worden. Gojira nooit fan van geweest maar probeer ze nu wat te luisteren en misschien ga ik ze toch live bekijken. Veel respect voor die band maar muzikaal niet helemaal mijn ding maar wil het zo graag een kans geven.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Enkel posten geliket.
Ik snap dat je een lange dag op werk hebt gehad maar ik probeerde je erop te wijzen dat je per ongeluk bladzijde 228 had geschreven. Terwijl ik vrij zeker weet dat ik reacties van jou heb gezien in de 200 pagina's na die bladzijde, en je denk ik bladzijde 428 bedoelde ;)
 
  • Haha
Waarderingen: won666

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Eindelijk er door. Moeten bijlezen vanaf bladzijde 228. Retedrukke dag op het werk, amper tijd om naar het toilet te gaan laat staan Festileaks forum te lezen.


Hoe meer ik Lorna Shore luister hoe harder ik er van overtuigd ben dat dit voor mij de topshow van 2022 kan worden. Gojira nooit fan van geweest maar probeer ze nu wat te luisteren en misschien ga ik ze toch live bekijken. Veel respect voor die band maar muzikaal niet helemaal mijn ding maar wil het zo graag een kans geven.
Heb je Gojira al eens eerder live gezien? Bij mij klikte het ook pas nadat ik een optreden van ze gezien heb. Op album ben ik ze intussen ook zeer gaan waarderen, maar live komt die muziek echt nog een stuk meer over.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en won666

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Heb je Gojira al eens eerder live gezien? Bij mij klikte het ook pas nadat ik een optreden van ze gezien heb. Op album ben ik ze intussen ook zeer gaan waarderen, maar live komt die muziek echt nog een stuk meer over.
Ja maar nooit heel aandachtig, ik stond ergens meer aan de zijkant. En daar was ik al onder de indruk van hoe die met relatief weinig toch iets indrukwekkend doen. Vandaar ook mijn respect voor de band ondermeer. Maar muzikaal werkt het niet maar ik begin nu zowat stukjes van buiten te kennen uit hun muziek en dat helpt wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Jamel

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
je kan Ghost niet leuk vinden (ik ben ook geen fan) maar die band verkoopt meer tickets dan iedere band die op de vrijdag staat.
Papa Roach doet het denk ik ook erg goed bij het mainstream publiek en zal meer publiek lokken dan bijvoorbeeld hatebreed of meshuggah gok ik
arch enemy en amon amarth lijken me vrij gelijk aan elkaar, of onderschat ik amon amarth dan?
denk verder ook dat je epica flink onderschat. die hebben net vorig jaar alcatraz succesvol geheadlined en zullen een groter publiek hebben dan je denkt

blijft natuurlijk een hoop gokken, maar lijkt er voor mij op dat de dagen aardig aan elkaar gewaagd zijn qua grootte van de bovenste bands.
Headlinen van alcatraz zegt niet zoveel hoor. Avatar, Accept, Heilung, Kreator, Saxon deden dit ook.
Zijn allemaal prima namen, maar niet echt van het grote kaliber.
Twisted Sister, Within Temptation, Marilyn Manson, Whitesnake zijn de grotere headliners daar...bij GMM zijn dat de vaak omstreden headliners of al lang geen headliners meer.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.025
Ik hoop dat Powerwolf de groei kan doorzetten tot headliner. Net twee uur lang genoten. En door de langere setlist vielen de oh ohhhs ook wel mee, of het valt me niet meer zo op, kan natuurlijk ook
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ik hoop dat Powerwolf de groei kan doorzetten tot headliner. Net twee uur lang genoten. En door de langere setlist vielen de oh ohhhs ook wel mee, of het valt me niet meer zo op, kan natuurlijk ook
Was Powerwolf nou nog een kandidaat voor Graspop, of al afgevallen? Zou het wel grappig vinden om hen en Ghost weer op hetzelfde festival te zien, waren bij mijn eerste Graspop twee leuke ontdekkingen toen haha.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.025
Was Powerwolf nou nog een kandidaat voor Graspop, of al afgevallen? Zou het wel grappig vinden om hen en Ghost weer op hetzelfde festival te zien, waren bij mijn eerste Graspop twee leuke ontdekkingen toen haha.

Hebben er dit jaar gestaan, dus lijkt me niet dat ze er komende editie ook weer staan. Denk wel dat het zo’n band gaat worden die er om het jaar gaat staan. Weet niet eens of ze in Amerika wel populair zijn, of dat het alleen Europa is?
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Ik hoop dat Powerwolf de groei kan doorzetten tot headliner. Net twee uur lang genoten. En door de langere setlist vielen de oh ohhhs ook wel mee, of het valt me niet meer zo op, kan natuurlijk ook
I'm happy for everyone having a good time with Powerwolf's music - but my god...to me they they are the most embarrassing band I've ever had the displeasure of seeing in concert.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Wat denken jullie, maakt IDLES een kans om op graspop te staan? Aangezien ze in juni/juli touren maar vorig jaar al op rock Werchter stonden. Ik heb er allesinds niks op tegen.
That would be really cool, I wanna see them so bad.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.025
I'm happy for everyone having a good time with Powerwolf's music - but my god...to me they they are the most embarrassing band I've ever had the displeasure of seeing in concert.

Yeah, but you don’t like GNR hits, so that doesn’t count :LOL:

But, what didn’t you like about it? For most people it’s the nonstop interaction with the crowd with the “oh” and “ah”
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken