Zo. Ik ben de hele line-up doorgelopen en de playlist is gereed! 756 nummers in totaal, dat is best wat. Nadeel van een brede muzieksmaak denk ik! Maar wat een fijne line-up. Gisteren ook wat bands gekeken met de misses en die is nu ook stuk enthousiaster. Hieronder mijn opsomming wat ik voorlopig per dag wil zien, dit kan uiteraard nog fors gaan veranderen met inluisteren. Hierbij houd ik er al wat rekening mee waar ik de missen mee naartoe kan nemen. Maar hier en daar kies ik ff lekker volledig voor mijzelf!
Ik beperk me even tot de absolute must sees en wat ik graag wil zien als het zo uitkomt qua schema.
Donderdag (stiekem een dag dat zonder headliner al een clashfestijn wordt)
Must see: 1914, Cradle of Filth, Epica, Motionless in White, Orbit Culture, Papa Roach, Septicflesh
Graag zien: Arch Enemy, As I Lay Dying, Butcher Babies, Evergrey, Marduk, Molybaron, Spiritbox
Vrijdag
Must see: Amon Amarth, Any Given Day, Disturbed, Gojira, Meshuggah, Seether
Graag zien: Black Mirrors, Crowbar, Delain, Fever 333, Finntroll, Hatebreed, Orange Goblin, Watain
Zaterdag (onmogelijke dag)
Must see: Antimatter, Draconian, Fiels of the Nephilim, Parkway Drive, Sleep Token, Slipknot, Soen, Solstafir
Graag zien: Architects, Exodus, I Prevail, In Flames, Pantera, Russkaja,
Zondag (lijkt een rustigere afbouwdag te worden, wel fijn na die zaterdag)
Must see: Avatar, Bloodywood, Lorna Shore, The Halo Effect
Graag zien: Billy Talent, Eluveitie, Hollywood Vampires, Insomnium, Katatonia