Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben bang dat we niet meer onder GnR gaat uitkomen. Doe maar lekker op de donderdag dan heb ik het al druk genoeg met Cradle of Filth en Epica in de Marque!
Persoonlijk geen zin in een 3u durende show...er zal wel iets anders spelen tegelijk neem ik aan? Wat over en weer skippen tussen bands en wat GNR meenemen.
Persoonlijk geen zin in een 3u durende show...er zal wel iets anders spelen tegelijk neem ik aan? Wat over en weer skippen tussen bands en wat GNR meenemen.
Imagine Kiss and GNR as the remaining headliners with Motley Crue and Def Leppard already confirmed. What a crazy edition for old school rock fans that would be
In 2018 I only watched the first half for some Chinese Democracy bangers and other deep cuts - I don't care about the big hits too much, they're a little overplayed to my ears.
Imagine Kiss and GNR as the remaining headliners with Motley Crue and Def Leppard already confirmed. What a crazy edition for old school rock fans that would be