Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Ik heb een bandshirt van opeth en devin townsend. een oud van korn. Kheb zelfs ee 16? jaar oud t-shirt van metallica. Ik ga voor één van devin. Waarschijnlijk ga je me zien met een witte stok en een begeleider als ik het niet vind. Ik heb ooit nog eens afgesproken aan het graspop kruis. Nu zijn er verschillende en verschillende kanten. Dus ik hoop dat ik het vind.
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Had ik al een beetje verwacht. Maar ik verwacht meer iets apart in plaats van Graspop.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.217
Inderdaad een ideaal pakket voor Graspop om binnen te hengelen. Geen bands waar ik zelf blij van wordt maar Joan Jett zou ik wel meepakken.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Goeioenavond beste kijkers. We gaan er vanaf woensdag invliegen met kans op een paar drupjes. Met een poging om de piketten toch in de grond te krijgen. De moshpits zullen niet zo plakkerig zijn door de niet extreem zweterige temperaturen van 22 tot 24 graden. Verder heb je geen eskimo slaapzak nodig door temperaturen die afkoelen tot 15 graden. Of we de druppen gaan kunnen tellen is nog niet zeker.
Morgen zijn we er weer met meer weer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni en duck

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Ik krijg dan nog een halve liter van je! ;) althans, dat denk ik toch wel
Daar ben ik niet zo zeker van?. Laat maar weten wat je van The Halo Effect vond. Ik denk dat Sweden Rock volledig los gaat gaan.
De line up bestaat uit ex In Flames leden en wat ze op hun debuut album laten horen is van een niveau dat ik al lang niet meer van In Flames heb gehoord.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.217
Daar ben ik niet zo zeker van?. Laat maar weten wat je van The Halo Effect vond. Ik denk dat Sweden Rock volledig los gaat gaan.
De line up bestaat uit ex In Flames leden en wat ze op hun debuut album laten horen is van een niveau dat ik al lang niet meer van In Flames heb gehoord.
Ik ben mijn groep er maar alvast op gaan voorbereiden dat er een kans is dat we na Tiamat niet naar Sorcerer gaan maar naar de mainstage voor The Halo Effect. De 4 beschikbare nummertjes alvast in de playlist gezet om ze zelf ook eens te gaan beluisteren!
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
373
529
Tijd voor m'n jaarlijkse comment op het Festileaks forum! Verdorie, ik mis het om hier dagelijks met jullie te praten, moet er wat meer werk van maken... (Ik mis jullie ook gewoon)

Natuurlijk kijk ik ook énorm uit naar deze editie!!! Tickets gekocht toen ik nog studeerde aan de lerarenopleiding (2019) & inmiddels al 3 schooljaren voor de klas. Reden te meer om er écht stevig in te vliegen.
Om de zwoele voormiddagen (een zon die recht op de tent schijnt waardoor het vanbinnen een sauna wordt) te vermijden, ben ik op zoek naar een ventilatortje op batterijen... Zou dit op de camping mogen?
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Joslittel

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Tijd voor m'n jaarlijkse comment op het Festileaks forum! Verdorie, ik mis het om hier dagelijks met jullie te praten, moet er wat meer werk van maken... (Ik mis jullie ook gewoon)

Natuurlijk kijk ik ook énorm uit naar deze editie!!! Tickets gekocht toen ik nog studeerde aan de lerarenopleiding (2019) & inmiddels al 3 schooljaren voor de klas. Reden te meer om er écht stevig in te vliegen.
Om de zwoele voormiddagen (een zon die recht op de tent schijnt waardoor het vanbinnen een sauna wordt) te vermijden, ben ik op zoek naar een ventilatortje op batterijen... Zou dit op de camping mogen?
Er staat niets in het campingreglement over ventilatoren dus in principe mag het. Zolang je hem niet als drone of schroevendraaier gebruikt. Want die zijn wel verboden volgens het reglement.
 
  • Leuk
Waarderingen: jvandeweyer

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Tijd voor m'n jaarlijkse comment op het Festileaks forum! Verdorie, ik mis het om hier dagelijks met jullie te praten, moet er wat meer werk van maken... (Ik mis jullie ook gewoon)

Natuurlijk kijk ik ook énorm uit naar deze editie!!! Tickets gekocht toen ik nog studeerde aan de lerarenopleiding (2019) & inmiddels al 3 schooljaren voor de klas. Reden te meer om er écht stevig in te vliegen.
Om de zwoele voormiddagen (een zon die recht op de tent schijnt waardoor het vanbinnen een sauna wordt) te vermijden, ben ik op zoek naar een ventilatortje op batterijen... Zou dit op de camping mogen?
Of je kan een fresh & black tent aanschaffen. Pikdonker. Minder zweten. Of gewoon hopen op wat ochtendgrijs. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: jvandeweyer

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Dag beste kijkers,
De trend toont geen extremen van woensdag tot zaterdag.
's nachts 14 / 15 graden. Overdag 22 tot 25 graden gemild. Af en toe kans op enkele verfrissende druppels dankzij de westenwind.
Wie weet kunnen we dus besparen op deo? water,, poncho, zonnecrème en in mijn geval bier. Schol.
Tja, 't is crisis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en duck

Gebruikers die dit onderwerp bekijken