Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Ik denk laatste ticketswap vraagje: Als je één ticket van de twee verkoopt. Wordt het dan ook automatisch aangepast bij ticketmaster. Dat je één ticket ziet. En het tweede niet meer?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik denk laatste ticketswap vraagje: Als je één ticket van de twee verkoopt. Wordt het dan ook automatisch aangepast bij ticketmaster. Dat je één ticket ziet. En het tweede niet meer?
Nee, Ticketswap staat los van Ticketmaster. Dus even goed op de code letten van het ticket dat je verkoopt of het ticket dat je houdt alvast even apart houden / downloaden / printen. Dan weet je zeker dat je niet perongeluk met het oude ticket naar binnen gaat. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
273222e8-4992-4f0f-8a22-17453c43f51a_BMTH_LINE_UP_1080x1350+%282%29.jpg


Voor een Metalcore liefhebber toch wel een aardige droom line up daar hoor.
BMTH. BMFV, Beartooth, While she sleeps, Motionless in white, Ice Nine Kills, Spiritbox.
Moet een mooi feestje worden daar in Malta

Gelukkig staat het meerendeel ook op Graspop. Hoop dat BMTH, Motionless in White en Ice Nine Kills volgend jaar in Dessel staan
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Toch weer een mooie band gevonden om 1 van de gaten op te vullen in mijn Clashfinder: Stick to your guns. Klinkt wel lekker, kende ze nog niet.

Heb niks met amenra/whitesnake en had een groot gat tussen within temptation en jinjer
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Bring me the horizon zie ik niet meer op graspop staan. Is tegenwoordig eerder pukkelpop (zie dit jaar) of werchter (zie paar jaar geleden) materiaal.
Alhoewel als three doors down kan dan... tja...
Stick to your guns heb ik leren kennen op pukkelpop. Zijn ze nu niet iets softer geworden?
En blind guardian zoals je zei. Inderdaad. Het wordt tijd dat ze nog eens komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Bring me the horizon zie ik niet meer op graspop staan. Is tegenwoordig eerder pukkelpop (zie dit jaar) of werchter (zie paar jaar geleden) materiaal.
Alhoewel als three doors down kan dan... tja...
Ach ja ze hebben er inderdaad voor het laatst gestaan in 2014, en zijn wel flink de mainstream kant op gegaan dus weet ook niet zeker of Graspop ze nog zou boeken. Ik zou het wel toejuichen iig. Hebben ook een flinke productie mee als ze een mooie spot krijgen.

Zoals je zegt als ze 3 doors down, 3 days grace, offspring etc. boeken dan zie ik niet in waarom bmth niet.

Ze staan overigens ook nog steeds op veel metalfestivals overal, het is niet dat ze alleen majors/mainstream festivals af gaan
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Ach ja ze hebben er inderdaad voor het laatst gestaan in 2014, en zijn wel flink de mainstream kant op gegaan dus weet ook niet zeker of Graspop ze nog zou boeken. Ik zou het wel toejuichen iig. Hebben ook een flinke productie mee als ze een mooie spot krijgen.

Zoals je zegt als ze 3 doors down, 3 days grace, offspring etc. boeken dan zie ik niet in waarom bmth niet.

Ze staan overigens ook nog steeds op veel metalfestivals overal, het is niet dat ze alleen majors/mainstream festivals af gaan
Ik was groot fan van het oude werk en kan het nieuwe werk ook wel waarderen. Ik vraag me wel af hoe dat gaat vallen op GMM
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Pauly Robin

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
In Flames heeft MS2 ook geheadlined met commerciële nummers.

En als die softies van Journey ook welkom zijn, dan kan er véél.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Toch maar toegegeven aan de ouderdom en een hotel geboekt op een klein halfuur rijden...
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
De Korn setlist van de Europese tour is toch wel wat aangepast na de VS tour van afgelopen maanden.
Ik hoopte heel erg dat ze Cold zouden spelen op Graspop en zie dat ze deze hebben toegevoegd aan de setlist voor Europa (speelden ze niet in de VS-tour) dus daar ben ik heel blij mee. Verder spelen ze ook alle classics en een aantal goede nummers van het laatste album
Zie wel dat Forgotten geschrapt is van de Setlist, dat is wel jammer. Verder wel heel blij met deze setlist, hopelijk houden ze deze ook aan voor Graspop.

Al is een drum solo als éénnalaatste nummer wel apart, en mogen die snippets van One en We Will Rock You ook wel geskipt worden van mij, zoals ook al aangehaald in een ander topic. Nog steeds wel de show waar ik het meest naar uit kijk van het festival in ieder geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
heb twee spotify playlists gemaakt voor korn en deftones op basis van setlist huidige tour, zal ze delen mocht ik hier nog iemand een plezier mee doen:

Playlist van Korn van setlist huidige tour:

Hetzelfde gedaan voor de huidige tour van Deftones, ken de band niet zo goed dus geen idee of hun Europese setlist hetzelfde zal zijn.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
de nieuwe aankondiging maakt het precies toch enkel erger. "de parkeertickets zijn er voor het milieu" dit is toch gewoon puur greenwashing, vind het jammer dat ze er niet gewoon eerlijk over zijn. we weten toch al dat de nmbs gaat staken tijdens het graspop weekend, ik waag het er sowieso niet op en kom terug met de auto.
 
  • Leuk
Waarderingen: banzai

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Ik ga ook met de wagen (en fiets achterop). Maar als ik de website van Dessel bekijk én Google Maps, dan stel ik vast dat er in de omgeving van het festival veel werken aan de gang zijn. Dat zal ongetwijfeld zijn invloed hebben (lees = files). Ik heb een vermoeden dat er de perimeter waar men niet zal mogen parkeren een pak groter zal zijn dan de voorbije edities. met andere woorden, ze gaan je min of meer verplichten de parkings te laten gebruiken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken