Klinkt alsof Devin een extra onkostenvergoeding vraagt aan festivals, en als ze die niet willen geven, cancelt hij de show.
Laten we hopen dat Graspop hier wel in me wilt gaan. Ze hebben hem wel op een hoge spot staan.
Jullie lijken er wel vrij zeker van dat Aerosmith terug komt, ik betwijfel het wel. Ik zie het net zo goed gebeuren dat die Las Vegas niet meer uit komen met hun tours, net als de afgelopen jaren. Het is niet voor niets dat ze de europese tour cancellen en tijdens graspop een concert hebben staan daar.
Ik denk verder ook dat als Metallica ooit naar Graspop zou komen, dat dit er wel een goed jaar voor is aangezien ze dit jaar op werchter staan. Kans blijft klein natuurlijk, maar als ze in juni in Europa zijn zie ik het nog wel gebeuren. met een soort constructie zoals die van GNR op graspop in 2018.
Metallica, Slipknot, Avenged Sevenfold, Faith no more
SOAD, Slipknot, Avenged Sevenfold, Ghost
Aerosmith, Slipknot, Avenged Sevenfold, Parkway Drive
EDIT: Dus denk inderdaad 2 grote headliners en 2 kleinere.
Grote uit het rijtje: Metallica, SOAD, Aerosmith, Slipknot, Ozzy, Motley Crue
Kleine potentiele headlners: Avenged Sevenfold, Nightwish, Parkway Drive, Ghost, Gojira
Verder hoop ik echt dat Ozzy niet richting Europa gaat volgend jaar in juni.
Laten we hopen dat Graspop hier wel in me wilt gaan. Ze hebben hem wel op een hoge spot staan.
Jullie lijken er wel vrij zeker van dat Aerosmith terug komt, ik betwijfel het wel. Ik zie het net zo goed gebeuren dat die Las Vegas niet meer uit komen met hun tours, net als de afgelopen jaren. Het is niet voor niets dat ze de europese tour cancellen en tijdens graspop een concert hebben staan daar.
Ik denk verder ook dat als Metallica ooit naar Graspop zou komen, dat dit er wel een goed jaar voor is aangezien ze dit jaar op werchter staan. Kans blijft klein natuurlijk, maar als ze in juni in Europa zijn zie ik het nog wel gebeuren. met een soort constructie zoals die van GNR op graspop in 2018.
Metallica, Slipknot, Avenged Sevenfold, Faith no more
SOAD, Slipknot, Avenged Sevenfold, Ghost
Aerosmith, Slipknot, Avenged Sevenfold, Parkway Drive
EDIT: Dus denk inderdaad 2 grote headliners en 2 kleinere.
Grote uit het rijtje: Metallica, SOAD, Aerosmith, Slipknot, Ozzy, Motley Crue
Kleine potentiele headlners: Avenged Sevenfold, Nightwish, Parkway Drive, Ghost, Gojira
Verder hoop ik echt dat Ozzy niet richting Europa gaat volgend jaar in juni.
Laatst bewerkt: