Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Oh al pagina 200 voorbij. Proficiat!
Vertaling van Devin townsend / turnstil post

Ook Devin Townsend en Turnstile hebben delen van hun Europese tours moeten annuleren en zijn er dit jaar helaas niet bij.

Met dank aan google translate.
Ik benadruk delen, en hoop dat graspop niet onder dat deel valt. Heeft iemand een verklaring? Want op graspop staan ze er nog wel. Hun Belgische show in de ab was wel uitgesteld dacht ik.
Edit: De annulatie heeft toch niets te maken et de dream theater tour? Die staat toch los van edit: rock am ring?
Wat zeg je? Turnstile stond ook helemaal niet op Graspop. Ik snap echt de ballen van deze post.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
596
Ook maar eens gaan zitten om mijn persoonlijk programma samen te stellen.
Allicht gaat er last minute toch nog wat wijzigingen opleveren of andere keuzes opt moment zelf.
Voorlopig ziet het er zo uit. Of dat gaan we toch proberen.

DONDERDAG:
beginnen bij
- Misthyrming en dan in de marquee blijven rondhangen voor
- Vltimas iets eerder vertrekken hier voor
- Toxic schock
- in extremo en proberen een stukje van
- Lalma mee te pikken
- Death to all en van hieruit proberen het einde van
- Celeste mee te pikken
- Enthroned of Deez nuts gaat van het moment afhangen
- Dropkick murphys en een stukje High on fire
- Iron maiden
en allicht een stukje van Suicidal tendencies
-
Mercyfull fate als afsluiter van de dag.

VRIJDAG:
-
Phil campbell
- British lion
- Gloryhammer
benieuwd hoe de nieuwe zanger mij aanstaat.
- Sloper of Ghostkid hangt van het moment af
- Gaahls wyrd
- Sacred reich of Bullet for my valentine
wederom keuze op het moment zelf
- Heaven shall burn of Alcest een van de grootste clashes van het weekend ik vermoed de eerste aangezien ik Alcest enkele weken geleden nog gezien heb.
- Zeal & ardor
- Megadeth
- Whitesnake of Amenra
- Killing joke
- Heilung


ZATERDAG:
-
Majestica
- Kontrust
- Michael schenker
- Dying fetus
-
Decapitated
een stukje en dan door naar
- Fleddy melculy
-
Ihsahn
-
Devin townsend of Lagwagon
-
Judas priest
-
Korn

ZONDAG:
-
Thunder
- Butcher
- Naglfar
of Evil invaders
- Destruction
- Me and that man
- Alice cooper
-
The offspring of Sepultura
-
Dog eat dog
- Deftones
of Dimmu borgir
- Sabaton


druk weekend maar het zal wel lukken na 2 jaar niks,
allicht zal 90% van dit programma wel kloppen de rest zien we dan wel weer.
Heb er in alle geval al zin in!
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Wat zeg je? Turnstile stond ook helemaal niet op Graspop. Ik snap echt de ballen van deze post.
Ok rock am ring had het over turnstile en devin townsend. Maar enkel devin townsend heeft misschien invloed op graspop. Turnstile niet. Die staat niet op graspop. Had me vergist. Maar toch. Fingers crossed voor hevy devy.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
We vinden wel iets.
Wie had het geregeld vorig jaar op Alcatraz? @Pauly Robin ?
Ik had alvast meegezocht. Misschien op een moment wat sommien willen zien zoals europe. Maar dat eerder een "Ik kijk het op een afstand" optrede is? Een mogelijkheid is bv rechterkant van merchandise stand. Kzeg zomaar iets.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Ik had alvast meegezocht. Misschien op een moment wat sommien willen zien zoals europe. Maar dat eerder een "Ik kijk het op een afstand" optrede is? Een mogelijkheid is bv rechterkant van merchandise stand. Kzeg zomaar iets.
Ja dat lijkt me een goed moment ?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Shinedown kijk ik erg naar uit! Staan op een mooie positie. Ook de playlist weer aangepast. Die nieuwe nummers bevallen me goed, met name Planet Zero is een lekkere stamper. En hopelijk gooien ze Simple Man er nog ff in aan het einde.
 
  • Winning
Waarderingen: jonasvh

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
We callen m gewoon. Graspop festileaks meeting op zaterdag om 15.35 uur op een afstandje van Europe. Nog ff uitvogelen op het nieuwe terrein wat een handige plek is. Gelukkig zijn er inmiddels al wat bekende gezichten!
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Ik merk weinig Dirty Honey in de spoorboekjes. Zonde, want wat een ontdekking is me dat! Slechts aan het oppervlak sinds 2017, in Amerika al booming, nu richting Europa. Geeft me early Guns 'n Roses-vibes.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Ik merk weinig Dirty Honey in de spoorboekjes. Zonde, want wat een ontdekking is me dat! Slechts aan het oppervlak sinds 2017, in Amerika al booming, nu richting Europa. Geeft me early Guns 'n Roses-vibes.
Staan ook dan niet voor niks in het voorprogramma van GNR (o.a. in Hannover). Da's toch een betere toevoeging dan zoon Van Halen.
Maar inderdaad, gaat dat eens zien!
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
vriendin wil heel graag naar smash into pieces dus europe zal niet lukken voor mij.

ik zie ook wel nog een plaatsje op vrijdag om 16h ? of zijn er hier veel fans van black label society of vintage caravan?
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Staan ook dan niet voor niks in het voorprogramma van GNR (o.a. in Hannover). Da's toch een betere toevoeging dan zoon Van Halen.
Maar inderdaad, gaat dat eens zien!
Persoonlijk keek ik wel uit naar Mammoth WVH als voorprogramma van GNR in Groningen, maar volgens zijn eigen website komt hij deze zomer helemaal niet meer naar Europa. Scorpions-tour door Duitsland waar hij support act zou zijn is een jaar uitgesteld, dus overige data lijken ook meteen te zijn geannuleerd. Op de site van Mojo staat hij nog wel vermeld, maar dat zegt niet veel. Dirty Honey heeft op 23 juni een rustdag staan, zou mooi zijn als die als vervanger worden ingevlogen. Kans is klein want 22 juni staan ze in Dresden en 24 juni in Amiens, beide een stuk zuidelijker dan het Hoge Noorden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Persoonlijk keek ik wel uit naar Mammoth WVH als voorprogramma van GNR in Groningen, maar volgens zijn eigen website komt hij deze zomer helemaal niet meer naar Europa. Scorpions-tour door Duitsland waar hij support act zou zijn is een jaar uitgesteld, dus overige data lijken ook meteen te zijn geannuleerd. Op de site van Mojo staat hij nog wel vermeld, maar dat zegt niet veel. Dirty Honey heeft op 23 juni een rustdag staan, zou mooi zijn als die als vervanger worden ingevlogen. Kans is klein want 22 juni staan ze in Dresden en 24 juni in Amiens, beide een stuk zuidelijker dan het Hoge Noorden.
Was eerst even wantrouwig want Bandsintown, maar ik heb even gezocht en het is inderdaad geannuleerd.
Dit staat bij z'n concert in Leipzig.
Statement der Band:

„Due to the continuing uncertainty MAMMOTH have reluctantly cancelled their planned Summer Tour in the UK and Europe. This has been a very difficult decision to make and we hope to see you soon.”
Maar over welke onzekerheid hebben we het precies...?
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Was eerst even wantrouwig want Bandsintown, maar ik heb even gezocht en het is inderdaad geannuleerd.
Dit staat bij z'n concert in Leipzig.

Maar over welke onzekerheid hebben we het precies...?
Zal wel de oorlog zijn. Geen idee hoe de media daarover bericht in Amerika, maar die kunnen ook wat van "sensatie" brengen (en vermoedelijk wat angst zaaien).
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
vriendin wil heel graag naar smash into pieces dus europe zal niet lukken voor mij.

ik zie ook wel nog een plaatsje op vrijdag om 16h ? of zijn er hier veel fans van black label society of vintage caravan?
Denk wel dat er bij de meeste één van de twee op hun 'must see' zal staan. Bij mij is dat The Vintage Caravan :D
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Gebruikers die dit onderwerp bekijken