Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.274
10.804
Er is info toegevoegd op de website onder explore en info! Openingstijden, muntprijzen. 3 euro in de voorberkoop en 3,33 op het terrein
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.311
7.695
Parkeren kost 15 euro in de voorverkoop, en 20 euro ter plaatse.
Prijzen en meer info over lockers zijn ook bekend, voor degene die daar laatst om vroeg.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.311
7.695
Wauw voor de mensen die iedere dag op en neer rijden moeten iedere dag een nieuw parking ticket hebben! Dure grap zeg.

Wat denken jullie? Vandaag om 16 uur nog wat nieuws?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.311
7.695
Ik denk niet dat het €15 per dag is.
Tot nu toe staat er in ieder geval alleen €15 per auto, en staat er niets over een losse prijs voor dag/weekend. Hoop wel dat ze een aparte dag prijs hebben anders is het wel erg duur voor mensen die wel iedere dag op en neer gaan.

Vind verder 15 euro wel een prima prijs voor een weekend.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.426
1.928
Tot nu toe staat er in ieder geval alleen €15 per auto, en staat er niets over een losse prijs voor dag/weekend. Hoop wel dat ze een aparte dag prijs hebben anders is het wel erg duur voor mensen die wel iedere dag op en neer gaan.

Vind verder 15 euro wel een prima prijs voor een weekend.
Op Pukkelpop is dit ooit per dag geweest, idem Werchter. Vrees er dus voor. Ook gezien de regel 'Opgelet: verlaat je de parking dan betaal je opnieuw bij het oprijden'.
Wil je uitsluitsel kan je hun altijd wel een messenger bericht ofzo sturen, meestal antwoorden ze wel.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.097
2.797
Op Pukkelpop is dit ooit per dag geweest, idem Werchter. Vrees er dus voor. Ook gezien de regel 'Opgelet: verlaat je de parking dan betaal je opnieuw bij het oprijden'.
Wil je uitsluitsel kan je hun altijd wel een messenger bericht ofzo sturen, meestal antwoorden ze wel.

Zwaar kut dit.
Normaal kampeerde ik op GMM, nu switch ik naar dagelijks pendelen met de auto in groep en het wordt opeens €60 voor een weekend.
Ik ga extra pensioen vragen aan de Bundestag.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.274
10.804
Zwaar kut dit.
Normaal kampeerde ik op GMM, nu switch ik naar dagelijks pendelen met de auto in groep en het wordt opeens €60 voor een weekend.
Ik ga extra pensioen vragen aan de Bundestag.
Je kunt ook bijschnabbelen bij een Russische gasmaatschappij. Oud bondskanselieren verdienen daar goed
 
  • Haha
Waarderingen: duck en timv

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.753
2.442
Net nog even de reviews en samenvattingen herlezen op dit forum over GMM '19. In m'n hoofd opnieuw de acts herbeleven die ik toen zelf gezien had. ZALIG!
Daarmee heb ik ook meteen weer 'yes to the festivalstress" gezegd, ook zonder naar Stubru te luisteren. :ROFLMAO:

Dat die dagindeling er maar snel is, zodat ik nóg meer kan verlangen (en ook omdat ik samen met m'n vriendin nog een aantal luistersessies wil houden)
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
310
243
Net nog even de reviews en samenvattingen herlezen op dit forum over GMM '19. In m'n hoofd opnieuw de acts herbeleven die ik toen zelf gezien had. ZALIG!
Daarmee heb ik ook meteen weer 'yes to the festivalstress" gezegd, ook zonder naar Stubru te luisteren. :ROFLMAO:

Dat die dagindeling er maar snel is, zodat ik nóg meer kan verlangen (en ook omdat ik samen met m'n vriendin nog een aantal luistersessies wil houden)
Dit kan ook helpen bij je luistersessies. ;)


(deel 3 is op komst)
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.753
2.442
Dit kan ook helpen bij je luistersessies. ;)


(deel 3 is op komst)

Daar gaat de stressmeter al weer de hoogte in! Ik heb zelfs al geen tijd genoeg meer om luistersessies te houden a rato 2 platen/dag ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken