Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
Nou, ik begin de focus op Graspop toch wel aardig te verliezen. Het duurt gewoon te lang sinds dat nieuwsbericht van Scorpions.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Nou, ik begin de focus op Graspop toch wel aardig te verliezen. Het duurt gewoon te lang sinds dat nieuwsbericht van Scorpions.
Ik vind vooral stom dat mijn festival in juli (Werchter) en augustus (Alcatraz) al maanden het blokkenschema bekend hebben gemaakt en zowel Sweden Rock als Graspop over 6 en 7 weken nog niks hebben laten weten. Zelfde geldt overigens ook voor Rock am Ring en die zijn nog eerder. VReemd.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
ik begrijp dat je makkelijker kan schuiven als het publiek nog niks weet, maar ik denk ook dat er op dit moment nagenoeg geen vrijdag kaarten verkopen.

laat inderdaad wel wat op zich wachten.

Aangezien dat lokerse feesten morgen aankondigd denk ik niet dat graspop morgen iets zal aankondigen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
wie zien jullie als vervangers voor jinjer en code orange nog komen? (in geval de geruchten ook echt waar zijn)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.208
wie zien jullie als vervangers voor jinjer en code orange nog komen? (in geval de geruchten ook echt waar zijn)
Waren er geruchten over Jinjer hun tour van Juni?
Denk inderdaad dat de kans vrij klein is dat ze komen hoor, maar nog geen specifieke geruchten erover gezien.

Over vervangers geen idee, zijn nog wel wat bands die touren die ik graag zou zien maar ik verwacht niet dat er nog echt iets bij zal komen dat ik wil zien, en vind het ook prima zo want ik verwacht al genoeg clashes.

Bovenaan mijn wishlist staat wel Skindred, heb ik nog nooit live kunnen zien en lijkt me een heerlijke live band. zijn ook in de buurt en hebben nog geen andere belgische shows/festivals staan geloof ik.

Maar wil nu vooral gewoon het blokkenschema!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Misschien wishful thinking maar electric callboy is die moment vrij, ze zijn aan het touren en die gaan graag gezien zijn door het publiek. En ik denk dat ze tegenwoordig wel een plek kunnen innemen die gelijk staat aan jinjer of code orange
 
  • Confetti
  • On fire
Waarderingen: saurus en Loek123

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
167
234
Bovenaan mijn wishlist staat wel Skindred, heb ik nog nooit live kunnen zien en lijkt me een heerlijke live band. zijn ook in de buurt en hebben nog geen andere belgische shows/festivals staan geloof ik.
Geweldige live band inderdaad,was echt super op Paaspop.Mag van mij in de herhaling op Graspop!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
De vrijdag is wel de dag waar de klappen vallen he. Eerst Faith no More en Avenged Sevenfold. En nu Crystal Lake en waarschijnlijk ook Code Orange en Jinjer.
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
wie zien jullie als vervangers voor jinjer en code orange nog komen? (in geval de geruchten ook echt waar zijn)
Ja Kvelertak heeft dus nog een vrij lege agenda tijdens het Graspop weekend, dus die zou ik wel graag zien als vervanger. Verder sluit ik me bij de rest aan en hoop ik dat Skindred erbij komt! Verder komt er niet echt een realistische vervanger in mij op
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Ja Kvelertak heeft dus nog een vrij lege agenda tijdens het Graspop weekend, dus die zou ik wel graag zien als vervanger. Verder sluit ik me bij de rest aan en hoop ik dat Skindred erbij komt! Verder komt er niet echt een realistische vervanger in mij op
skindred speelt 16 en 17 juni al in Duitsland, als ze vervangen dan zal het niet op donderdag of vrijdag zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken