Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Aangezien we alleen nog maar Europese headliners hebben lijkt me de kans vrij klein dat er nog headliners gaan cancellen.
Donderdag zijn beide headliners europees, en vrijdag ook. Verder zijn judas priest en sabaton ook europees
Van de bovenkant van de line up blijven dus alleen over: FFDP, Korn, Deftones en Deep Purple. Korn zie ik niet cancellen want die blijven maar shows aankondigen, dus die andere 3 genoemde bands zijn dan nog de enige risico's.
Mocht 1 van die 3 bands cancellen zie ik ze wel eerder Epica boeken dan Gojira/Ghost
Verder zou het me ook niet verbazen als 1 van deze bands cancelt dat ze hem gewoon niet vervangen.
Als Deftones cancelt bijvoorbeeld kan natuurlijk Deep Purple gewoon die stage afsluiten. Zelfde voor de zaterdag waar we 3 headliners hebben.
Maar goed laten we er voorlopig maar van uit gaan dat er niets meer cancelt
Inderdaad! Vorige keer The Raven Age en Shinedown en nu Halestorm, nice. Een band die zelf al een 013 vult. Grote kans dat je mij daar dan wel weer zult zien. Laatste show in de AFAS was dik te pruimen.