Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.454
6.116

People registered on the Live Nation Belgium website have access to an exclusive and limited presale through their account. This Live Nation presale starts Monday April 25 at 10 am and ends on Wednesday April 27 at 6 pm or until presale tickets are sold-out.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
Code Orange is verdwenen van de line up van Download festival, zouden die de hele tour cancellen? Ik kan ook geen statement vinden over de cancellation. Benieuwd of ze wel op Graspop/Hellfest lineup blijven staan.

Verder voegt Download ook een aantal namen toe:
Happy Friday! There’s been some changes to your #DL2022 line up. We’re adding Frank Carter & The Rattlesnakes, Napalm Death, Kris Barras Band, PENGSHUi and ANIIMALIA
?
?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.023
Code Orange is verdwenen van de line up van Download festival, zouden die de hele tour cancellen? Ik kan ook geen statement vinden over de cancellation. Benieuwd of ze wel op Graspop/Hellfest lineup blijven staan.

Verder voegt Download ook een aantal namen toe:
Happy Friday! There’s been some changes to your #DL2022 line up. We’re adding Frank Carter & The Rattlesnakes, Napalm Death, Kris Barras Band, PENGSHUi and ANIIMALIA
?
?
Kris Barras Band! Lekker joh. Niks voor Graspop, maar wel voor het iets bredere Download.
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Zou men wachten met het tijdschema tot na het concert van Ghost? En die band dan nog toevoegen? Of hebben die een exlusief contract met Hellfest?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.023
Zou men wachten met het tijdschema tot na het concert van Ghost? En die band dan nog toevoegen? Of hebben die een exlusief contract met Hellfest?
Exclusief. Had Gojira ook, maar ik denk dat deze meer waarde heeft, dus zullen ze er niet zo makkelijk van afstappen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
Graspop heeft toch geen hoge spots meer over, een band als ghost gaat er zeker niet meer komen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
Mij lijkt dit nog perfect mogelijk op zondag bijvoorbeeld.
Volgens mij staan de mainstages bomvol op de zondag. Met 3 headline waardige bands in Deftones, Deep Purple en Sabaton en sterke subs als Alice Cooper Offspring Alestorm.

De zondagavond is er zeker geen plek meer over op de mainstages. Zie ook op deze clashfinder van @Rockbeer de zondag is echt vol.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.482
2.961
Ik verwacht ook dat het inmiddels wel is wat het is voor wat betreft de grote namen. Voor mij was de 2020-versie toch wel het best. Vooral het wegvallen van Disturbed en Alter Bridge zijn voor mij een groot gelag. Verder ook nog Killswitch Engage, Faith No More, Aerosmith en Avenged Sevenfold eraf al weet ik niet helemaal zeker of A7X al wel geboekt stond in 2020.

Maar met Iron Maiden, Volbeat, Within Temptation, Scorpions, Shinedown, Korn, Judas Priest, Deep Purple, Alice Cooper, Deftones etc. belooft het voor mij alsnog een prachtig weekend te worden. En dan heb ik de kleinere namen nog niet eens genoemd. Wat te denken van die gekke Rotterdammers die zich Dool noemen. Die gaven een fenomenale show in 2018 in de Metal Dome.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken