Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Pinkpop deelt nu ook al hun tijdschema. Ook in hetzelfde weekend als Graspop dus nu moet Graspop binnenkort toch ook met hun schema op de proppen komen (vind ik)
net een berichtje (antwoord) gehad van graspop, op mijn vraag naar de timetable: de timetable volgt wanneer de volledige line-up compleet is, dat nu nog niet het geval !
Jinjer heeft zojuist hun tour van Mei in Zuid Amerika gecanceld, eerder cancelden ze hun tour in de VS in Maart/April in de VS.
De volgende tour die bij hun op de planning staat is natuurlijk de Europese festival tour van Juni, ben er bang voor.
Wat er in hun land aan de hand is is natuurlijk veel erger, en deze gedachte is wellicht enigszins egoïstisch maar ik keek er toch wel veel naar uit om ze voor het eerst aan het werk te zien op Graspop. Denk dat de kans vrij laag is dat ze er nog staan, maar ik blijf hopen.
Ik denk inderdaad vooral dat ze telkens weer op zoek moeten naar een vervanger. De acts die er sowieso nog bij zouden komen zijn van het kaliber coverband om 's nachts de spreiding wat meer te reguleren.
Ik denk inderdaad vooral dat ze telkens weer op zoek moeten naar een vervanger. De acts die er sowieso nog bij zouden komen zijn van het kaliber coverband om 's nachts de spreiding wat meer te reguleren.