Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Pinkpop deelt nu ook al hun tijdschema. Ook in hetzelfde weekend als Graspop dus nu moet Graspop binnenkort toch ook met hun schema op de proppen komen (vind ik)
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Ik gok dat op woensdag 4 mei de line-up compleet wordt. En dan ofwel ineens ofwel op donderdag de timetable.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.521
net een berichtje (antwoord) gehad van graspop, op mijn vraag naar de timetable: de timetable volgt wanneer de volledige line-up compleet is, dat nu nog niet het geval !
Nice! Maar tegelijkertijd zegt dit ook weer niks haha. Kan morgen zijn, kan half mei zijn
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Ik gok dat op woensdag 4 mei de line-up compleet wordt. En dan ofwel ineens ofwel op donderdag de timetable.
Dan ben ik op vakantie, graag even een andere datum uitkiezen.
Clashfinder invullen op telefoon vind ik echt ruk
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
1650562579672.png

Jinjer heeft zojuist hun tour van Mei in Zuid Amerika gecanceld, eerder cancelden ze hun tour in de VS in Maart/April in de VS.
De volgende tour die bij hun op de planning staat is natuurlijk de Europese festival tour van Juni, ben er bang voor.
Wat er in hun land aan de hand is is natuurlijk veel erger, en deze gedachte is wellicht enigszins egoïstisch maar ik keek er toch wel veel naar uit om ze voor het eerst aan het werk te zien op Graspop. Denk dat de kans vrij laag is dat ze er nog staan, maar ik blijf hopen.

Heb onlangs ook nog een shirt gekocht in hun merch shop, waarvan de opbrengsten naar een goed doel gaan in Oekraïne
(https://jinjer-merch.com/jinjer/we-want-our-home-back-t-shirt.html)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.522
3.021
Ik denk inderdaad vooral dat ze telkens weer op zoek moeten naar een vervanger. De acts die er sowieso nog bij zouden komen zijn van het kaliber coverband om 's nachts de spreiding wat meer te reguleren.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.619
northlane hun nieuw album is wederom super, heel jammer dat die niet zijn meegekomen van de 2020 lineup.
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Ik denk inderdaad vooral dat ze telkens weer op zoek moeten naar een vervanger. De acts die er sowieso nog bij zouden komen zijn van het kaliber coverband om 's nachts de spreiding wat meer te reguleren.
Kvelertak heeft volgens hun website nog wel een gaatje vrij, zou van mij zeker bij de laatste acts mogen zitten!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken