Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik blijf het raar vinden dat sommige band bio's zoals Celeste nog steeds niet zijn ingevuld. Die aankondiging is een maand geleden gedaan. Die Metal Moose zal toch niet zoveel tijd gekost hebben?
Ik blijf het raar vinden dat sommige band bio's zoals Celeste nog steeds niet zijn ingevuld. Die aankondiging is een maand geleden gedaan. Die Metal Moose zal toch niet zoveel tijd gekost hebben?
Volgens mij moeten bands (of hun management) dit zelf aanleveren. Ik het geval van Celeste kan het ook nog betekenen dat ze abusievelijk het popprinsesje hebben geboekt ?
Floor Jansen erbij op de vrijdag van Pinkpop. Misschien op één van de andere dagen op Graspop? Zoveel acts in de symfonische hoek staan er niet en dit is een relatief goedkope oplossing voor een grote naam. Mooie plek in de Metal Dome. Ik zie het voor me!
Floor Jansen erbij op de vrijdag van Pinkpop. Misschien op één van de andere dagen op Graspop? Zoveel acts in de symfonische hoek staan er niet en dit is een relatief goedkope oplossing voor een grote naam. Mooie plek in de Metal Dome. Ik zie het voor me!
jammer, crystal lake heeft altijd wel heel vette liveshows. ben benieuwd wie ver vervanger wordt maar meestal is een vervanger niet beter dan de orignele band.
Wanneer begint graspop met de opbouw van het festival eigenlijk?
Als iemand even kijkt waar ze de stages neerzetten, hebben we waarschijnlijk eerder een plattegrond dan dat we op Graspop zelf moeten wachten om iets bekend te maken?