Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.666
Ik blijf het raar vinden dat sommige band bio's zoals Celeste nog steeds niet zijn ingevuld. Die aankondiging is een maand geleden gedaan. Die Metal Moose zal toch niet zoveel tijd gekost hebben?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
Ik blijf het raar vinden dat sommige band bio's zoals Celeste nog steeds niet zijn ingevuld. Die aankondiging is een maand geleden gedaan. Die Metal Moose zal toch niet zoveel tijd gekost hebben?
Volgens mij moeten bands (of hun management) dit zelf aanleveren. Ik het geval van Celeste kan het ook nog betekenen dat ze abusievelijk het popprinsesje hebben geboekt ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.666
Floor Jansen erbij op de vrijdag van Pinkpop. Misschien op één van de andere dagen op Graspop? Zoveel acts in de symfonische hoek staan er niet en dit is een relatief goedkope oplossing voor een grote naam. Mooie plek in de Metal Dome. Ik zie het voor me!
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Floor Jansen erbij op de vrijdag van Pinkpop. Misschien op één van de andere dagen op Graspop? Zoveel acts in de symfonische hoek staan er niet en dit is een relatief goedkope oplossing voor een grote naam. Mooie plek in de Metal Dome. Ik zie het voor me!
zingt die niet gewoon pop nummers? zie het nu niet meteen een succes worden,

net zoals perturbator een paar jaar geleden een geweldige set speelde voor een metaldome die nog geen tiende gevuld was
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.657
11.472
zingt die niet gewoon pop nummers? zie het nu niet meteen een succes worden,

net zoals perturbator een paar jaar geleden een geweldige set speelde voor een metaldome die nog geen tiende gevuld was
En vervolgens staat Perturbator er dit jaar weer. Heel benieuwd of dat wat wordt.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
En vervolgens staat Perturbator er dit jaar weer. Heel benieuwd of dat wat wordt.
wordt wederom goed en wederom voor een lege tent vrees ik.

alcest en perturbator spelen wel op dezelfde dag en die hebben wel al vaker het podium gedeeld dus misschien kan hier wel nog iets moois gebeuren.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
jammer, crystal lake heeft altijd wel heel vette liveshows. ben benieuwd wie ver vervanger wordt maar meestal is een vervanger niet beter dan de orignele band.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
we hebben nog 2 dagen deze week om te kunnen zeggen: "ik wist het, altijd al gezegd dat het vandaag ging zijn"
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Wanneer begint graspop met de opbouw van het festival eigenlijk?

Als iemand even kijkt waar ze de stages neerzetten, hebben we waarschijnlijk eerder een plattegrond dan dat we op Graspop zelf moeten wachten om iets bekend te maken?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken