Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.595
11.214
Waarom beschamend?
Zang was best vaak op het randje of zelfs er overheen naar mijn mening. En ik vond het allemaal niet bepaald overtuigend. Maar goed, aan alle reacties te zijn leek het er een beetje op of alsof ik er als enige zo over dacht.

Weet in ieder geval waar ik sta als Ghost headliner op Hellfest wordt...

Edit: Trouwens, Epica naar de woensdag van Wacken (3 augustus). Is dat nog wat voor Alcatraz? Ik weet dat iedereen zit te hopen op Nightwish, maar toch.
 
Laatst bewerkt:

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.461
Normaal zeg ik ja, maar Nightwish laat wel erg lang op zich wachten met data rondom Alcatraz. Eigenlijk alleen Knotfest Finland.
Ja, ik denk niet dat er nog een belgische festival datum gaat komen voor Nightwish. Alle grote belgische metalfestivals hebben hun headliners al. Graspop/Alcatraz/Lokerse

Zal wel 2023 worden
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.595
11.214
Ze zijn ook net als laatste Hellfest headliner bevestigd trouwens
Godverrr... Nja, kan me voorstellen dat velen er blij mee zijn. Voor mij misschien een tweede kans, misschien kijken bij een andere artiest. Laat dat blokkenschema maar komen.
 
Laatst bewerkt:

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.543
Godverrr... Nja, kan me voorstellen dat velen er blij mee zijn. Voor mij misschien een tweede kans, misschien kijken bij een andere artiest. Laat dat blokkenschema maar komen.
Lees toch echt alleen maar positieve dingen over hun show, ook op zware metalen. Dus je bent een van de weinigen, een tweede kans zou niet misstaan. Je kunt ze maar beter leuk gaan vinden want de komende 3 decennia zit je eraan vast als headliner
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: MetalLimbo en wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.595
11.214
Lees toch echt alleen maar positieve dingen over hun show, ook op zware metalen. Dus je bent een van de weinigen, een tweede kans zou niet misstaan. Je kunt ze maar beter leuk gaan vinden want de komende 3 decennia zit je eraan vast als headliner
Ja, dat dacht ik dus al. Had ik ook met Kaleo, dus verbaast me toch een beetje. Misschien dat ik op andere dingen let?
Die drie decennia gaan wel pijnlijk worden zo. Of ik ga gewoon niet meer naar festivals ;)
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Godverrr... Nja, kan me voorstellen dat velen er blij mee zijn. Voor mij misschien een tweede kans, misschien kijken bij een andere artiest. Laat dat blokkenschema maar komen.
Dat is nou het mooie. Je moet niet persé alles goed vinden. En dan is het mooi meegenomen dat er op een andere plaats iets is wat je wel graag hoort. Of anders kan je even verpozen met een biertje in de hand ;-)

Ghost is een wat vreemde eend in de bijt. Het is zeker geen keiharde metal, maar wel metal met een hoog pop gehalte (metal meets Abba). Ik kan het wel smaken. Zolang Papa maar zijn oeverloos geleuter achterweg laat tijdens optredens ... Maar muzikaal kan het me bekoren. Er staat bovendien een volledige band op het podium, waardoor het aantal tapes dat meedraait aan de lage kant ligt.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.595
11.214
Officiële blokkenschema Hellfest hierrrr! Zal niet zoveel veranderd zijn t.o.v. die leaks, maar toch.

Lekker bij Envy kijken :) Kan trouwens aan mij liggen, maar volgens zijn er nog best wat afvallers t.o.v. de laatste keer, alleen ze doen er nu geen melding over.

Edit: Oh, doen ze toch. The Distillers, Skinny Puppy, L7, Youth of Today, Reverend Horton Heat, Hawser, OM, IV and the Strange Band, Monster Magnet en Hjelvik treden niet meer op, maar daar tegenover zijn Burning Heads, Nitzer Ebb, No Turning Back, Washington Dead Cats, Guilt Trip, Messa, Slomosam, Orange Goblin en Witchery erbijgekomen.
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.042
6.080
Officiële blokkenschema Hellfest hierrrr! Zal niet zoveel veranderd zijn t.o.v. die leaks, maar toch.

Lekker bij Envy kijken :) Kan trouwens aan mij liggen, maar volgens zijn er nog best wat afvallers t.o.v. de laatste keer, alleen ze doen er nu geen melding over.
dit is dan toch jammer bij Hellfest: "Unfortunately, we are sorry to announce the cancellation of THE DISTILLERS, SKINNY PUPPY, L7, YOUTH OF TODAY, REVEREND HORTON HEAT, HAWSER, OM, IV AND THE STRANGE BAND, MONSTER MAGNET and HJVELVIK."
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.543
Ik heb er een goed gevoel bij vandaag! Dit wordt de dag. De organisatie is eindelijk met het neus uit de Metal Moose. Woensdag is een favoriete aankondigingsdag en de zon schijnt. Vandaag eindelijk het blokkenschema!
 
  • Leuk
Waarderingen: prins

Gebruikers die dit onderwerp bekijken