Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Het was mooi.
We hebben Rammstein, Alice Cooper, Bizkit Park, Doro, Guns N Roses, Dog Eat Dog, Jorn enzo live gehad.

Het was eigenlijk een groot feest, het sportpaleis dat je binnenin niet herkende en halve liters a volonté. Ik heb mij vermaakt.

Waarom ik nu al wakker ben? Omdat er een bekerfinale op de planning staat.
Blij voor Graspop. Ik was bang dat het allemaal wat ging tegenvallen qua opkomst.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.638
4.638
Het was mooi.
We hebben Rammstein, Alice Cooper, Bizkit Park, Doro, Guns N Roses, Dog Eat Dog, Jorn enzo live gehad.

Het was eigenlijk een groot feest, het sportpaleis dat je binnenin niet herkende en halve liters a volonté. Ik heb mij vermaakt.

Waarom ik nu al wakker ben? Omdat er een bekerfinale op de planning staat.
Toch voor de juiste ploeg naar ginder?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.638
4.638
Er is geen juiste ploeg in deze finale. ?
Celebration Goal GIF by RSC Anderlecht
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Wie was die Jorn eigenlijk?
Niemand kende die, dat was wel een schaamtelijk moment.
Jorn is na Dio zaliger dé beste zanger in de Metal scene.
Hij bracht onder zijn eigen naam albums uit, maar speelde ook in diverse bands (Masterplan en o.a. met Russel Allen).Hij zingt ook mee bij Avantasia.



 
  • Geweldig
Waarderingen: MetalLimbo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.502
4.680
Judas priest, lamb of god, kreator, brutus, at the gates, sloper op de Lokerse feesten.

Amon amarth keert dus niet meer terug.
 

Matjes

Campingartiest
20 okt 2015
72
65
Ik ben ook bij Ghost geweest. Ik vond twin temple grappig maar verder echt niet zo veel bijzonders. Nummers verveelde vrij snel vond ik. Ghost vond ik een heerlijke show geven, iedereen om ons heen genoot met volle teugen. Af en toe een foutje maar voor mij was het top
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken