Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.149
7.357
Aangezien we alleen nog maar Europese headliners hebben lijkt me de kans vrij klein dat er nog headliners gaan cancellen.
Donderdag zijn beide headliners europees, en vrijdag ook. Verder zijn judas priest en sabaton ook europees

Van de bovenkant van de line up blijven dus alleen over: FFDP, Korn, Deftones en Deep Purple. Korn zie ik niet cancellen want die blijven maar shows aankondigen, dus die andere 3 genoemde bands zijn dan nog de enige risico's.

Mocht 1 van die 3 bands cancellen zie ik ze wel eerder Epica boeken dan Gojira/Ghost
Verder zou het me ook niet verbazen als 1 van deze bands cancelt dat ze hem gewoon niet vervangen.
Als Deftones cancelt bijvoorbeeld kan natuurlijk Deep Purple gewoon die stage afsluiten. Zelfde voor de zaterdag waar we 3 headliners hebben.

Maar goed laten we er voorlopig maar van uit gaan dat er niets meer cancelt :)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
De foto van Alestorm is aangepast! Dit kan niks anders betekenen dan dat vandaag de dag wordt! Toch? right..
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
ik ben er echt van overtuigd dat graspop gaat wachten tot de dag dat we vergeten zeggen "vandaag is de dag"
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.149
7.357
Alter Bridge begint met het aankondigen van shows in het VK... dikke kans dat ze dan in november/december ook naar Nederland komen ?
Waar zie je dit trouwens? Ik zie alleen 5 november in Noorwegen en 16 november in Frankrijk.

Support voor hun tour is Halestorm zo te zien.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Halestorm zou een vette special guest zijn trouwens!
Inderdaad! Vorige keer The Raven Age en Shinedown en nu Halestorm, nice. Een band die zelf al een 013 vult. Grote kans dat je mij daar dan wel weer zult zien. Laatste show in de AFAS was dik te pruimen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken