Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.843
O jawel, met zo'n zwabberaar als Rutte afgelasting. Die vent gunt ons geen enkel vertier meer.
Ik denk niet dat gunnen daar ook maar iets mee te maken heeft.
Dat soort sentimenten behoren wat mij betreft in de hoek van de complottheorieën thuis.

Ieder land gaat er op zijn eigen manier mee om, met wisselend succes. We hebben het afgelopen anderhalf jaar gezien dat het in het ene land goed kan gaan, en in het ander niet, maar dat dat zomaar ineens omgekeerd kan zijn (meerdere keren). Zo was België er in bepaalde periodes er een stuk erger aan toe dan Nederland, terwijl daarvoor vaak naar Nederland werd gewezen (en nu dus weer).
Naar andere landen kijken heeft dan ook niet zo heel veel zin, want ieder land is anders (o.a. bevolkingsdichtheid, testbeleid, omgangscultuur, discipline, etc.), waardoor 1-op-1 vergelijkingen vaak mank gaan.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Geen idee of nog iemand hier tickets voor heeft, maar Eskimo Callboy (Melkweg) is verplaats van 18 januari naar 22 mei
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Zal Graspop zich ooit nog aan manowar wagen? Voor de rest niet zo heel veel hier die nog niet op Graspop staat.


FB_IMG_1639682092697.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Welke organisatie wil zijn vingers branbden aan Manowar, na het debacle op Hellfest. Bovendien willen ze alleen spelen waar het volume onbeperkt is. Dus valt Graspop al af.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Blind Guardian en Nightwish mogen van mij wel langs komen in 2023
Manowar zal niet zo snel meer komen denk ik nee
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Gebruikers die dit onderwerp bekijken