Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Zal Graspop zich ooit nog aan manowar wagen? Voor de rest niet zo heel veel hier die nog niet op Graspop staat.


Bekijk bijlage 836
Manowar zal nooit nog op Graspop willen spelen aangezien daar een geluidsnorm geldt van 100 db. Als die in België spelen is het zoinzo in Brussel. In Vlaanderen moeten ze zich aan geluidsnormen houden en in Wallonië is geen enkele zaal die groot genoeg is. Of ze zouden open air in Wallonië moeten spelen natuurlijk.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Manowar zal nooit nog op Graspop willen spelen aangezien daar een geluidsnorm geldt van 100 db. Als die in België spelen is het zoinzo in Brussel. In Vlaanderen moeten ze zich aan geluidsnormen houden en in Wallonië is geen enkele zaal die groot genoeg is. Of ze zouden open air in Wallonië moeten spelen natuurlijk.
In Brussel zijn er tegenwoordig ook gelijkaardige geluidsnormen voor concerten (100 db). Ik geloof niet dat we Manowar ooit nog in België gaan zien.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
In Brussel zijn er tegenwoordig ook gelijkaardige geluidsnormen voor concerten (100 db). Ik geloof niet dat we Manowar ooit nog in België gaan zien.
Ze staan in april in de RTM Stage van Ahoy, circa 8000 man groot. En daar gaan ze ook echt geen gekke dingen doen met de geluidsnorm. Ik denk dat dit inmiddels niet meer zo'n vaste eis is als het was. Los daarvan zie ik Graspop ze echt niet boeken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.818
Ze staan in april in de RTM Stage van Ahoy, circa 8000 man groot. En daar gaan ze ook echt geen gekke dingen doen met de geluidsnorm. Ik denk dat dit inmiddels niet meer zo'n vaste eis is als het was. Los daarvan zie ik Graspop ze echt niet boeken.
Ik heb daar harcopy kaarten van, en kwam ik van de week tegen. Oja die heb ik ook nog :D.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.845
Arjan Lucassen is inmiddels alweer druk bezig met een nieuw Star One-album, Revel in time, dat 18 februari moet uitkomen.
De eerste 3 singles van het album klinken in ieder geval al ouderwets lekker, met weer een mooi gezelschap gastmuzikanten, onder wie zangers Roy Khan (ex-Kamelot), Tony Martin (ex-Black Sabbath), Brittney Slayes (Unleash The Archers), Ross Jennings (Haken), Michael Mills (Toehider), en gitaristen Michael Romeo (Symphony X) en Steve Vai.

Zou geweldig zijn als hij net als in 2018 weer een dag de Marquee zou mogen afsluiten, ditmaal met nieuw (en oud) materiaal van Star One (ok, in 2018 zaten er ook al enkele Star One-nummers in de set)!
Natuurlijk heeft hij ook nog niks live kunnen doen met het Ayreon-album van vorig jaar, Transitus, dus een combinatie zou eveneens welkom zijn!

 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: duck en Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.410
4.537
Wanneer beginnen we eigenlijk onze eindejaars lijstjes te maken? Ik heb al 2 van mijn top 3 album of the year artiesten op de lineup staan, enkel ice nine kills op de lineup kan dit vervolledigen voor mij.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.466
4.253
Wanneer beginnen we eigenlijk onze eindejaars lijstjes te maken? Ik heb al 2 van mijn top 3 album of the year artiesten op de lineup staan, enkel ice nine kills op de lineup kan dit vervolledigen voor mij.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.466
4.253
En voor als je toch bezig bent ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.410
4.537
Ice nine kills donderdag 9 juni naar 013 kan niet kloppen, Mastodon staat dan al daar. Waar heb je die info van?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.410
4.537
Ze kunnen inderdaad in de kleine zaal staan. Dan heb je helemaal een oververhit feesjte.

Zou de perfecte vervanger zijn van Motionless in White komend jaar!
Ink speelt toevallig in Amerika een triple headliner tour samen met motionless in White en black veil brides.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.373
10.208
Ice nine kills donderdag 9 juni naar 013 kan niet kloppen, Mastodon staat dan al daar. Waar heb je die info van?
Site van Ticketmaster zelf. Lijken me inderdaad in de Next te staan. Dat ze in Amerika zo groot zijn, zegt niet zoveel voor hier.

En nee, het is (natuurlijk) nog niet aangekondigd.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.410
4.537
Site van Ticketmaster zelf. Lijken me inderdaad in de Next te staan. Dat ze in Amerika zo groot zijn, zegt niet zoveel voor hier.

En nee, het is (natuurlijk) nog niet aangekondigd.
Is volgens mij de eerste keer dat ze in de Benelux zullen staan.

Nvm, 2019 hebben ze ook Nederland in hun best korte tour aangedaan maar België heb ik ze nog nooit zien passeren
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.373
10.208
Is volgens mij de eerste keer dat ze in de Benelux zullen staan.

Nvm, 2019 hebben ze ook Nederland in hun best korte tour aangedaan maar België heb ik ze nog nooit zien passeren
Neuh. 2016 in Arnhem (Willemeen), 2018 samen met Motionless in White in België en Nederland en in 2019 nog in de Melkweg in Amsterdam.

Maar goed, ga er dus maar vanuit dat ze er dan staan. Vraag is alleen of ze dus ook op Graspop staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken