Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.926
1.958
Voor mij toch een serieuze domper Within Temptation als vervanger van FNM. Op hun laatste passage, ook als headliner denk ik, was de wei nooit zo vlug kaalgeplukt..
Speelden toen voor Slayer, hen het vanuit het 'Slayer vak' bekeken maar vond er ook niet veel aan.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.385
2.811
Dat was ook wel een redelijke mismatch, Within Temptation en Slayer achter elkaar. Met ook nog Avenged Sevenfold heb je twee redelijk nieuwe headliners te pakken op die dag. En met Megadeth en Whitesnake komen ook de oma's en opa's aan hun trekken op de dag.
 

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
120
172
En de vorige keer dat ik Within Temptation zag speelden ze in het voorprogramma van Metallica, ook al geen cadeau, klinken waarschijnlijk niet slecht in een kleinere zaal. De optredens van Mastodon vond ik op Graspop ook altijd tegenvallen, maar in de 013/Tilburg en AB/Brussel waren ze fenomenaal..
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
165
234
Benieuwd of dit ook naar Nederland komt
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1639154751024.jpg
    FB_IMG_1639154751024.jpg
    140,9 KB · Weergaven: 16

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.385
2.811
Benieuwd of dit ook naar Nederland komt
Het is maar hoe je het bekijkt. Voor gasten als Dennis zal Oberhausen een pak dichterbij zijn dan veel potentiële plaatsen in Nederland.

Al heb ik ergens de indruk dat er in Nijmegen weer iets aan het borrelen is rond metal. FortaRock postte recent ineens ook weer iets (wat overigens totaal niet festival gerelateerd was). Zou er dan een Knotfest in Nijmegen neerstrijken?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.032
7.127
Korn en SOAD samen zou wel echt een droom line up zijn voor mij

Maar nee niet op Graspop, er gaan echt geen headliners meer bij komen. Dit is waarschijnlijk een US-only tour
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Korn en SOAD samen zou wel echt een droom line up zijn voor mij

Maar nee niet op Graspop, er gaan echt geen headliners meer bij komen. Dit is waarschijnlijk een US-only tour
Ja hier ook hoor. Als dit de oversteek maakt lig ik voor de deur om kaartjes te scoren. Baal er nog steeds enorm van dat de Ziggo show vorig jaar door onze neus geboord is.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.393
4.509
Korn en SOAD samen zou wel echt een droom line up zijn voor mij

Maar nee niet op Graspop, er gaan echt geen headliners meer bij komen. Dit is waarschijnlijk een US-only tour
Vroeger stond Faith No More ook nog op die lineup, het zou soad, Korn, faith No More en Russian circles zijn die door Amerika tourden moest Covid daar geen stokje voor steken
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Ik heb gelukkig geen één festival in NL staan komende zomer. Eenmaal Zweden en driemaal België. Daar ben ik toch wel blij mee momenteel!
Ik was vorige week in Zweden. Ik had hetzelfde gevoel als tijdens de voorbije editie van Alcatraz.
Het was precies of Covid daar niet bestaat. Geen mondmaskers, geen 2/3G, restaurants overvol zonder social distancing
heel raar in het begin, maar dat went heel snel ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
Ik heb gelukkig geen één festival in NL staan komende zomer. Eenmaal Zweden en driemaal België. Daar ben ik toch wel blij mee momenteel!
Zomer is voor mij ook totaal niet Nederlands. Rock Werchter, twee keer Hellfest, ArcTanGent in Engeland en dan voor de rest nog in het jaar Dunk! in Gent (mei). Alleen Roadburn en Prognosis zijn Nederlands en in april, maar goed, geen idee natuurlijk wat daar mee gaat gebeuren.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.385
2.811
Zomer is voor mij ook totaal niet Nederlands. Rock Werchter, twee keer Hellfest, ArcTanGent in Engeland en dan voor de rest nog in het jaar Dunk! in Gent (mei). Alleen Roadburn en Prognosis zijn Nederlands en in april, maar goed, geen idee natuurlijk wat daar mee gaat gebeuren.
O jawel, met zo'n zwabberaar als Rutte afgelasting. Die vent gunt ons geen enkel vertier meer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken