Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Misschien een knotfest belgie of holland
Die gedachte kwam ook al in mij op. Sinds Fortarock is gestopt heb je geen echt groot metalfestival meer in Nederland (je hebt wel Dokkem, Into the Grave, Dynamo, maar daar komen geen echt grote acts). Er tourt een heleboel door Europa volgend jaar, dus een Knotfest in bijvoorbeeld Goffertpark lijkt me best realistisch
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Die gedachte kwam ook al in mij op. Sinds Fortarock is gestopt heb je geen echt groot metalfestival meer in Nederland (je hebt wel Dokkem, Into the Grave, Dynamo, maar daar komen geen echt grote acts). Er tourt een heleboel door Europa volgend jaar, dus een Knotfest in bijvoorbeeld Goffertpark lijkt me best realistisch
ik dacht dat slipknot vorig jaar/dit jaar wel al een show in de ziggo had geplanned maar nog niks in België
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
scherp...

beide festivals zaterdag de 18e.
Op Hellfest zal het vroeg op mainstage 2 zijn, neem dan aan later op de dag in Dome of Jupiler? Geen idee...
classic rock café ? of zitten die ook met een trans siberian orchestra samenstelling waardoor ze op 2 plaatsen tegelijk kunnen staan ;)
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Ik merk dat er op het Iron Maiden FC forum een pak mensen veel interesse hebben om naar Graspop te gaan. Niet alleen voor Iron Maiden, maar ook voor de affiche in zijn geheel. Het zou wel eens heel erg snel kunnen uitverkocht zijn ...
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Ik merk dat er op het Iron Maiden FC forum een pak mensen veel interesse hebben om naar Graspop te gaan. Niet alleen voor Iron Maiden, maar ook voor de affiche in zijn geheel. Het zou wel eens heel erg snel kunnen uitverkocht zijn ...
hoe meer de mensen klagen hoe meer kans op een uitverkochte editie me dunkt, de laatste paar jaren is uitverkopen bijna een evidentie geworden.

Ik wil eerst weten hoeveel capaciteitswinst er zal komen door de wijziging van de layout.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
hoe meer de mensen klagen hoe meer kans op een uitverkochte editie me dunkt, de laatste paar jaren is uitverkopen bijna een evidentie geworden.

Ik wil eerst weten hoeveel capaciteitswinst er zal komen door de wijziging van de layout.
Ben ik ook benieuwd naar. Het levert helaas geen extra podium op. Of, of, dat komt later nog als verrassing en daar staan de 'scherpere' bands die ik toch wel mis. Ik verwacht namelijk nog wel een aankondiging van iets voordat de kaartverkoop begint. Opvallend groot gat met start kaartverkoop en deze aankondiging.
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Mijn hotel is al in orde :) Ik ga me nu eens verdiepen in wat nieuwe namen. Beyond The Black staat alvast hoog op mijn verlanglijst. Ik hoop op nog wat extra prog (graag eens Circus Maximus) en een paar symfonische Metal bands (wie weet de vernieuwde Delain).
Unleash The Archers mogen ook langskomen, want zij hebben me meer dan aangenaam weten te verrassen op Alcatraz.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
ik dacht dat slipknot vorig jaar/dit jaar wel al een show in de ziggo had geplanned maar nog niks in België
Begin 2020 een uitverkochte Ziggo Dome idd (was ik toevallig nog wel bij). Geen show in België begin 2020, maar ze speelden in 2019 nog wel op Graspop
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
tool speelt 13 mei 2022 sportpaleis, ik vind deze trend wel leuk waar tool vaker naar Europe komt, wordt zo wel een grotere kanshebber voor 2023,2024 etc
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
293
220
tool speelt 13 mei 2022 sportpaleis, ik vind deze trend wel leuk waar tool vaker naar Europe komt, wordt zo wel een grotere kanshebber voor 2023,2024 etc
Lees ik nu goed dat er op het concert in Ziggo Dome alleen maar zitplaatsen zullen zijn??

1632736629432.png
 
Laatst bewerkt:

Verwijderd lid 38434

Randprogramma
19 mei 2019
133
171
Even over de tickets voor GMM 2022. Het zal aan mij liggen, maar het is me niet duidelijk of ik iets moet doen als ik mijn eerder gekocht ticket wil houden. Wordt dat weer automatisch omgezet zoals vorig jaar of moet ik nu wel actie ondernemen?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
Even over de tickets voor GMM 2022. Het zal aan mij liggen, maar het is me niet duidelijk of ik iets moet doen als ik mijn eerder gekocht ticket wil houden. Wordt dat weer automatisch omgezet zoals vorig jaar of moet ik nu wel actie ondernemen?
Volgens mij wordt het automatisch overgezet. Het enige wat je moet doen is vanaf 11 oktober in je Ticketmaster BE account het 2022-ticket downloaden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken