Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Baroness en Mastodon toegevoegd!

Myles Kennedy is ook aangekondigd voor RaR.
Kunnen we daar voorzichtig uit concluderen dat Alter Bridge niet op GMM zal staan?

Bekijk bijlage 305
met name Mastodon maakt mij erg gelukkig! Je conclusie met Alter Bridge lijkt me, helaas, een terechte. Die gaan we niet terug zien volgend jaar.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.114
7.267
Megadeth zal een andere bassist meenemen volgend jaar denk ik (als ze nog komen)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.431
4.570
Megadeth zal een andere bassist meenemen volgend jaar denk ik (als ze nog komen)
in de 80s zou David gewoon high fives krijgen net zoals het in Motley crue het geval was, in Megadeth vlieg je blijkbaar buiten. Al is het natuurlijk geen groot geheim dat Mustaine en Ellefson niet goed overeen kwamen
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.431
4.570
Ligt het aan mij of worden jullie ook niet zo warm van de Alcatraz lineup?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Ligt het aan mij of worden jullie ook niet zo warm van de Alcatraz lineup?
Ligt aan jou :LOL: je moet het affiche van Alcatraz vooral niet me de verwachtingen van een Graspop affiche bekijken. Enige jammere vind ik zelf het gemis aan modernere metalnamen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.431
4.570
Ligt aan jou :LOL: je moet het affiche van Alcatraz vooral niet me de verwachtingen van een Graspop affiche bekijken. Enige jammere vind ik zelf het gemis aan modernere metalnamen.
Wel daar zeg je het, ik kan de oldtimers wel appreciëren in de metal wereld maar ik besteed meeste van mijn tijd wel aan nieuwere bands.

Black mirrors vind ik wel een mooie additie en lag voor mij ook gewoon naar Graspop, een van de betere Belgische bands naar mijn mening
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Slipknot kondigt net wat festivals aan voor de zomer van 2022. Zou wat mij betreft toch wel de redding van de vrijdag kunnen zijn, dan kan Volbeat terug naar Werchter en kan als de Mainstage 2 headliner gewoon Faith No More blijven. Tot nu toe is het eerste festival dat ze hebben aangekondigd eind juli, maar ze zeggen er zelf bij dat er binnenkort meer aangekondigd wordt... dus wie weet...

1623422610950.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Slipknot kondigt net wat festivals aan voor de zomer van 2022. Zou wat mij betreft toch wel de redding van de vrijdag kunnen zijn, dan kan Volbeat terug naar Werchter en kan als de Mainstage 2 headliner gewoon Faith No More blijven. Tot nu toe is het eerste festival dat ze hebben aangekondigd eind juli, maar ze zeggen er zelf bij dat er binnenkort meer aangekondigd wordt... dus wie weet...

Bekijk bijlage 312
Ik zeg doen!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Devin Townsend naar AB in april. Geen Nederlandse datum. Laat het begin van de tour nou gelijk vallen met Prognosis. Ik durf er best veel geld op te zetten dat Devin de headliner is van de zondag met Haken ervoor. Want laat Haken nou net de support van hem zijn op zijn Amerikaanse tournee (en was het hier ook).
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.514
10.560
Volgens zijn dit allemaal verplaatsingen van hun shows van dit jaar op die festivals, dus ik denk niet dat Graspop langskomt. Zou natuurlijk wel een fijne boeking zijn, zeker met het nieuwe album waar ze mee bezig schijnen te zijn.

Devin Townsend naar AB in april. Geen Nederlandse datum. Laat het begin van de tour nou gelijk vallen met Prognosis. Ik durf er best veel geld op te zetten dat Devin de headliner is van de zondag met Haken ervoor. Want laat Haken nou net de support van hem zijn op zijn Amerikaanse tournee (en was het hier ook).
Yes! Dat zou echt bijzonder lekker nieuws zijn, zeg. Eindelijk de grootmeester aan het werk zien.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.589
4.940
Devin Townsend naar AB in april. Geen Nederlandse datum. Laat het begin van de tour nou gelijk vallen met Prognosis. Ik durf er best veel geld op te zetten dat Devin de headliner is van de zondag met Haken ervoor. Want laat Haken nou net de support van hem zijn op zijn Amerikaanse tournee (en was het hier ook).
Ik zeg doen! ?

Wat Slipknot betreft, ik zal daar wel vrij alleen in staan, maar ik zie dan toch liever Volbeat op GMM... ?;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.010
6.054
natuurlijk fake !! maar toch..
"natuurlijk"??

ben ik niet zeker van, ziet me te goed gelukt uit om een fake te zijn. Gewoon echt veel te goed gelukt... Als dit fake is, met de hele info er op staat, de styling en de achtergrond, dan heeft iemand heuuul goed werk gedaan.
Zegut zegt er zelf over dat hij het in de ochtend heel kort online heeft gevonden, zonder daarbij de geloofwaardigheid in twijfel te trekken imo...

Ik kan ook lastig een foute naam vinden. Enige waar ik over twijfel is NIN. Maar wellicht zijn ze dat weekend net ook pas in Europa? Kortom ik vind hem te gelikt om fake te zijn.

( edit: Zegut heeft inmiddels poster en verklaring verwijderd? )
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.509
4.350
"natuurlijk"??

ben ik niet zeker van, ziet me te goed gelukt uit om een fake te zijn. Gewoon echt veel te goed gelukt... Als dit fake is, met de hele info er op staat, de styling en de achtergrond, dan heeft iemand heuuul goed werk gedaan.
Zegut zegt er zelf over dat hij het in de ochtend heel kort online heeft gevonden, zonder daarbij de geloofwaardigheid in twijfel te trekken imo...

Ik kan ook lastig een foute naam vinden. Enige waar ik over twijfel is NIN. Maar wellicht zijn ze dat weekend net ook pas in Europa? Kortom ik vind hem te gelikt om fake te zijn.

( edit: Zegut heeft inmiddels poster en verklaring verwijderd? )
Daar staan toch veel te veel grote namen op. Lijkt me eerder een wishlist, maar als ze die line-up wel degelijk hebben, is dat goed nieuws!
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
168
238
"natuurlijk"??

ben ik niet zeker van, ziet me te goed gelukt uit om een fake te zijn. Gewoon echt veel te goed gelukt... Als dit fake is, met de hele info er op staat, de styling en de achtergrond, dan heeft iemand heuuul goed werk gedaan.
Zegut zegt er zelf over dat hij het in de ochtend heel kort online heeft gevonden, zonder daarbij de geloofwaardigheid in twijfel te trekken imo...

Ik kan ook lastig een foute naam vinden. Enige waar ik over twijfel is NIN. Maar wellicht zijn ze dat weekend net ook pas in Europa? Kortom ik vind hem te gelikt om fake te zijn.

( edit: Zegut heeft inmiddels poster en verklaring verwijderd? )
Zou een affiche met Guns en Metallica betaalbaar zijn voor Hellfest?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Depuis betekend wel 'sinds'. Nu ja de line up voor 2020 werd gedropt in november 2019, dus klopt het nog steeds niet.
En "complet" is Frans voor "uitverkocht", dus dan klopt het wel weer. Hellfest 2020 was uitverkocht nog voor de line up bekend gemaakt werd. En ik kan me inbeelden dat in zo'n situatie weinig mensen om een terugbetaling gaan vragen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken