Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.373
10.208
Zullen vast geen namen komen.
Wat er wel is gekomen: een tourdatum van Enter Shikari in december in de Melkweg voor iets van €28,00. Toch positief nieuws.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.845
Het is niet zo zeer dat Nederland het slechter doet dan België.

De strategie van Nederland (en UK) is inzetten op groepsimmuniteit.
Mensen blijven geleidelijk besmet worden, zodat de zorgsector de druk aan blijft kunnen.
In Brabant weet met al voldoende afstand te bewaren
De strategie van de andere landen ‘Lockdown’, is ook niet effectief…want hoe land ga je je grenzen op slot gooien?
Een jaar? Langer dan één jaar? Als er één buitenlander met het virus in je land komt, kun je weer in lockdown.
Daarom is het inzetten op groepsimmuniteit, ondanks dat het nog niet bewezen is, wellicht een beter vooruitzicht.
Klopt niet:
https://www.nu.nl/coronavirus/6038609/rutte-verduidelijkt-groepsimmuniteit-is-niet-het-doel.html
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
508
604
waar is die tijd, dat we lekker konden ouwehoeren over bands die wel of niet komen, headliners, timetables en overlappingen. nu is het afwachten wanneer het hoogst waarschijnlijk wordt geannuleerd.
pinkpop geeft pas in mei uitsluitsel over het wel of niet doorgaan. maar de maatregelen tellen ( in nl) tot 1 juni en daarna binnen 2,5 week een festivalterrein opbouwen ?????

 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Geen Download dit jaar.
Tickets worden terugbetaald, of je kan deze bijhouden voor volgend jaar.

Ik denk dat we vaarwel kunnen zeggen tegen GMM 20.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.948
1.993
Eigenlijk hoop ik voor Graspop ook zo'n regeling; ticket voor volgend jaar geldig als we dat willen.
Is het enige Belgische festival waar ik blind mijn kaartje voor koop.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Eigenlijk hoop ik voor Graspop ook zo’n regeling; ticket voor volgend jaar geldig als we dat willen.
Is het enige Belgische festival waar ik blind mijn kaartje voor koop.

Eens. Daar stem ik zonder probleem mee in. Scheelt aan het einde van het jaar toch weer een paar honderd euro.

Maar dit besluit van Download doet pijn. Ik ben niet zo naief dat ik denk dat het nog doorgaat, maar ergens heb je toch nog een soort wanhopige hoop dat het wel doorgaat. Dit is het eerste gat in het tourschema voor bands.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Eigenlijk hoop ik voor Graspop ook zo’n regeling; ticket voor volgend jaar geldig als we dat willen.
Is het enige Belgische festival waar ik blind mijn kaartje voor koop.

De vraag is dan of Graspop volgend jaar nog eens 4 dagen gaat zijn.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Joe wrote:
Eigenlijk hoop ik voor Graspop ook zo’n regeling; ticket voor volgend jaar geldig als we dat willen.
Is het enige Belgische festival waar ik blind mijn kaartje voor koop.

De vraag is dan of Graspop volgend jaar nog eens 4 dagen gaat zijn.

Zou makkelijk moeten kunnen toch, met alle tours die dit jaar uitgesteld gaan worden, plus wat volgend jaar sws al zou touren? Plus, als deze editie afgelast wordt, is volgende edite nog steeds de 25e, dus nog steeds een jubileum :)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.407
600
Eigenlijk hoop ik voor Graspop ook zo’n regeling; ticket voor volgend jaar geldig als we dat willen.
Is het enige Belgische festival waar ik blind mijn kaartje voor koop.
Dit! Heb dat dus met Graspop en Paaspop. De sfeer is er altijd al heerlijk en komen toch altijd met wat mooie namen!
Al ben ik bang dat volgend jaar geen XL editie word maar een gewone waardoor je dit systeem al moeilijker kunt doen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.948
1.993
Mja, desnoods geef je voor die extra dag dan maar een voucher aan drankbonnen in de plaats he.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.407
600
Voor de liefhebber.
Within Temptation stream hun optreden van afgelopen jaar op Facebook as we speak!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.373
10.208
Hé... Cellar Darling wel op DRF! Oké... Ik ga toch kaarten kopen. Sorry BOA, hallo DRF. Voorlopige timetable staat ook online.
Oh, en hé, Saltatio Mortis. Dat gaat leuk worden.
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Als Graspop wordt geannuleerd dit jaar hoop ok dat ze de line il van dit jaar zo veel mogelijk kunnen overzetten naar volgend jaar. Ik kijk nu al zo lang uit naar Alter Bridge, Iron Maiden, Judas Priest, Korn etc dat ik heel erg hoop dat ze zo veel mogelijk van de huidige line up mee kunnen nemen naar de editie van volgend jaar. Zelfs FNM luister ik nu regelmatig :p

Denk dat ik mijn kaartje, indien het weer een 4 dagen editie wordt, dan mooi overzet naar een ticket voor 2021
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.845
Hé… Cellar Darling wel op DRF! Oké… Ik ga toch kaarten kopen. Sorry BOA, hallo DRF. Voorlopige timetable staat ook online.
Oh, en hé, Saltatio Mortis. Dat gaat leuk worden.
Jep, ondanks dat eerder werd gezegd 'not possible'. :)
Helaas alleen Rhapsody en Delain niet, maar misschien komt daar nog wel wat moois voor terug.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.845
Wat is er toch aan de hand met dit forum?
Buiten de gebruikelijke problemen met bewerken van comments e.d., word ik nu zelfs na plaatsen van reacties naar andere pagina's geleid, ofwel een pagina 'vooruit' (die nog niet bestaat) of zojuist nog drie pagina's acheruit... 8-O
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.845
Als Graspop wordt geannuleerd dit jaar hoop ok dat ze de line il van dit jaar zo veel mogelijk kunnen overzetten naar volgend jaar. Ik kijk nu al zo lang uit naar Alter Bridge, Iron Maiden, Judas Priest, Korn etc dat ik heel erg hoop dat ze zo veel mogelijk van de huidige line up mee kunnen nemen naar de editie van volgend jaar. Zelfs FNM luister ik nu regelmatig ?

Denk dat ik mijn kaartje, indien het weer een 4 dagen editie wordt, dan mooi overzet naar een ticket voor 2021
Eerlijk gezegd hoop ik nog steeds (uiteraard hoogstwaarschijnlijk vergeefs) dat het doorgaat in juni, of dat het anders wordt verplaatst naar het najaar met een gelijkwaardig programma. Zo niet, dan is tickets behouden voor 2021 natuurlijk prima, waarbij ik ook weer uitga van 4 dagen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.027
Los van dat het onrealistisch is:

Stel je voor dat een festival doorgaat met de anderhalve meter afstand van elkaar. Dan worden moshpits toch wel ineens heel interessant.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken