Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
Joslittel wrote:
Alleen de gadget raakt uitverkocht. Bonnen kun je tot paar dagen voor het festival halen.

Wat is de gadget? Is dat iets standaards? Of elk jaar iets anders?
Normaal is da nen halve liter drinkbeker maar nu staat er voor het eerst gadget ipv beker.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.505
Joslittel wrote:
Alleen de gadget raakt uitverkocht. Bonnen kun je tot paar dagen voor het festival halen.

Wat is de gadget? Is dat iets standaards? Of elk jaar iets anders?

Was afgelopen jaren een GMM plastic beker. Mooie tandenborstelhouder geworden nu. Dit jaar noemen ze het een gadget, dus geen idee wat het nu wordt.
 

vanzwam

Playlistbediener
15 nov 2019
5
4
Als het is zoals vorig jaar op Devils Lake kun je bij inchecken daar je tickets inwisselen voor een polsbandje en je tokens ontvangen.
Je stapt dan gewoon binnen waar de shuttle bus je deponeert.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.425
632
nu ook de officiele bevestiging van hellfest dat ze 26 november namen gaan lossen
Die komen denk ik toch nog met een mooie klapper tussen de headliners, die ze wss delen met Graspop.
Vandaar dat GMM de headliner nog niet heeft en Hellfest de line up nog niet bekend gemaakt heeft. Er zal 1 naam exclusiever worden. Dat is wat ik verwacht. Maar dat zie je hier natuurlijk in het forum al veel voorbij komen hahaha
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.505
Mensen. Ik wil het toch even zeggen. Echt tof om te zien hoe metal is gaan leven op dit forum. In het GMM 2017 topic waren we met 3 of 4 man en inmiddels zitten we dit jaar al bijna op 100 pagina's met legio nieuwe members, erg tof! Keep on rocking.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.617
Mensen. Ik wil het toch even zeggen. Echt tof om te zien hoe metal is gaan leven op dit forum. In het GMM 2017 topic waren we met 3 of 4 man en inmiddels zitten we dit jaar al bijna op 100 pagina’s met legio nieuwe members, erg tof! Keep on rocking.

Is graag gedaan hoor, kleine moeite :p
 

goj780

Nieuw lid
15 nov 2019
1
0
Hey fellas! It's my first time at GMM and I'll be coming alone with a tent to set up at Boneyard.
Is it safe to leave the tent and all my stuff in it while I'm away? Will there be lockers during the whole 4 days? Can I bring in my own food and drinks or everything has to be purchased on-site using tokens? -thanks in advance for your hints and yes I have already read the FAQ section on the website!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.654
7.407
Hey fellas! It’s my first time at GMM and I’ll be coming alone with a tent to set up at Boneyard.
Is it safe to leave the tent and all my stuff in it while I’m away? Will there be lockers during the whole 4 days? Can I bring in my own food and drinks or everything has to be purchased on-site using tokens? -thanks in advance for your hints and yes I have already read the FAQ section on the website!

Only thing i can comment about is the food and drinks: not allowed, but you can try to "smuggle" it in. Food and drinks not allowed on the festivalsite, on Boneyard no idea.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.617
Hey fellas! It’s my first time at GMM and I’ll be coming alone with a tent to set up at Boneyard.
Is it safe to leave the tent and all my stuff in it while I’m away? Will there be lockers during the whole 4 days? Can I bring in my own food and drinks or everything has to be purchased on-site using tokens? -thanks in advance for your hints and yes I have already read the FAQ section on the website!

Hey, I personally advise you to take valuables with you (wallet, phone, etc) there are lockers though!

On the campsite you can take whatever food and drink you want, but you have to be carefull to bring a regulatory campfire if you intend to warm your food. On the graspop field itself which is right next to the boneyard everything is bought with tokens but it's a quick 10-15 min walk to your tent to eat if you want to cheapskate.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Slipknot op cruise tussen 10 en 14 augustus in Spanje. Alcatraz, Lokerse Feesten en wie weet Pukkelpop zijn nog steeds relevante mogelijkheden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.150
Mensen. Ik wil het toch even zeggen. Echt tof om te zien hoe metal is gaan leven op dit forum. In het GMM 2017 topic waren we met 3 of 4 man en inmiddels zitten we dit jaar al bijna op 100 pagina’s met legio nieuwe members, erg tof! Keep on rocking.
Ze blijven ook maar komen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Ik maak natuurlijk nog niet heel lang deel uit van het forum zelf, maar als ik het me goed herinner, keek ik wel al mee met GMM 2017. De tijd vliegt.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.617
Slipknot op cruise tussen 10 en 14 augustus in Spanje. Alcatraz, Lokerse Feesten en wie weet Pukkelpop zijn nog steeds relevante mogelijkheden.

Ik betwijfel toch als alcatraz en lokerse feesten het budget hebben voor een slipknot te plaatsen.
 

tampie

Playlistbediener
15 nov 2019
15
5
Mensen. Ik wil het toch even zeggen. Echt tof om te zien hoe metal is gaan leven op dit forum. In het GMM 2017 topic waren we met 3 of 4 man en inmiddels zitten we dit jaar al bijna op 100 pagina’s met legio nieuwe members, erg tof! Keep on rocking.

Hier nog eentje! Na een lange tijd mee te hebben gelezen en te hebben genoten van de sfeer en inbreng van ieder, toch besloten een account aan te maken. Vanmorgen met ontzettend veel geluk één (van de slechts vijf) 10-persoons Metal Park huisje geregeld en met z'n allen de combi plus tickets binnengesleept. Wordt voor mij de eerste keer Graspop, maar gelukkig ga ik met een stel maffe veteranen. Helaas heb ik geen inside info, maar ik kan wel uren speculeren en het internet afstruinen, dus wie weet zal ook ik ooit iets nuttigs bijdragen. Bedankt voor het leesplezier so far & fijn weekend!
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Joslittel wrote:
Mensen. Ik wil het toch even zeggen. Echt tof om te zien hoe metal is gaan leven op dit forum. In het GMM 2017 topic waren we met 3 of 4 man en inmiddels zitten we dit jaar al bijna op 100 pagina’s met legio nieuwe members, erg tof! Keep on rocking.

Hier nog eentje! Na een lange tijd mee te hebben gelezen en te hebben genoten van de sfeer en inbreng van ieder, toch besloten een account aan te maken. Vanmorgen met ontzettend veel geluk één (van de slechts vijf) 10-persoons Metal Park huisje geregeld en met z’n allen de combi plus tickets binnengesleept. Wordt voor mij de eerste keer Graspop, maar gelukkig ga ik met een stel maffe veteranen. Helaas heb ik geen inside info, maar ik kan wel uren speculeren en het internet afstruinen, dus wie weet zal ook ik ooit iets nuttigs bijdragen. Bedankt voor het leesplezier so far & fijn weekend!

Heinnoooooooooooooo
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.654
7.407
Dus:
18-11 (maandag) Download met wat namen
26-11 Hellfest hele affiche
27-11 start verkoop Sweden Rock Festival met daarvoor nog namen
En Alcatraz heeft alles uptodate gemaakt.

Kan een leuke rest van de maand worden!
 

rpspeed

Campingartiest
28 nov 2018
86
0
Screenshot-20191115-101248-Chrome.jpg
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.654
7.407
Zou enorm teleurstellend zijn als Motley Crue weer gaat touren. Ze hebben er zo'n groot issue van gemaakt te stoppen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
TettenVogel wrote:
Slipknot op cruise tussen 10 en 14 augustus in Spanje. Alcatraz, Lokerse Feesten en wie weet Pukkelpop zijn nog steeds relevante mogelijkheden.

Ik betwijfel toch als alcatraz en lokerse feesten het budget hebben voor een slipknot te plaatsen.
Lijken mij inderdaad te klein te zijn voor zo'n act.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken