Moniek wrote:
loek wrote:
wenteldave wrote:
loek wrote:
Sorry voor de off topic maar misschien heeft iemand er iets aan:
Vanwege de storm zijn er veel mensen die hun tickets voor Sabaton in de Afaslife vanavond weg doen voor hele lage prijzen.
Rond de 20 euro op ticketswap.
Zestien euro. Had ik dat maar van tevoren geweten. Haha. Het wordt überhaupt nog een heel gedoe voor me om er te komen.
2 van mijn vrienden hadden 2 dagen geleden 2 tickets gekocht op ticketswap voor 70 euro per stuk dus die balen flink
Ik heb vrijdag 1 ticket gekocht en zaterdag 1 voor Sabaton via TicketSwap. De ene was €64 en de ander €71. Dus hier ook flink zonde van het geld. Maar het was na de teleurstelling van Antwerpen vorige week (waarbij we al een 1,5 van te voren voor de rest van de avond verbannen werden van het middenplein) het geld wel dubbel en dwars waard.
Is dat jullie ook overkomen? Dat is balen zeg..
Ik zag ook dat mensen niet meer naar binnen werden gelaten die niet al een stempel hadden, omdat het middenplein vol zou zijn.
Gelukkig waren wij eerder wel al naar binnen geweest, om vervolgens nog wat te gaan eten.
Wel vreemd, je zou toch zeggen dat het aantal kaarten daarop is afgestemd?
Tip voor volgende keer: neem een zwarte stift mee, want de ‘stempel’ was niet meer dan een zwart kriebeltje op de hand (waterdicht systeem dus… ? ).