Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
226
369
pisser wrote:

saurus wrote:
Gelukt hier is mijn eerste clashfinder
https://clashfinder.com/s/2020gmm/


Goed zo.
Helaas niet erg realistisch allemaal maar toch leuk geprobeerd

We zullen het zien binnen een paar maanden

Hoewel ik denk dat er een paar bands tussen zitten die waarschijnlijk op een andere plek zullen staan denk ik dat de grote lijnen wel kloppen hoor.
En ik vind het sowieso leuk om verschillende clashfinders en meningen met elkaar te vergelijken :) ik durf met zekerheid te zeggen dat niemand een clashfinder gaat maken die 100% klopt, voordat de timetable uit is
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Hoelang denken jullie dat het duurt voordat die donderdag uitverkoopt?
Denk dat dat nog wel even duurt. Blijft geen volledige dag voor dezelfde prijs, zoals we hier al vaker hebben aangekaart. Ja, ik denk dat je nog wel goed zit als je wacht, Zeker twee maanden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Timmetje wrote:
Hoelang denken jullie dat het duurt voordat die donderdag uitverkoopt?

Denk dat dat nog wel even duurt. Blijft geen volledige dag voor dezelfde prijs, zoals we hier al vaker hebben aangekaart. Ja, ik denk dat je nog wel goed zit als je wacht, Zeker twee maanden.

A super. Thanks!
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Timmetje wrote:
Hoelang denken jullie dat het duurt voordat die donderdag uitverkoopt?

Denk dat dat nog wel even duurt. Blijft geen volledige dag voor dezelfde prijs, zoals we hier al vaker hebben aangekaart. Ja, ik denk dat je nog wel goed zit als je wacht, Zeker twee maanden.
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Bij de VIP-tickets was de donderdag juist als eerste uitverkocht.
Sowieso gewoon kopen als je vreest voor uitverkopen. Heel Facebook e.d. staat vol met mensen die balen dat ze te lang gewacht hebben..
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Even off topic, 1 van mijn vrienden heeft zojuist een combi gekocht, maar heeft nog niet veel bands die hij wilt zien, kan iemand hem wellicht een paar suggesties doen?
Om een beeld te geven van zijn muzieksmaak, zijn favoriete bands zijn:
Amon Amarth
Children on Bodom
Dark Tranquillity
Dimmu Borgir
Behemoth
Killswitch engage
Shadow of Intent
Trivium
Archspire

Dingen die hij wilt zien zijn tot nu toe zijn onder andere Killswitch Engage, Bury Tomorrow, Heaven Shall Burn
Dan zou ik Dimmu Borgir toch ook maar meepikken als ik hem was.. :wink:
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
wenteldave wrote:

Timmetje wrote:
Hoelang denken jullie dat het duurt voordat die donderdag uitverkoopt?


Denk dat dat nog wel even duurt. Blijft geen volledige dag voor dezelfde prijs, zoals we hier al vaker hebben aangekaart. Ja, ik denk dat je nog wel goed zit als je wacht, Zeker twee maanden.

Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Bij de VIP-tickets was de donderdag juist als eerste uitverkocht.
Sowieso gewoon kopen als je vreest voor uitverkopen. Heel Facebook e.d. staat vol met mensen die balen dat ze te lang gewacht hebben..
Daar sluit ik me dan wel weer bij aan. Als je inderdaad niet teleurgesteld achter wil blijven, dan zou je 'm gewoon deze week moeten kopen.
En ik blijf ook maar een mens, die er toch eens flink naast kan gaan zitten met die twee maanden...
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.004
9.005
Ik zou zo snel mogelijk kaarten halen, gewoon om zeker te zijn. Metalfestivals zijn opeens weer wat meer in trek, getuige ook het snelle uitverkopen van Hellfest en Wacken. Graspop staat in midden-Europa toch wel min of meer op gelijke hoogte met deze twee. Dus denk dat veel metalheads die voor Hellfest of Wacken geen kaart hebben maar toch een festival willen bezoeken dan snel bij Graspop uit gaan komen. Zeker nu we een poster en een bijna volledige line-up hebben, kan het opeens hard gaan.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Iedereen zet The Hu trouwens ook enorm vroeg op main (opener, tweede) terwijl ze behoorlijk hoog op de poster staan. Ik vermoed dat zij als een na laatste in de Marquee gaan staan.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Iedereen zet The Hu trouwens ook enorm vroeg op main (opener, tweede) terwijl ze behoorlijk hoog op de poster staan. Ik vermoed dat zij als een na laatste in de Marquee gaan staan.
Inderdaad, staan zelfs voor Paradise Lost op de poster.
Ik denk ook laat in de Marquee (niet laatste, dat zal toch eerder Paradise Lost worden denk ik), of anders laat in de middag op Main.
The Hu is in no time zeer populair geworden. Daarop hadden ook veel festivals niet geanticipeerd, gezien de vroege plekken op bijpodia. Een volle Metal Dome om 13:00 is gewoon uitzonderlijk.
Dat rechtvaardigt dan ook om de band op herhaling te vragen, waarbij het voor de hand ligt dat ze op een groter podium staan en aanzienlijk later op de dag zullen spelen.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755

Kijkend naar de logo's op de poster valt toch wel erg op dat er zo weinig op vrijdag staan, en zo veel op zondag (do. 5, vr. 4, za. 5, zo. 7).
Daarom zou je toch verwachten dat op vrijdag nog één grote naam erbij gaat komen. Ik blijf toch maar hopen dat dat Nightwish gaat zijn.

Vreemd vind ik ook dat Meshuggah niet bij de laatste worp zat, die had ik al zo goed als zeker gerekend. Hopelijk toch nog bij de laatste worp?

Verder zou ik in de laatste worp nog wel graag een of enkele van de volgende namen zien (allen ook in de buurt rond GMM, dus mogelijk):
Bloodbound
Carach Angren
DragonForce
Dropkick Murphys
Ensiferum
Epica
Heilung
Last In Line
Månegarm
Myrath
Oomph!
Orden Ogan
Orphaned Land
Rotting Christ
Swallow The Sun
Therion
Wardruna
Wind Rose
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Iemand het nieuwe album van Sepultura al gehoord? Die is echt beestig goed.
Ja, echt een topplaat! Nu al het beste album van 2020. Ik hoop ze zéker te gaan zien, maar die zondag is een nachtmerrie aan het worden qua clashes. Nu hoop ik dat er heel veel gewoon op de Main Stage gaat staan, maar ik zie Sepultura juist in de Marquee staan, afgaande op al die golden oldies rock de dag.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Kijkend naar de logo’s op de poster valt toch wel erg op dat er zo weinig op vrijdag staan, en zo veel op zondag (do. 5, vr. 4, za. 5, zo. 7).
Daarom zou je toch verwachten dat op vrijdag nog één grote naam erbij gaat komen. Ik blijf toch maar hopen dat dat Nightwish gaat zijn.

Dat zou dan zowat de enige naam nog zijn die erbij komt, vrijdag heeft al 31 namen en ooit heb ik het geteld door de jaren heen, dacht dat het vaak 32 of 33 namen zijn op een dag. Maar het zou wel passend zijn, nog 1 grote naam erbij en verder niks op die dag.

Het verschil was ook al te zien dacht ik dat op de zaterdag en zondag ze pas op 28 namen oid zitten.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.004
9.005
Iemand het nieuwe album van Sepultura al gehoord? Die is echt beestig goed.

Jep, vanavond opgezet. Geweldig album!

Onpopulaire mening: ik vind de nieuwe Sepultura toffer dan de oude...
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Ik hoop ook nog op de toevoeging van Evil Invaders. Dit is nou typisch een band die in de laatste lichting kan zitten in verband met Belgisch enzo.

Heb zojuist tickets gescoord voor de show in Eindhoven volgende maand (6 maart). Heb ze 1x eerder gezien en dat was vorig jaar op Pukkelpop. Was niet eens van plan te gaan, maar doordat ik ze tijdens het wachten in een andere stage op de achtergrond heel goed hoorde spelen, ging ik er toch heen uiteindelijk. Kortom, deze band wil ik eens goed zien!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken