magrathea wrote:
Ik zie eigenlijk nauwelijks hoe je het tijdtechnisch gezien zou moeten bolwerken zonder de Marquee. Dan moeten de eerste bands in de Dome/Jupiler wel heel vroeg starten. 9 bands op de main stages klopt denk ik ook niet, tenzij ze relatief korte sets spelen allemaal. Dat zeg ik op basis van deze clashfinder trouwens:
https://clashfinder.com/s/graspop20forecast/?user=0n7ksr.bw
Edit: andere optie is nog dat ze echt tot diep in de nacht doorgaan in de Dome met bands maar dat lijkt me erg sterk
Met de op dit moment gekende namen zou dit wel echt kunnen. Even vergeleken met de vrijdag van 2018 (ook Iron Maiden dag) om het even gemakkelijk te maken. Toen 12 bands op mainstages, trek er daar 3 af en je begon rond 13u30, dus misschien nog net een bandje te veel, met 8 begonnen ze om 14u.
De metal dome had 8 gewone bands (dus zonder de coverbands) en begon om 11u15 – daar heb je dus nog een plekje over. Jupiler had er 5, tussen 13 en 21u.
Met nog ongeveer 10-15 namen te gaan, hoop ik dus dat er nog een 6-tal namen bij komen voor die donderdag, waardoor programmatie in de marquee wél doorgaat.