Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Rockbeer wrote:
Flying Colors schrijf ik ook vast met potlood op. Staan in december in 013 en GMM boekt de laatste jaren steevast een supergroep.

Nooit fan geweest van de supergroups die op graspop stonden maar dit klinkt best wel goed eigenlijk.
Ook niet van Sons Of Apollo (ook met Mike Portnoy) vorig jaar?
Metal Allegiance (eveneens met Mike Portnoy) is overigens ook dik welkom!
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
xydroh wrote:
Interessant gedachtegoed, maar denk dat we dan wel in een situatie komen zoals 2010 download waarbij er voor 1 dag een extra podium zal staan omdat AC DC hun eigen podium mee neemt.

>>>> Die ‘main1 en 2’: Zouden ze daar eens eindelijk iets op willen verzinnen, dat mag toch wel iets unieker klinken… Dat doen andere festivals toch beter, behalve Hellfest, die zijn even saai. Als je Wacken ziet met hun faster / louder / harder, RAR Volcano / Crater…
1f609.svg
Helemaal eens, er mag voor mij best wat onderscheid gemaakt worden tussen MS1 en MS2, zowel qua naam als voorkomen. Maak bv. MS1 (iets) groter qua verhouding.
 

gmm033

Randprogramma
20 nov 2018
101
191
Het zal wel commerciële zelfmoord zijn, maar van mij mag de tweede Marquee best terugkomen ten koste van een van de mainstages.

Sinds er met twee mainstages gewerkt wordt, zie ik met regelmaat bands die dat echt niet verdienen (bijv. Tiamat 2014, In the Woods) ploeteren voor een half lege of anderszins maar matig gevulde Marquee. Nou is dat qua ruimte zonder meer lekker, maar voor de sfeer vaak niet. In mijn ogen trekken twee mainstages ietwat teveel publiek weg bij het middensegment.

Daar komt bij dat je met twee Marquees het gemis aan beschikbare headliners ook kleiner voelt :).
 

kris1978

Playlistbediener
29 jun 2019
13
0
heeft iemand een idee waar het plaatsvindt ,ik had gehoord dat het op een andere plaats zou plaatsvinden ,klopt dit gerucht
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
ik zie mijn recente post hier nergens meer staan, bij deze post ik hem terug. Ik heb een vermoeden dat de super band van dit jaar wel eens killer be killed kan zijn. Er is sprake van een nieuw album in 2020, lijkt overigens één van de enige superbands die effectief blijft bestaan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
ik zie mijn recente post hier nergens meer staan, bij deze post ik hem terug. Ik heb een vermoeden dat de super band van dit jaar wel eens killer be killed kan zijn. Er is sprake van een nieuw album in 2020, lijkt overigens één van de enige superbands die effectief blijft bestaan.

Kwam wellicht door het linkje dat je erbij zette.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
xydroh wrote:
ik zie mijn recente post hier nergens meer staan, bij deze post ik hem terug. Ik heb een vermoeden dat de super band van dit jaar wel eens killer be killed kan zijn. Er is sprake van een nieuw album in 2020, lijkt overigens één van de enige superbands die effectief blijft bestaan.

Kwam wellicht door het linkje dat je erbij zette.

Er gaat precies wel meermaals iets kapot op dit forum de laatste tijd
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
ik zie mijn recente post hier nergens meer staan, bij deze post ik hem terug. Ik heb een vermoeden dat de super band van dit jaar wel eens killer be killed kan zijn. Er is sprake van een nieuw album in 2020, lijkt overigens één van de enige superbands die effectief blijft bestaan.
normaal zie ik het dan wel als "spam"terug, maar dat is in dit geval niet.
Ik denk dat het niet geplaatst is, of in het 2019 topic ;)

 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Trouwens dennis, als je bovenaan het menu naar fora gaat en daarna graspop forum kom je terecht op de 2019 thread, kan dit aangepast worden naar de 2020 thread?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
xydroh wrote:
ik zie mijn recente post hier nergens meer staan, bij deze post ik hem terug. Ik heb een vermoeden dat de super band van dit jaar wel eens killer be killed kan zijn. Er is sprake van een nieuw album in 2020, lijkt overigens één van de enige superbands die effectief blijft bestaan.

normaal zie ik het dan wel als “spam”terug, maar dat is in dit geval niet.
Ik denk dat het niet geplaatst is, of in het 2019 topic
1f609.svg



xydroh wrote:
Supergroep deze editie kan misschien ook killer be killed zijn? https://metalinjection.net/latest-news/max-cavalera-says-killer-be-killed-will-likely-release-a-new-album-in-2020

Wat een koekebakker... :wink:
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
DennisvdBr wrote:

xydroh wrote:
ik zie mijn recente post hier nergens meer staan, bij deze post ik hem terug. Ik heb een vermoeden dat de super band van dit jaar wel eens killer be killed kan zijn. Er is sprake van een nieuw album in 2020, lijkt overigens één van de enige superbands die effectief blijft bestaan.


normaal zie ik het dan wel als “spam”terug, maar dat is in dit geval niet.
Ik denk dat het niet geplaatst is, of in het 2019 topic
1f609.svg



xydroh wrote:
Supergroep deze editie kan misschien ook killer be killed zijn? https://metalinjection.net/latest-news/max-cavalera-says-killer-be-killed-will-likely-release-a-new-album-in-2020



Wat een koekebakker…
1f609.svg

lijkt er inderdaad op dat ik een koekebakker ben :oops:
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Slipknot is terug in Europa in 2020, verrassend genoeg staat België hier voorlopig nog niet tussen, Dit lijken mij allemaal losse shows gezien de hoeveelheid UK en kan misschien wijzen dat er nog wel wat festivalshows bij moeten komen. GMM 2020 ?

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Nee, stonden afgelopen editie al op Graspop hè. Geen België in 2020 lijkt me.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
DennisvdBr wrote:
Nee, stonden afgelopen editie al op Graspop hè. Geen België in 2020 lijkt me.

Maar afgelopen editie zeiden ze wel ‘tot volgend jaar’
dat zegt niet zoveel over Graspop, gaan zo snel niet op herhaling komen. Zo dom zijn ze bij LiveNation België ook weer niet hè...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Sepultura aangekondigd voor Dynamo 2020. Ook maar met stift opschrijven voor 18.00 uur mainstage?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken