Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

Ik snap wel wat Indiaantje zegt maar vind het in dit geval niet echt passend gezien Iron Maiden exact dezelfde show 2 jaar geleden al als reguliere headliner op Graspop heeft gespeeld. Het is raar om die dag dan als XL dag eraan te plakken maar voor weekendgangers ook verplicht te maken. Bij AC/DC oid was dat logischer geweest.

Enige negatieve punt trouwens.

Valt mij ook wel wat tegen. Je móet nu dus kaarten halen voor de Iron Maiden dag. Edit: Als je een weekend wil gaan.
1f61b.svg

Blij dat ik nog even op de Bospop tickets heb gewacht maar kan me voorstellen dat dit voor veel mensen vrij zuur is.

Voor de rest niets te klagen trouwens. Prachtig lijstje.

Je kunt ook gewoon naar een andere band gaan of op de camping gaan zitten. Als je niet naar maiden wilt gaan.

Bij de vorige XL editie was de programmatie op donderdag wel veel kleiner dan de andere dagen, dag ticket kostte toen ook goedkoper dan de andere dagen.
Als de donderdag een volwaardige programmatie heeft is dat voor geen probleem, bij pakweg Werchter kan je ook geen 3-dagen ticket kopen.

Als je die donderdag ook wil komen pak je toch gewoon een extra dagje conge zekers.

Timmetje wrote:
Valt mij ook wel wat tegen. Je móet nu dus kaarten halen voor de Iron Maiden dag. Edit: Als je een weekend wil gaan.
1f61b.svg

Blij dat ik nog even op de Bospop tickets heb gewacht maar kan me voorstellen dat dit voor veel mensen vrij zuur is.

Je kunt ook gewoon naar een andere band gaan of op de camping gaan zitten. Als je niet naar maiden wilt gaan.

Leuke stroman. Niemand zegt dat we verplicht worden naar Maiden te kijken. Wel om ervoor te betalen. Dat moet op de camping ook.

Mensen, kan ik jullie er ook op wijzen dat we nu al evenveel gezeverd hebben als gans vorig jaar op het Graspop topic?

kevichkovil wrote:

Timmetje wrote:
1f61b.svg

Leuke stroman. Niemand zegt dat we verplicht worden naar Maiden te kijken. Wel om ervoor te betalen. Dat moet op de camping ook.

Er is een volledige festivaldag aan andere bands waar je ook voor betaald. Niet alleen maiden. En als je het stoort. Niet zo zeuren. En anders stuur de graspop organisatie een mailtje. Misschien dat ze er wat aan doen.

Aangezien ze enkel combi's voor 4 dagen aanbieden, neem ik aan dat ze van de donderdag dan ook een volwaardige festivaldag met alle 5 podia maken.
Ik vond het al een schone geste om 2 jaar geleden combi's voor 3 en 4 dagen aan te bieden, zodat mensen Axl Rose konden ontlopen.

Voor mij al aardig wat mooie namen, helaas nog een beetje verspreid.

Iron Maiden, Alter Bridge en Airbourne voor de donderdag. Das gewoon gaan.
Steel Panther, Powerwolf, Babymetal en Alestorm voor de vrijdag. Hopen dat er nog mooie "grote" naam of headliner bij komt.
Foreigner en Judas Priest op zaterdag. Moet nog wel wat bij komen eigenlijk.
Deep Purple en Disturbed voor zondag. Hetzelfde verhaal.

Maar heb al een paar mogelijke nieuwe bandjes erbij gevonden. (Thunder bijvoorbeeld) Vooral voor de zondag.
Hopen op in ieder geval nog 1 mooie headliner erbij en dan is het wel feest voor mij.

Ik ben tevreden met deze namen in ieder geval al!

En als je het stoort. Niet zo zeuren. En anders stuur de graspop organisatie een mailtje. Misschien dat ze er wat aan doen.

Man man man. Ik maak een relevante opmerking, naar aanleiding waarvan een korte discussie ontstaat. Das het hele punt van dit forum. Als je dat niet kunt hebben rot je maar lekker op.

De reden dat het mij stoort, is dat mijn budget voor komend festival seizoen vrij krap gaat zijn. Als ik had kunnen besparen door een dag minder te gaan, was dat erg welkom geweest. Nu moet ik Graspop wellicht om de kosten helemaal laten schieten. Dat vind ik zonde.

Ik overweeg ook zeker om die redenatie naar de organisatie te sturen, maar ik verwacht niet dat het iets verandert. Ze weten namelijk dondersgoed dat Iron Maiden niet op zichzelf een hele extra lading dagtickets gaat verkopen, waar GnR dat wel deed. Dus ja. Jammer voor mij dan. Mag ik ff mijn teleurstelling uiten hier? Thanks.

kevichkovil wrote:
En als je het stoort. Niet zo zeuren. En anders stuur de graspop organisatie een mailtje. Misschien dat ze er wat aan doen.

Man man man. Ik maak een relevante opmerking, naar aanleiding waarvan een korte discussie ontstaat. Das het hele punt van dit forum. Als je dat niet kunt hebben rot je maar lekker op.

De reden dat het mij stoort, is dat mijn budget voor komend festival seizoen vrij krap gaat zijn. Als ik had kunnen besparen door een dag minder te gaan, was dat erg welkom geweest. Nu moet ik Graspop wellicht om de kosten helemaal laten schieten. Dat vind ik zonde.

Ik overweeg ook zeker om die redenatie naar de organisatie te sturen, maar ik verwacht niet dat het iets verandert. Ze weten namelijk dondersgoed dat Iron Maiden niet op zichzelf een hele extra lading dagtickets gaat verkopen, waar GnR dat wel deed. Dus ja. Jammer voor mij dan. Mag ik ff mijn teleurstelling uiten hier? Thanks.
Dat mag je vinden hoor, je goed recht. Ik snap de wens en vergelijking met 2 jaar terug. Maar Maiden is wel een categorie minder dan GNR kwa formaat.

Het is hun 25 jarig feestje en daarbij mocht Maiden niet ontbreken. Heb meer het idee dat ze onderdeel van het festival zijn dan dat GNR dat was.

Maar nu gaan we genieten van de playlist ;).

Godmiljaar, net even soen opgelegd, dit is helemaal mijn ding, vreemde mix tussen Anathema en clean vocal opeth.

Godmiljaar, net even soen opgelegd, dit is helemaal mijn ding, vreemde mix tussen Anathema en clean vocal opeth.

Mooi man. Soen verdient deze spot ook helemaal. Deze prachtige band heeft veel te lang onder de radar gezweefd.

Ach man. Ik ga amper bij de mainstage dit jaar staan ben ik bang. Als ik zie wat voor prachtbands er dit jaar staan voor in de tenten. My Dying Bride, Anathema, Paradise Lost, Alcest, Dool, Opeth, Soen, High on Fire, The Great Old ones.. En dan nog zoveel te ontdekken.

Hoe zeker weten we eigenlijk dat er geen 3dag-combi tickets zijn? (Ik heb wrs iets gemist maar het aantal replies gaat hier zo snel!!) ?

Ik vind ze altijd qua sound een beetje op Tool lijken (de enige band die ik ken die daarvoor in aanmerking komt ook). Maar ze waren live op Prognosis festival ook erg goed. Gaat gaaf worden!

Users who are viewing this thread