Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

banzai

Campingartiest
24 jun 2019
92
100
Waar is Nightwish
1f625.svg

En waar is System of a Down?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.554
5.399
Denken jullie dat er zondag nog een headliner bij komt? Deep Purple en The Offspring zullen wel hoog op het lijstje staan gok ik.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.632
4.927
Donderdag:

Iron Maiden
Silverstein
Deez Nuts
Creeper
POD
Alter Bridge
Misþyrming
Vltimas
Slapshot
Exciter
Mercyful Fate
Airbourne
My Dying Bride

Vrijdag:
Alestorm
Dool
Heaven Shall Burn
MOD
Killing Joke
Fields of the Napalm
Wednesday 13
Gaahls Wyrd
Heathen
Paradise Lost
Steel Panther
Chelsea Grin
Babymetal
Enter Shikari
Battle Beast
Our survival depends on us
High on Fire
Powerwolf

Zaterdag

Anathema
Obituary
August burns red
Judas Priest
Boston MAnor
Korn
In Extremo
Shvpes
Opeth
Good Riddance
OM&M
Dying Fetus
Dream state
Lagwagon
Tribulation
Disillusion
Down
Foreigner
Motionless in white
Sacred Reich
Powerflo
Soen

Zondag
Fu Manchu
amorphis
Body Count
Deep purple
Dog eat dog
Dimmu Borgir
Disturbed
Wayward sons
Sepultura
Anti-flag
Deftones
Killswitch engage
Kadavar
The great old ones
The offspring
Mayhem
Bury Tomorrow
Me and that man
Thunder
The vintage caravan
Naglfar

waar staat alcest in je lijstje?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.526
6.395
banzai wrote:

schmorc wrote:
Waar is Nightwish
1f625.svg



En waar is System of a Down?

En zo kunnen we nog wel even doorgaan..
Jezus, jongens. Hebben we net 70+ namen gekregen, is het weer niet goed…

Je kunt het ook zo zien: met zoveel namen geboekt, doet het extra pijn als jouw favoriet er juist níet bij staat :wink:

De site doet het trouwens weer voor mij.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.554
5.399
banzai wrote:

schmorc wrote:
Waar is Nightwish
1f625.svg



En waar is System of a Down?

En zo kunnen we nog wel even doorgaan..
Jezus, jongens. Hebben we net 70+ namen gekregen, is het weer niet goed…
Waar is Avatar dan ;).

Nee gewoon prima lijstje hoor. Ik denk dat de headliners voor donderdag, zaterdag en zondag gewoon klaar staan.

wenteldave wrote:

banzai wrote:

schmorc wrote:
Waar is Nightwish
1f625.svg



En waar is System of a Down?


En zo kunnen we nog wel even doorgaan..
Jezus, jongens. Hebben we net 70+ namen gekregen, is het weer niet goed…

Je kunt het ook zo zien: met zoveel namen geboekt, doet het extra pijn als jouw favoriet er juist níet bij staat
1f609.svg


De site doet het trouwens weer voor mij.
Ach laten we ons zelf niet allemaal te gek maken? Iedereen ging hier uit van AC/DC of zelfs een Metallica in een eerder stadium. In de breedte is dit gewoon een prima affiche vooralsnog.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.834
12.205
wenteldave wrote:

banzai wrote:

schmorc wrote:
Waar is Nightwish
1f625.svg



En waar is System of a Down?


En zo kunnen we nog wel even doorgaan..
Jezus, jongens. Hebben we net 70+ namen gekregen, is het weer niet goed…

Je kunt het ook zo zien: met zoveel namen geboekt, doet het extra pijn als jouw favoriet er juist níet bij staat
1f609.svg


De site doet het trouwens weer voor mij.
Prima, begrijp ik, maar we wisten al dat er geen headliners in deze bups met namen zat,..
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.526
6.395
Ik vind dit verder best een mooi lijstje! Ga op deze manier zeker wel weer een graspop ticket overwegen.

Wel zwak trouwens dat het deze XL editie niet mogelijk is om een 3-daags ticket te kopen. Met GnR was dat een top constructie die volledig gerechtvaardigd werd door de immense populariteit van de GnR reünie. Ze weten natuurlijk dondersgoed dat Iron Maiden niet dezelfde verkoop kracht heeft, dus splitsen ze iedereen die een combi wil die vierde dag in de maag. Jammer.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.780
6.524
Valt mij ook wel wat tegen. Je móet nu dus kaarten halen voor de Iron Maiden dag. Edit: Als je een weekend wil gaan. :p
Blij dat ik nog even op de Bospop tickets heb gewacht maar kan me voorstellen dat dit voor veel mensen vrij zuur is.

Voor de rest niets te klagen trouwens. Prachtig lijstje.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.554
5.399
Indiaantje89 wrote:

Timmetje wrote:
Valt mij ook wel wat tegen. Je móet nu dus kaarten halen voor de Iron Maiden dag.


Je kan gewoon dag kaarten hoor.

Een extra dag joh, nog meer vreugde ;).

Je maakt een grapje, toch?
Gedeeltelijk.

Gewoon een full weekend kaartje of een dag kaart... zo gek is dat toch niet. Voor mij mogen meer festivals voor iets meer geld er een 4e dag aan vast plakken hoor.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.526
6.395
Timmetje wrote:
Valt mij ook wel wat tegen. Je móet nu dus kaarten halen voor de Iron Maiden dag.

Je kan gewoon dag kaarten hoor.

Een extra dag joh, nog meer vreugde ;).

Ik heb zelf niet bijzonder veel interesse in de namen op donderdag tot nu toe. Bovendien zijn er veel mensen die ivm werk of wat dan ook niet donderdag al kunnen komen. Voor al deze mensen is het best jammer dat je toch voor die donderdag moet betalen, als je de rest van het weekend wel wilt en kunt komen. Dat mag best gezegd worden hoor Indiaan.

Verder wil ik nogmaals noemen dat ik positief verrast ben door de overige namen, en nog steeds wel een ticket ga overwegen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.554
5.399
Indiaantje89 wrote:

Timmetje wrote:
Valt mij ook wel wat tegen. Je móet nu dus kaarten halen voor de Iron Maiden dag.


Je kan gewoon dag kaarten hoor.

Een extra dag joh, nog meer vreugde ;).

Ik heb zelf niet bijzonder veel interesse in de namen op donderdag tot nu toe. Bovendien zijn er veel mensen die ivm werk of wat dan ook niet donderdag al kunnen komen. Voor al deze mensen is het best jammer dat je toch voor die donderdag moet betalen, als je de rest van het weekend wel wilt en kunt komen. Dat mag best gezegd worden hoor Indiaan.

Verder wil ik nogmaals noemen dat ik positief verrast ben door de overige namen, en nog steeds wel een ticket ga overwegen.

Kunnen of willen ;)? Je hebt nog altijd zoiets als verlofdagen, anders zou dat ook gelden voor iedere festival die een vrijdag heeft. Of voor mensen die in het weekend moeten werken. Ik kan ook de vrijdag enkel niet, maar staat me nog steeds vrij om voor die andere dag kaarten te kopen. En dan moet je het gewoon accepteren en in een weekend kaart nemen. Ze kunnen toch niet naar iedereen kijken hiervoor?

Ik zie het enkel als een extra service dat ze er een dag extra bij geplakt hebben.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.526
6.395
Verder wil ik nogmaals noemen dat ik positief verrast ben door de overige namen, en nog steeds wel een ticket ga overwegen.

Om deze uitspraak kracht bij te zetten hier de namen die mij aanspreken in deze lading:
- Alestorm
- Alter Bridge (okay vooruit 1 donderdag naam)
- Anathema
- Deep Purple
- Dimmu Borgir
- Dool (waren erg goed 2018)
- Fu Manchu
- High on Fire
- Killing Joke
- Opeth
- Soen (!!!)
- The Vintage Caravan

Dus ja, genoeg te zien. Verder nog vast genoeg te ontdekken. En Mayhem is ook wel een leuke boeking, culthelden (al zijn de originele culthelden zo'n beetje allemaal dood).
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.526
6.395
Kunnen of willen ;)? Je hebt nog altijd zoiets als verlofdagen, anders zou dat ook gelden voor iedere festival die een vrijdag heeft. Of voor mensen die in het weekend moeten werken. Ik kan ook de vrijdag enkel niet, maar staat me nog steeds vrij om voor die andere dag kaarten te kopen. En dan moet je het gewoon accepteren en in een weekend kaart nemen. Ze kunnen toch niet naar iedereen kijken hiervoor?

Ik zie het enkel als een extra service dat ze er een dag extra bij geplakt hebben.

Dit is allemaal leuk en aardig, maar feit blijft dat je nu minder ticket opties hebt dan in 2018. Ieders individuele omstandigheden daargelaten, zijn er voor 2020 dus minder mogelijkheden het festival aan je eigen wensen aan te passen. Dat noem ik minder service, zeker niks extra t.o.v. 2018.

Maar goed, dat is mijn mening, jij hebt de jouwe, het verandert niks aan de feiten. Prima.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken