Graspop Metal Meeting 2019 - Nieuws en geruchten

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.669
5.147
Hoi! Ik lees al een tijdje mee op dit forum, en ik besloot maar eens een account aan te maken.
Wanneer denken jullie dat we het volgende pakketje namen kunnen verwachten? Ik kan stiekem niet wachten, maar ik ben bang dat we pas in februari weer iets te horen gaan krijgen..
Vorig jaar kregen we de laatste namen op 25 januari en 14 maart.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.638
zou tenacious D echt enkel maar tussen 5 en 8 juni in Europa zijn? zou toch maar doodzonde zijn om deze groep niet op graspop te zien.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
zou tenacious D echt enkel maar tussen 5 en 8 juni in Europa zijn? zou toch maar doodzonde zijn om deze groep niet op graspop te zien.

Helemaal mee eens, misschien besluiten ze wel een extra week (of 2 graag ;)) te gaan doen met wat zaalshows en hopelijk ook Graspop. Ik wil ze dit jaar sowieso gaan zien en ik wil er liever niet voor naar Pinkpop als er daar niet iets heel moois bij komt
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.638
nieuwe namen full force festival duitsland weekend na graspop , alle namen mogen voor mijn part over komen(of komen al)

 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
nieuwe namen full force festival duitsland weekend na graspop , alle namen mogen voor mijn part over komen(of komen al)


De hele bovenste rij was er vorig jaar al dus ik denk dat we er niet op moeten rekenen. Flogging Molly is wel cool was ik op hoop!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.638
xydroh wrote:
nieuwe namen full force festival duitsland weekend na graspop , alle namen mogen voor mijn part over komen(of komen al)



De hele bovenste rij was er vorig jaar al dus ik denk dat we er niet op moeten rekenen. Flogging Molly is wel cool was ik op hoop!
Animals as leaders, crystal lake, jinjer en alcest doen het hem voor mij
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
nieuwe namen full force festival duitsland weekend na graspop , alle namen mogen voor mijn part over komen(of komen al)


Behemoth heeft nog een concert in België dat niet uitverkocht is. Daarna zie ik ze gewoon naar Graspop komen. M2 Headliner zou cool zijn :cool:
 

defplay

Campingartiest
28 nov 2017
82
20
http://firenzerocks.it/ also misses a headliner, something big enough still to come... Also, barcelona rock fest has only 2 headliners at the moment though 4 days.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.558
3.137
Ik verwacht en hoop nog altijd System of a Down. Ik kan me moeilijk voorstellen dat Within Temptation effectief headlinet al gun ik ze deze status wel. Maar dat is puur persoonlijke smaak.
 

rpspeed

Campingartiest
28 nov 2018
86
0
qMboVWK.jpg
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.372
5.062
Ik verwacht en hoop nog altijd System of a Down. Ik kan me moeilijk voorstellen dat Within Temptation effectief headlinet al gun ik ze deze status wel. Maar dat is puur persoonlijke smaak.
Within Temptation is gewoon headliner hoor...

Staan op de poster gewoon naast Slipknot en Kiss.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.669
5.147
Rockbeer wrote:
Ik verwacht en hoop nog altijd System of a Down. Ik kan me moeilijk voorstellen dat Within Temptation effectief headlinet al gun ik ze deze status wel. Maar dat is puur persoonlijke smaak.

Within Temptation is gewoon headliner hoor…

Staan op de poster gewoon naast Slipknot en Kiss.
Het is volgens mij wel eerder voorgekomen dat een headliner wordt 'gedegradeerd' (bv. Evanescence voor Scorpions in 2017).
Dus in theorie zou er nog wel geschoven kunnen worden.
Maar ik geloof ook niet echt in SOAD, eerlijk gezegd.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.372
5.062
Indiaantje89 wrote:

Rockbeer wrote:
Ik verwacht en hoop nog altijd System of a Down. Ik kan me moeilijk voorstellen dat Within Temptation effectief headlinet al gun ik ze deze status wel. Maar dat is puur persoonlijke smaak.


Within Temptation is gewoon headliner hoor…

Staan op de poster gewoon naast Slipknot en Kiss.

Het is volgens mij wel eerder voorgekomen dat een headliner wordt ‘gedegradeerd’ (bv. Evanescence voor Scorpions in 2017).
Dus in theorie zou er nog wel geschoven kunnen worden.
Maar ik geloof ook niet echt in SOAD, eerlijk gezegd.
Ik zou er in ieder geval niet van uit gaan nee...
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.638
zou de zelfbevestiging van alice in chains dan toch afgeschoten zijn?

spelen 20 juni in Rusland en 24 Juni in Griekeland. Lijkt me weinig waarschijnlijk dat ze nog eens snel op en af zullen komen naar Graspop
 

rpspeed

Campingartiest
28 nov 2018
86
0
<font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">Quote rpspeed:</font></font>
qMboVWK.jpg


<font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">Would be useful if it were to which festival it is. </font></font>
1f609.svg

Resurrection Fest

sorry, ik heb niet gemerkt dat het er niet was toen ik het van de site af kreeg lol. Het lijkt erop dat ze WT naar de headliner-plek hebben verplaatst. Ook gebruik ik google vertalen Engels naar het Nederlands, dus als dit niet helemaal goed leest, bied ik mijn excuses aan. Ik kom dit jaar voor het eerst uit de VS naar Graspop.

9oJbrf8.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken