Graspop Metal Meeting 2019 - Nieuws en geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
lynyrd skynyrd heeft net meer credibility gekregen

Zegut, hellfest profeet heeft net getweet: lynyrd skynyrd hellfest?

Die man is zelden fout.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Rockbeer wrote:
Deze week gaan we meer horen: het eerste pakket is in aantocht me dunkt. Ik verwacht Slash met Myles Kennedy er ook wel bij eigenlijk. Een reden dat die pagina niet offline is is misschien doordat het een samenwerking is.

En wat voor een pakket, zitten intussen al op 45 namen als alles klopt. Dat is al bijna de halve line-up!

Officieel bevestigd:
Slipknot
Within Temptation

‘Bevestigd’ via ontbrekende bandpagina’s:
Agnostic Front
Amon Amarth
Belphegor
Candlemass
Carcass
Children Of Bodom
Cult of Luna
Deathstars
Def Leppard
Delain
Disturbed
Eluveitie
Equilibrium
Fleshgod Apocalypse
FM
Gloryhammer
Godsmack
Grand Magus
Halestorm
Hammerfall
Hatebreed
Immolation
King Diamond
KISS
Legion Of The Damned
Municipal Waste
No Fun At All
Sabaton
Sick Of It All
Sonata Arctica
Testament
Trivium
Whitesnake

‘Nieuw’/geruchten:
As I Lay Dying
Combichrist
Crowbar
Demons And Wizards
Hawkwind
Krokus
Lynyrd Skynyrd
Power Trip
Slash
State champs

Denk dat No Fun At All nog nooit op Graspop heeft gestaan, dus dat is normaal dat die hun pagina nog niet bestaat.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
As I lay dying heeft wel al op graspop gestaan, bandpagina bestaat wel maar er staat een nieuwe video in. Zou het mogelijk zijn dat ze gecontacteerd zijn maar toen graspop zag wat ressurectionfest te verduren kreeg niet geopteerd hebben om ze te plaatsen?
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.005
263
As I lay dying heeft wel al op graspop gestaan, bandpagina bestaat wel maar er staat een nieuwe video in. Zou het mogelijk zijn dat ze gecontacteerd zijn maar toen graspop zag wat ressurectionfest te verduren kreeg niet geopteerd hebben om ze te plaatsen?
check hun komende europese tournee, bijna allemaal uitverkocht (ok, niet de grote zalen maar toch) of upgrade gekregen naar grotere zaal.
ik ga sowieso kijken :)

Ik snap persoonlijk die hele heisa daar rond niet.
ok, kerel heeft iets vreselijk willen doen. Maar heeft zijn straf uitgezeten en mag van mij een 2de kans krijgen
(en blijft gewoon een retestrakke band).
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
xydroh wrote:
As I lay dying heeft wel al op graspop gestaan, bandpagina bestaat wel maar er staat een nieuwe video in. Zou het mogelijk zijn dat ze gecontacteerd zijn maar toen graspop zag wat ressurectionfest te verduren kreeg niet geopteerd hebben om ze te plaatsen?

check hun komende europese tournee, bijna allemaal uitverkocht (ok, niet de grote zalen maar toch) of upgrade gekregen naar grotere zaal.
ik ga sowieso kijken
1f642.svg


Ik snap persoonlijk die hele heisa daar rond niet.
ok, kerel heeft iets vreselijk willen doen. Maar heeft zijn straf uitgezeten en mag van mij een 2de kans krijgen
(en blijft gewoon een retestrakke band).

Dat het een vette band is betwist ik niet, ik bedoel eerder dat graspop misschien geen zin heeft in het social media circus die ressurection fest heeft moeten doorstaan tot ze uiteindelijk de band hebben gecancelled. Kan me wel voorstellen dat de organisatie hier toch even over nadenkt.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.648
5.108
Denk dat No Fun At All nog nooit op Graspop heeft gestaan, dus dat is normaal dat die hun pagina nog niet bestaat.
Jawel, stonden er in 2000:
https://en.wikipedia.org/wiki/Graspop_Metal_Meeting#Graspop_Metal_Meeting_2000
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.648
5.108
As I lay dying heeft wel al op graspop gestaan, bandpagina bestaat wel maar er staat een nieuwe video in. Zou het mogelijk zijn dat ze gecontacteerd zijn maar toen graspop zag wat ressurectionfest te verduren kreeg niet geopteerd hebben om ze te plaatsen?
Dat lijkt me heel goed mogelijk inderdaad.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.005
263
Dat het een vette band is betwist ik niet, ik bedoel eerder dat graspop misschien geen zin heeft in het social media circus die ressurection fest heeft moeten doorstaan tot ze uiteindelijk de band hebben gecancelled. Kan me wel voorstellen dat de organisatie hier toch even over nadenkt.

Snap u wel :)
Maar vind gewoon heel dat social media circus heel erg. Concert organisatoren moeten zich bezig houden met de muziek, niet met al het randgebeuren.
(dan kunnen we alle gangsta rappers ook schrappen, ff kort door de bocht gaan ;-) )
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
lynyrd skynyrd heeft net meer credibility gekregen

Zegut, hellfest profeet heeft net getweet: lynyrd skynyrd hellfest?

Die man is zelden fout.
Zekerheidje voor Hellfest dus. Grote kans dat GMM ze ook nog heeft. Vallen beetje in de categorie Europe, Blue Oyster Cult, dus de rockclassics. Vind ik inderdaad wel leuk voor laat in de middag. En voor nog een afscheidstour we op GMM is niet verkeerd!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
ik had nu toch een kiss aankodiging om 15u verwacht eigenlijk

Denk dat de LN festivals elkaar gewoon beurtelings de aandacht gunnen. RW kondigt Tool bewust een dag later aan dan de rest om niet gelijk te vallen met de touraankondiging van Slipknot. Morgen ongetwijfeld een pakket namen voor GMM, en dan respectievelijk vrijdag en zaterdag volledig in het kader van de ticketverkoop van RW/GMM.
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Ik had vandaag ook wel Kiss verwacht inderdaad. Misschien morgen Kiss en vrijdag een pakketje?

Deze week gaan we meer horen: het eerste pakket is in aantocht me dunkt. Ik verwacht Slash met Myles Kennedy er ook wel bij eigenlijk. Een reden dat die pagina niet offline is is misschien doordat het een samenwerking is.

In 2015 was het ook al een samenwerking, ook staat Myles in de tekst vernoemd en ook op de foto. Toch verwacht ik ze ook wel, maar misschien in een later pakketje dan. Of ze zijn nog bezig om pagina's weg te halen.
Wat wel interessant is, als je 'slash graspop' googled vind je de band pagina met als titel: Slash - Graspop Metal Meeting 2019. Terwijl als je bijvoorbeeld 'seether graspop' googled er gewoon 2018 achter staat.
EDIT: Dit is wel apart, bij alle bands waar ik dit probeer staat 2018, behalve bij Slipknot, Within Temptation en Slash..
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Ik had vandaag ook wel Kiss verwacht inderdaad. Misschien morgen Kiss en vrijdag een pakketje?


Rockbeer wrote:
Deze week gaan we meer horen: het eerste pakket is in aantocht me dunkt. Ik verwacht Slash met Myles Kennedy er ook wel bij eigenlijk. Een reden dat die pagina niet offline is is misschien doordat het een samenwerking is.

In 2015 was het ook al een samenwerking, ook staat Myles in de tekst vernoemd en ook op de foto. Toch verwacht ik ze ook wel, maar misschien in een later pakketje dan. Of ze zijn nog bezig om pagina’s weg te halen.
Wat wel interessant is, als je ‘slash graspop’ googled vind je de band pagina met als titel: Slash – Graspop Metal Meeting 2019. Terwijl als je bijvoorbeeld ‘seether graspop’ googled er gewoon 2018 achter staat.
EDIT: Dit is wel apart, bij alle bands waar ik dit probeer staat 2018, behalve bij Slipknot, Within Temptation en Slash..
Nah. Ik denk dat ze dat geüpdatet hebben. Ik krijg 't bij bands als Avatar en Ghost ook. Dus zal wel niks betekenen
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.517
3.013
Ik kreeg het compleet random inderdaad. Soms zelfs 2017. Ik zie niet in waarom je zou wachten met Slash: veel vergelijkbare festivals in de omgeving hebben ze deze week aangekondigd.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.517
3.013
Aan de andere kant zie ik ook wel dat je met Kiss, Within Temptation, Slipknot, Sabaton en Def Leppard al 5 van de 6 headliners hebt. Ze zullen dus ook wat mooie subs willen bewaren voor in een later stadium.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken