Persoonlijk vind ik alle dagen wel even goed. Allemaal goed gevuld met bands die ik zeker wil zien.
In ieder geval, vrijdag bleek een prima dagje te zijn. Genoten van The HU, Like A Storm, Architects en Fever 333.
Zeker die laatste wist mij echt te overtuigen. Ga waarschijnlijk wel kaartjes kopen voor hun optreden in de Melkweg.
Lynyrd Skynyrd viel wat mij betreft een beetje uit de boot tussen alle hardere acts, waartussen ze geprogrammeerd stonden.. Desalniettemin heb ik ook van hun optreden genoten.
Top drie:
1. The HU
2. Fever 333
3. Slayer/Anthrax
Overigens las ik net een recensie van het Belgische dagblad De Morgen (https://www.demorgen.be/tv-cultuur/graspop-2019-het-beste-en-het-slechtste-van-dag-1~bae02ed2/), waarin het optreden van Within Temptation maar één ster kreeg. Sharon zong fantastisch, alleen jammer dat ze het publiek niet meekreeg, wat ik uiterst vreemd vond. Ook geven ze een ster minder omdat ze een cover niet speelden. Dat gaat toch helemaal nergens over...
Nou, vandaag Cellar Darling, Ne Obliviscaris en het beste van allemaal: Slipknot. Och man, wat heb ik daar een zin in. Viel Spaß, liebe Leute!