Graspop Metal Meeting 2018 - Nieuws en geruchten

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.355
5.917
Joslittel wrote:
Ik heb zomaar het idee dat we deze week nieuws gaan krijgen! Ben er ook wel aan toe moet ik zeggen
1f642.svg


Als je gelijk hebt zal het waarschijnlijk vandaag om 4 uur zijn. Ben benieuwd
1f642.svg

Zou goed kunnen, aangezien er ook het gerucht gaat dat er deze week geen RW aankondiging komt om 16.00. Een GMM aankondiging zou een goede verklaring van dat feit zijn, gezien LiveNation dat altijd goed afstemt.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Mwah, volgens mij doet Graspop niet echt wat met dat 16:00 regime van bv. RW. Naar mijn gevoel is Graspop vaak vroeger op de dag, behalve dan met Volbeat, die werden toen om 18:00 bekend gemaakt ofzo
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Mwah, volgens mij doet Graspop niet echt wat met dat 16:00 regime van bv. RW. Naar mijn gevoel is Graspop vaak vroeger op de dag, behalve dan met Volbeat, die werden toen om 18:00 bekend gemaakt ofzo
Die Ghost lichting was ook tegen 16.00 uur aan.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.355
5.917
Duidelijk geen 16.00 maar wellicht later vandaag. Punt is: geen RW en GMM aankondiging op dezelfde dag.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Mwah, volgens mij doet Graspop niet echt wat met dat 16:00 regime van bv. RW. Naar mijn gevoel is Graspop vaak vroeger op de dag, behalve dan met Volbeat, die werden toen om 18:00 bekend gemaakt ofzo

De Volbeat lichting was ook om 16.00 stipt bekend gemaakt . Vandaag denk ik niet dat we nog info krijgen helaas.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Loveless wrote:
Mwah, volgens mij doet Graspop niet echt wat met dat 16:00 regime van bv. RW. Naar mijn gevoel is Graspop vaak vroeger op de dag, behalve dan met Volbeat, die werden toen om 18:00 bekend gemaakt ofzo

De Volbeat lichting was ook om 16.00 stipt bekend gemaakt . Vandaag denk ik niet dat we nog info krijgen helaas.
Ik heb nu net ff gekeken. Het was om 18.00 bekend van Volbeat hoor. Dus Graspop heeft geen vaste tijden!
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
kobloodflames wrote:

Loveless wrote:
Mwah, volgens mij doet Graspop niet echt wat met dat 16:00 regime van bv. RW. Naar mijn gevoel is Graspop vaak vroeger op de dag, behalve dan met Volbeat, die werden toen om 18:00 bekend gemaakt ofzo


De Volbeat lichting was ook om 16.00 stipt bekend gemaakt . Vandaag denk ik niet dat we nog info krijgen helaas.

Ik heb nu net ff gekeken. Het was om 18.00 bekend van Volbeat hoor. Dus Graspop heeft geen vaste tijden!

Dan heb ik zelf denk ik verkeerd gekeken :p. Laten we hopen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Maar dat was niet in het weekend. Die zijn al lang aan het borrelen. Ik verwacht in ieder geval niets meer.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.355
5.917
Greta van Fleet blijkbaar afgeschreven voor Werchter ivm data in Canada. Hopelijk boekt Graspop ze nog, niet direct een typische Graspop name maar wel heerlijke oldskool hardrock...
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.649
5.111
Greta van Fleet blijkbaar afgeschreven voor Werchter ivm data in Canada. Hopelijk boekt Graspop ze nog, niet direct een typische Graspop name maar wel heerlijke oldskool hardrock…
Ik vind ze prima bij Graspop passen, hoor. Niets mis mee.
Zijn praktisch een Led Zeppelin-kloon, de band zonder wie het hele metal-genre wellicht niet eens bestaan had.. :)
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.649
5.111
Laat ik het deze week dan maar eens proberen:

Ik heb zomaar het idee dat we deze week nieuws gaan krijgen! Ben er ook wel aan toe moet ik zeggen ?

:lol: :wink:
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Laat ik het deze week dan maar eens proberen:

Ik heb zomaar het idee dat we deze week nieuws gaan krijgen! Ben er ook wel aan toe moet ik zeggen
1f642.svg


1f606.svg
1f609.svg

Haha nice! Laten we hopen dat jij wel gelijk krijgt ;)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Net op Twitter: While the temperature outside is freezing, we already have the summer and #GMM18 on our mind!

DW94TPyX0AAGe79.jpg:large


Zouden ze daar iets mee bedoelen? Of gewoon een makkelijk "we hebben er zin in" tweet.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Net op Twitter: While the temperature outside is freezing, we already have the summer and #GMM18 on our mind!

DW94TPyX0AAGe79.jpg:large


Zouden ze daar iets mee bedoelen? Of gewoon een makkelijk “we hebben er zin in” tweet.

Laten we hopen dat er meer achter zit! Ik ben klaar voor wat nieuws :)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.355
5.917
Normaal gesproken worden er geen 'reclame' posts gedaan op dagen van aankondigingen toch? Dus vandaag zal er niks komen lijkt mij. Voor de kansen op nieuws later deze week doet zo'n post verder precies niks in mijn ogen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Babymetal heeft zojuist een NL gig bekend gemaakt (en niks in België?), maar denk eerlijk gezegd dat die niet meer komen?
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Babymetal heeft in Europa voorlopig alleen festivalshows staan op Rock Am Ring/Rock Im Park (1+2 juni) en Download UK (9 juni), met daar tussenin twee doordeweekse zaaloptredens in Oostenrijk en TivoliVredenburg. Ik denk niet dat ze na die show op het Download-festival de tournee met nog enkele weken gaan verlengen om op Graspop te kunnen spelen. Babymetal boekt sowieso geen lange tournees met veel optredens, met het oog op de jonge leeftijd van de zangeressen. (Wellicht hebben ze ook nog te maken met de wetten op 'kinderarbeid'.) Hooguit zie ik ze nog wat zaaloptredens boeken tussen het optreden in Utrecht (op dinsdag) en in Engeland (op zaterdag).
 

pieterschipper

Campingartiest
1 dec 2017
69
7
Persoonlijk heb ik helemaal niets met Nickelback maar ze treden donderdag 21 juni op in Oostenrijk en maandag 25 juni in Amsterdam. Misschien iets voor de zaterdag?
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Persoonlijk heb ik helemaal niets met Nickelback maar ze treden donderdag 21 juni op in Oostenrijk en maandag 25 juni in Amsterdam. Misschien iets voor de zaterdag?
Nee sorry, Nickelback is veel te groot om er nog bij te komen. Daarnaast past de band totaal niet op graspop, alle elitaire metalheads hebben er een hekel aan. Ik zou het zelf best leuk vinden, maar voor graspop is het toch echt te poppy
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.355
5.917
Persoonlijk heb ik helemaal niets met Nickelback maar ze treden donderdag 21 juni op in Oostenrijk en maandag 25 juni in Amsterdam. Misschien iets voor de zaterdag?

Nickelback speelt niet eens mainstream festivals omdat ze weten dat ze zo gehaat worden door veel muziekliefhebbers. Dus doen ze alleen zaalshows, dan weten ze zeker dat ze voor fans spelen. Maar op Graspop hoef je ze dus al helemaal niet te verwachten.

Edit: plus dat ze inderdaad een veel te grote naam zijn om nu nog toe te voegen. Gaat richting formaatje headliner, als ze ooit een festival zouden doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken