Loveless wrote:
Indiaantje89 wrote:
Loveless wrote:
Paddy wrote:
Op Rock Werchter stond Tool in 2006 dan weer niet als sub of als headliner. Maar als derde naam van onderen (vd 6).
Ben dan ook niet overtuigd of Tool op RW zal headlinen. Op GMM zeker wel.
Oh die gaan ook ‘gewoon’ Werchter headlinen als ze weer touren hoor. Hebben daarna Lowlands en Pukkelpop nog geheadlined.
Daar ben ik ook niet zo zeker meer van. Van mijn generatie moet je toch best wel in het niche duiken om Tool te kennen. Het is niet de band die je dagelijks nog hoort op StuBru/3FM. Ook niet de gebruikelijk headliner vol met “commercieele” hits, en weet niet of ze daar nog wel op zitten te wachten in Werchter/Landgraaf.
Ze lijken me dan nog steeds ideaal voor Lowlands/Pukkelpop, beetje de middenweg. Al zal een reünie een hoop hype met zich meebrengen.
Mwah, dat geldt toch ook voor een Radiohead bv.? Hoeveel échte radiohits scoren die nog? En toch, áls ze touren zijn ze headliner. Puur om het aanzien en de exclusiviteit, dat zal met Tool niet anders zijn verwacht ik.
DennisvdBr wrote:
Indiaantje89 wrote:
Loveless wrote:
Paddy wrote:
Op Rock Werchter stond Tool in 2006 dan weer niet als sub of als headliner. Maar als derde naam van onderen (vd 6).
Ben dan ook niet overtuigd of Tool op RW zal headlinen. Op GMM zeker wel.
Oh die gaan ook ‘gewoon’ Werchter headlinen als ze weer touren hoor. Hebben daarna Lowlands en Pukkelpop nog geheadlined.
Daar ben ik ook niet zo zeker meer van. Van mijn generatie moet je toch best wel in het niche duiken om Tool te kennen. Het is niet de band die je dagelijks nog hoort op StuBru/3FM. Ook niet de gebruikelijk headliner vol met “commercieele” hits, en weet niet of ze daar nog wel op zitten te wachten in Werchter/Landgraaf.
Ze lijken me dan nog steeds ideaal voor Lowlands/Pukkelpop, beetje de middenweg. Al zal een reünie een hoop hype met zich meebrengen.
ik zie TOOL als ideaal headliner voor Graspop en FortaRock in 2019.
Dan moet Forta wel weer naar XL gaan, wat ik niet snel zie gebeuren gezien het feit dat Mojo grote rockacts liever op PP zet of een losse show laat doen.
Radiohead heeft nog Creep, Karma Police (en nog wat mindere hits zoals High And Dry, Street Spirit, My Iron Long etc.) die nog af en toe wel op de radio te horen zijn En ik kan me niet herrineren dat ik ooit wat van Tool op de radio heb gehoord.