Graspop Festileaks Meeting 2025

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
8.598
12.167
Tijd om weer een meeting te plannen voor de komende editie van Graspop. We kunnen uiteraard weer elke dag een meeting plannen, maar handig om in ieder geval één hoofd-meeting te plannen.

Wie, wat, waar en wanneer?

1746285179174.png

Ik zal de openingspost bijwerken met de uiteindelijke geplande meetings.

@Piebe71's voorstel is om in ieder geval de hoofdmeeting op de donderdag te doen, dan heb je het hele weekend nog om elkaar tegen te komen.

In 2023 was de meeting bij het grote kruis rechts van de tribune (2024 ook, of was ie toen verplaatst naar het andere kruis helemaal links in verband met de ruimte?). Dit jaar weer?

Op de donderdag is voor mij ergens voor Charlotte Wessels en Beast in Black het handigst, voor 14:45 dus.

Kom maar door met de voorstellen!

Meeting bij warkings, allemaal een niet geheel cultureel relevante viking helm met horrns op, op de bol en een opblaasbare hamer of zwaard. 😩

Ik vind tijdens Warkings prima. Alleen hoop ik wel dat hun geluid dan beter afgesteld staat dan ik ze ooit gezien heb, want anders gaat er aan dat kruis weinig nog te horen zijn. Nuja, dan kan ik jullie natuurlijk beter verstaan 😉

Donderdag tussen 13:00 en 14:55 zou voor ons sowieso kunnen. Om 14:55 ook zeker, wan dan is Beast in Black. Maar dat ga ik @Koekdoos niet aandoen, want ik weet dat dat één van zijn must sees is!!
Tussen 16:00 en 17:00 zou eventueel ook nog wel lukken.
Maar ik zie de eventuele schema's graag tegemoet

Warkings lijkt mij inderdaad het meest logische moment voor een meeting.
Velen gaat toch al vroeg op de wei zijn wegens de Psychonaut/Deafheaven clash, dus daarna moet wel kunnen, denk ik.

@Jimmeh07 @Jamel @won666 @Piebe71 @Ceeweb even jullie taggen als inputgevers.

Meeting donderdag 13:00 met de start van Warkings, zodat de mensen die Signs of the Swarm of The Raven Age graag willen zien niks of maar minimaal een stukkie missen (begin tijd 13.15/13.20)?

Was de locatie vorig jaar ook dat grote kruis rechts van de tribune, zoals op de map aangegeven? Of was het toen ergens anders? Als het nu al twee jaar lang bij dat kruis is, dan gewoon weer daar vermoed ik, anders kan het eventueel naar de andere kant zodat je beter zicht hebt op Warkings, voor wie dat wil?

• Leuk
Waarderingen: won666

Meeting donderdag 13:00 met de start van Warkings, zodat de mensen die Signs of the Swarm of The Raven Age graag willen zien niks of maar minimaal een stukkie missen (begin tijd 13.15/13.20)?

Was de locatie vorig jaar ook dat grote kruis rechts van de tribune, zoals op de map aangegeven? Of was het toen ergens anders? Als het nu al twee jaar lang bij dat kruis is, dan gewoon weer daar vermoed ik, anders kan het eventueel naar de andere kant zodat je beter zicht hebt op Warkings, voor wie dat wil?
Het was vorig jaar bij het linker kruis, voor de North stage. Twee jaar terug idd rechts naast de tribune voor South. Zou gewoon weer een ander kruis kiezen voor maximale verwarring (y)

Volgens mij was het altijd bij het kruis aan de kant waar dan op de mainstage iets aan het spelen is, zodat mensen op een afstandje nog wat van het optreden mee krijgen die dat willen.

Vandaar in 2023 bij het rechter kruis en in 2024 bij het linker kruis.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Koekdoos
Volgens mij was het altijd bij het kruis aan de kant waar dan op de mainstage iets aan het spelen is, zodat mensen op een afstandje nog wat van het optreden mee krijgen die dat willen.

Vandaar in 2023 bij het rechter kruis en in 2024 bij het linker kruis.
Dit jaar het midden kruis dan zie je sowieso alles op het scherm?

Aan een kruis is prima voor mij

Sorry om een heel klein beetje de spelbreker te zijn, maar ik ben zelf wel erg benieuwd naar Fleshwater live. Kan ook zomaar tegenvallen hoor, dus dan is 13:00 prima. Maar ik ga dat wel even een kans geven. Ik heb dan weer niets met zowel The Raven Age als Signs of the Swarm, dus daarna heb ik volop tijd tot Landmvrks begint.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Koekdoos
Sorry om een heel klein beetje de spelbreker te zijn, maar ik ben zelf wel erg benieuwd naar Fleshwater live. Kan ook zomaar tegenvallen hoor, dus dan is 13:00 prima. Maar ik ga dat wel even een kans geven. Ik heb dan weer niets met zowel The Raven Age als Signs of the Swarm, dus daarna heb ik volop tijd tot Landmvrks begint.

Voor mij maakt het ook niet heel erg veel uit of het 13:15 of 13:00 als begintijd heeft. Zo'n meeting is toch niet met 15 minuten voorbij, dus het maakt uiteindelijk niet zo heel veel uit!

• Leuk
Waarderingen: Jamel

Users who are viewing this thread