Graspop Festileaks Meeting 2025

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
8.509
12.021
Tijd om weer een meeting te plannen voor de komende editie van Graspop. We kunnen uiteraard weer elke dag een meeting plannen, maar handig om in ieder geval één hoofd-meeting te plannen.

Wie, wat, waar en wanneer?

1746285179174.png

Ik zal de openingspost bijwerken met de uiteindelijke geplande meetings.

@Piebe71's voorstel is om in ieder geval de hoofdmeeting op de donderdag te doen, dan heb je het hele weekend nog om elkaar tegen te komen.

In 2023 was de meeting bij het grote kruis rechts van de tribune (2024 ook, of was ie toen verplaatst naar het andere kruis helemaal links in verband met de ruimte?). Dit jaar weer?

Op de donderdag is voor mij ergens voor Charlotte Wessels en Beast in Black het handigst, voor 14:45 dus.

Kom maar door met de voorstellen!

Meeting bij warkings, allemaal een niet geheel cultureel relevante viking helm met horrns op, op de bol en een opblaasbare hamer of zwaard. 😩

Ik vind tijdens Warkings prima. Alleen hoop ik wel dat hun geluid dan beter afgesteld staat dan ik ze ooit gezien heb, want anders gaat er aan dat kruis weinig nog te horen zijn. Nuja, dan kan ik jullie natuurlijk beter verstaan 😉

Donderdag tussen 13:00 en 14:55 zou voor ons sowieso kunnen. Om 14:55 ook zeker, wan dan is Beast in Black. Maar dat ga ik @Koekdoos niet aandoen, want ik weet dat dat één van zijn must sees is!!
Tussen 16:00 en 17:00 zou eventueel ook nog wel lukken.
Maar ik zie de eventuele schema's graag tegemoet

Users who are viewing this thread