GMM Marquee Bracket

Mastodon - Abbath: 6-4
Allebij nu nie super. Maar vind Mastadon dan net wel iets beter live. Kan tenminste horen wat ze zeggen tussen de nummers door.
Morbid Angel - Emperor: 3-7
Opeth - Sick Of It All: 8-2
Opeth maakt me muzikaal gezien niet (live vind k ze vooral leuk vanwege de humor tussendoor, maar wel respect voor de complexicteit van de nummers enz.). Maar objectief gezien is dat natuurlijk de perfecte Marquee head.
P.O.D. - Airbourne: 7-3

Mastodon - Abbath: 0-0
Ik vind beide echt helemaal niks.

Morbid Angel - Emperor: 0-10
Emperor wel vette muziek.

Opeth - Sick Of It All: 10-0
Afgetekend leuker.

P.O.D. - Airbourne: 4-6
Deze wel lastig.

Mastodon - Abbath: 4-6
Morbid Angel - Emperor: 1-9
P.O.D. - Airbourne: 2-8

Mastodon - Abbath: 10-0
P.O.D. - Airbourne: 10-0

Morbid Angel - Emperor: 0-0
Opeth - Sick Of It All: 0-0
P.O.D. - Airbourne: 0-10

Er is maar een matchup die ik belangrijk vind en dat lijkt een moeilijke strijd te worden. (Al zijn beide geen Marquee headliners meer tegenwoordig)

P.O.D. - Airbourne: 0-0

Opeth - Sick Of It All: 0-0
P.O.D. - Airbourne: 2-8

Zie Airbourne wel eerder als een mainstage HL als ze blijven groeien.
De rest nog niet gezien, of al vergeten. Abbath komt volgende week wel aan de beurt in Trix!

Mastodon. Een band die gemaakt is om in zalen en tenten te staan.

Jammerlijke loting voor Pod. Na hun terugkeer echt fan van ze geworden. Nieuwe plaat is simpelweg het beste wat ze gemaakt hebben.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Mastodon - Abbath: 0-10

Allemaal no-brainer zoals limbo het al zegt.
Kleine noot ook voor P.O.D, ook tof maar wie loopt er niet stuiterend en met een dikke grijns weg bij Airbourne (en live ijzersterk)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel
Mastodon - Abbath: 5-5
Morbid Angel - Emperor: 5-5
Opeth - Sick Of It All: 5-5

Mastodon - Abbath: 7-3
Ik vind Abbath een sterke act en ze verdienen ten opzichte van heel veel andere acts die voorbij komen in dit spelletje best wat punten. Maar Mastodon is meer mijn ding. En ik ben zeer aangenaam verrast dat ze dit jaar opeens terugkeren van hun standaard Mainstage plek naar een set als Marquee afsluiter!

Kan me niet herinneren ooit bewust naar Morbid Angel te hebben geluisterd, terwijl ik Emperor één van de sterkste black metal acts vind. Makkelijke keuze.

Deze is zo mogelijk nog makkelijker. Een van mijn alltime favoriete bands tegenover een act waar ik niets mee heb.

Goh ja, dit is allebei totaal mijn ding niet.

• Leuk

Jammerlijke loting voor Pod. Na hun terugkeer echt fan van ze geworden. Nieuwe plaat is simpelweg het beste wat ze gemaakt hebben.

Dat het een jammerlijek loting voor POD is, betekent dat niet dat je Airbourne de 10 punten had willen geven?:D

Mastodon - Abbath: 9-1
Toch nog 1 puntje voor Abbath want 0 voelt zo lullig voor een band die ik ook heel goed vind. Maar lang niet zo goed als Mastodon.

Beide geen twijfel mogelijk.

P.O.D. - Airbourne: 0-(-10)
Beide niks mee maar P.O.D. ken ik gewoonweg niet, bij Airbourne weet ik dat het niks voor mij is, bovendien wel echt een mainstage band inmiddels, dus ik maak gelijk gebruik van dat @MetalLimbo ook minpunten kan verwerken ;)

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel
Mastodon - Abbath: 6-4
Morbid Angel - Emperor: 2-8

Bij de eerste 2 duels vind ik ze alle 4 wel goed, maar de ene wat meer dan de andere. Groot fan van Opeth. POD vind ik "gewoon OK", maar heb helemaal niets met Airbourne.

• Leuk
Dat het een jammerlijek loting voor POD is, betekent dat niet dat je Airbourne de 10 punten had willen geven?:D
Nop. Airbourne is voor mij een typische vermakelijke mainstage band voor 15 uur in het zonnetje. Lekker beetje rammen maar het is niet interessant genoeg om voor mij de Marquee te headlinen.

Mastodon - Abbath: 7-3
P.O.D. - Airbourne: 0- 0

Users who are viewing this thread