UK Glastonbury 2027

Tame Impala mag je volgens mij noteren als gewone headliner. Idem Coachella 2027.
Kevin Parker stond er in 2024 laatst nog als special guest. Die man houdt van Glastonbury dus ik zie hem ook wel headlinen.

Dat argument dat hij niet groot genoeg is in de UK volg ik niet, want het festival kan nog makkelijk grotere headliners erbij boeken, mensen kopen toch kaarten vanwege het festival zelf, en per de BBC opnames van afgelopen editie zag je weinig bezoekers bij The 1975 en Neil Young (dus dan maakt het toch al minder uit).

Natuurlijk, verwachtingen na jaartje pauze Glasto liggen zo hoog, dat er ook hoog wordt ingezet momenteel.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Dan tikken we m af op Oasis, Radiohead en Tame Impala. Call me satisfied.

En ook al komt De Jeugd van Tegenwoordig hun Engelse debuut maken op de mainstage daar dan nog wil ik gaan. Mijn missie voor 2027 is terugkeren naar Glastonbury voor round 2
Hopelijk betekent dat de internationale doorbraak van de jeugd van tegenwoordig en zijn wij er hier vanaf

• Haha
Waarderingen: tosti en Joslittel

En ook al komt De Jeugd van Tegenwoordig hun Engelse debuut maken op de mainstage daar dan nog wil ik gaan. Mijn missie voor 2027 is terugkeren naar Glastonbury voor round 2
Mijn missie is om mijn debuut te maken volgend jaar en als dat toevallig samenvalt met het debuut van De Jeugd dan accepteer ik dat ook :)

• Leuk

Ik ga in 2027 ook eens voor het eerst proberen te gaan, toch een bucketlist dingetje. Die 3 headliners zouden voor mij meteen de 3 best mogelijke zijn!

• Leuk
Waarderingen: JP5 en Joslittel
Harry - Raye (als ze wat minder babbelt) - Radiohead zou voor mij wel de droom zijn. Al maakt het eigenlijk weinig uit, want de kans is groot dat je toch niet bij de Pyramid headliners eindigt.

• Leuk
Harry - Raye (als ze wat minder babbelt) - Radiohead zou voor mij wel de droom zijn. Al maakt het eigenlijk weinig uit, want de kans is groot dat je toch niet bij de Pyramid headliners eindigt.
Dit trio is ook wel mijn eerste gokje momenteel. Goeie balans qua legacy, genre en gender. Volledig Brits ook.

Tame Impala sloot vorige keer ook al Other Stage af, en lijken nu wel stapje omhoog te hebben gezet. Als oa een SZA kan headlinen...

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Rosalia, Foo Fighters, Raye, Sam Fender, Olivia Deane, Fred again..., Gorillaz, Massive Attack, Billie Eilish, Olivia Rodrigo,...Er zijn vele grote artiesten die nu al muziek uitbrengen of wellicht volgend jaar een nieuw album klaar hebben en klaar zijn voor Glastonbury.

Rosalia, Foo Fighters, Raye, Sam Fender, Olivia Deane, Fred again..., Gorillaz, Massive Attack, Billie Eilish, Olivia Rodrigo,...Er zijn vele grote artiesten die nu al muziek uitbrengen of wellicht volgend jaar een nieuw album klaar hebben en klaar zijn voor Glastonbury.
Olivia is wel wat te snel op het vorige jaar.

Zijn natuurlijk nog andere stages! Ik zie Massive Attack ook niet de Pyramid meer headlinen.

Users who are viewing this thread