Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kevin Parker stond er in 2024 laatst nog als special guest. Die man houdt van Glastonbury dus ik zie hem ook wel headlinen.
Dat argument dat hij niet groot genoeg is in de UK volg ik niet, want het festival kan nog makkelijk grotere headliners erbij boeken, mensen kopen toch kaarten vanwege het festival zelf, en per de BBC opnames van afgelopen editie zag je weinig bezoekers bij The 1975 en Neil Young (dus dan maakt het toch al minder uit).
Dan tikken we m af op Oasis, Radiohead en Tame Impala. Call me satisfied.
En ook al komt De Jeugd van Tegenwoordig hun Engelse debuut maken op de mainstage daar dan nog wil ik gaan. Mijn missie voor 2027 is terugkeren naar Glastonbury voor round 2
En ook al komt De Jeugd van Tegenwoordig hun Engelse debuut maken op de mainstage daar dan nog wil ik gaan. Mijn missie voor 2027 is terugkeren naar Glastonbury voor round 2
Ik ga in 2027 ook eens voor het eerst proberen te gaan, toch een bucketlist dingetje. Die 3 headliners zouden voor mij meteen de 3 best mogelijke zijn!
Harry - Raye (als ze wat minder babbelt) - Radiohead zou voor mij wel de droom zijn. Al maakt het eigenlijk weinig uit, want de kans is groot dat je toch niet bij de Pyramid headliners eindigt.
Harry - Raye (als ze wat minder babbelt) - Radiohead zou voor mij wel de droom zijn. Al maakt het eigenlijk weinig uit, want de kans is groot dat je toch niet bij de Pyramid headliners eindigt.
Rosalia, Foo Fighters, Raye, Sam Fender, Olivia Deane, Fred again..., Gorillaz, Massive Attack, Billie Eilish, Olivia Rodrigo,...Er zijn vele grote artiesten die nu al muziek uitbrengen of wellicht volgend jaar een nieuw album klaar hebben en klaar zijn voor Glastonbury.
Rosalia, Foo Fighters, Raye, Sam Fender, Olivia Deane, Fred again..., Gorillaz, Massive Attack, Billie Eilish, Olivia Rodrigo,...Er zijn vele grote artiesten die nu al muziek uitbrengen of wellicht volgend jaar een nieuw album klaar hebben en klaar zijn voor Glastonbury.