UK Glastonbury 2023

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Hoe is het jullie gelukt? Hier voor de derde keer op rij er gewoon niet doorgeraakt… Nochtans een half uur op voorhand klaargezeten.
Op voorhand klaarzitten maakt alleszins helemaal geen verschil volgens mij.
Wij zaten uiteindelijk met 6 mensen te proberen voor 1 ticket vandaag en zijn verschillende keren door de wachtrij geraakt met helaas ook verschillende keren problemen tijdens de betaling. Uiteindelijk pas gemerkt dat het gelukt was toen er geld van een creditcard ging :LOL:
Verder weinig strategie en veel geluk hebben...
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Heel veel blijven f'5en (eigenlijk continu de pagina blijven herladen) heel veel geduld hebben en vooral heel heel veel geluk hebben.

Mocht je met de resale weer willen proberen dan zijn er vast een hoop mensen hier die je willen helpen.

En zoals het vanochtend werkte was het echt een rotsysteem want bij niet normaal veel mensen werkte de betaalknop niet of liep de betaling volledig vast. Ik kwam er bij Thijs doorheen, na op betalen te drukken liep de boel volledig vast en kreeg ik een error. Bedrag bleek wel gereserveerd en Thijs kreeg toch een confirmation. Donderdag was alles sneller weg maar werkte het systeem wel gewoon mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Bon Jovi 'in talks' met Glastonbury? via @PJ uit het Pinkpop topic...

metro.co.uk/2022/11/09/glastonbury-2023-bon-jovi-star-richie-sambora-in-talks-to-headline-17725982/

...
Richie Sambora could be reuniting with his former Bon Jovi bandmates in the near future – and it could happen at Glastonbury 2023.
...
He’s now hinted that a proper reunion with his former bandmates could be on the cards for Glastonbury next summer, as he told Metro.co.uk at the MITS Awards in London: ‘It’s a possibility. We’re talking a bit,’ albeit with a cheeky smile on his face.
...
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Hallo iedereen. Nieuw op dit forum. Ik ben één van de gelukkigen die vorige week een ticket bemachtigde voor Glastonbury 2023. Stond al lang op mijn bucket list maar had er nog nooit echt werk van gemaakt. Ik ga alleen omdat niemand in mijn vriendenkring mee wou/kon en ik het niet langer wou uitstellen om te gaan. Ben nu aan het kijken naar transportmogelijkheiden. Daarom deze post. Degene die hier een ticket hebben, hoe gaan jullie? Zijn er die met de auto gaan en nog plaats hebben?
Ik en mijn vriendin vliegen op Bristol en nemen van daar de coach want we kochten tickets in de coachsale.

Dit jaar vlogen we ook op Bristol maar hadden we de bus losgeboekt. National Express is partner en vertrekt vanaf veel plaatsen in Engeland richting Glastonbury. De Bristol Airport coach was ideaal. Kort vliegen en de bus vertrok praktisch aan de overkant van het vliegveld.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Ik reis ook alleen en heb net de Eurostar geboekt op dinsdag. 's Nachts neem ik dan een coach vanuit Londen rechtstreeks tot aan het festival. Trein vind ik inderdaad handiger qua bagage, alhoewel ik sowieso altijd licht reis. Daarbuiten heb ik ook gewoon een persoonlijke voorkeur voor de trein + vanuit België is het niet zo makkelijk vliegen op Bristol ivm vanuit Nederland. Prijs viel ook goed mee als je er op tijd bij bent.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Is vliegen niet vervelend met alle bagage dat bij kamperen komt kijken?
Edit: hoewel ja, als koppel kunnen jullie een aantal zaken verdelen qua gewicht. Ik vermoed dat dat alleen wat moeilijker is.
Wij hadden de mazzel dat een vriend van me in Engeland woont en daar als vrijwilliger werkte, dus we hebben een tent ed besteld en bij hem laten bezorgen. Anders hadden we het in de ruimbagage meegenomen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Neig naar dezelfde optie momenteel. Eurostar Londen en dan coach. Vanuit België (zit in regio Leuven) zijn de prijzen naar Bristol al boven 350 euro en dan nog niet eens rechtstreeks.
Met de auto lopen de kosten ook al snel op, tenzij je auto kan delen. Ticket op trein/ferry richting Folkestone is heen en terug een 180 euro. Dan brandstofkosten. Parkingticket in Glasto is 60 pond. En die ferry en parking kost evenveel of je nu alleen of met 4 in de auto zit. File. Links rijden...

Uit nieuwsgierigheid. Welk vertrekstation voor de coach in Londen neem je? En hoe laat? Ik wil graag woensdagmorgen vroeg in Glastonbury zijn. Zag dat er bussen vertrekken rond 3 uur 's nachts. Eventueel dinsdagavond laat een Eurostar nemen en dan een nachtbus. Maar dan zit je wel al direct met een serieus slaaptekort nog voor het festival begint.
Ik heb zelf geen wagen, maar kan me voorstellen dat dat inderdaad niet goedkoper is op je eentje.

Persoonlijk heb ik de Eurostar al op dinsdagnamiddag geboekt. Dan kan ik nog enkele uurtjes in Londen spenderen voor mijn coach vertrekt vanaf London Coach station om 1u30 (kan daar vanaf 1u ten vroegste zag ik). En dan hopen dat ik op de bus inderdaad nog enkele uurtjes slaap kan pakken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Aldus een Efestival Twitter account.Wat een aparte berichtgeving rondom dat festival. Elke Efestival post is zowat een nieuwsbericht lijkt wel. :p

En Elton als legend ipv headliner lijkt me zeer sterk haha.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Aldus een Efestival Twitter account.Wat een aparte berichtgeving rondom dat festival. Elke Efestival post is zowat een nieuwsbericht lijkt wel. :p

En Elton als legend ipv headliner lijkt me zeer sterk haha.
Maar die kerel achter efestivals heeft altijd betrouwbare info dacht ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Hebben acts al eens in zelfde jaar Hyde Park gespeelt en Glasto?

asking for a friend
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken