UK Glastonbury 2023

Ik dacht eigenlijk dat dit het allerlaatste Elton John concert ooit zou zijn, maar hij heeft er nog een paar in Europa deze maand. Maar klinkt echt goed inderdaad!

Ik dacht eigenlijk dat dit het allerlaatste Elton John concert ooit zou zijn, maar hij heeft er nog een paar in Europa deze maand. Maar klinkt echt goed inderdaad!
Ja, laatste UK show ooit maar de tour loopt nog even door.

Goed bij stem en een waanzinnige band om zich heen. Mooie headliner. Vind er zelf nog altijd niet veel aan, maar kan me voorstellen dat de Britten hier helemaal los op gaan.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Jamel
Totale fanboy bril op, maar dit had vooralsnog niet beter gekund denk ik. Topband, goed bij stem, fijne setlist. Moet een momentje zijn voor de mensen daar zeg.

Verademing na het doodsaaie Arctic Monkeys vrijdag en de Guns gister. (als tv kijker, daar ter plekke heb je natuurlijk nog 12000 opties haha)
Ik ben zeker geen fan, zet zijn muziek zelden tot nooit op, maar ik zit ook echt te genieten.

Zou trouwens tof zijn als Taron Egerton één van de gasten is. Heeft Elton John gespeeld in Rocketman en Elton heeft zelf een gastrol gespeeld in een Kingsman film. Volgens mij ook nog de film, waarbij Taron even op Glastonbury is. Alle puzzelstukjes vallen op hun plaats.

Klinkt geweldig! En mooi dat hij de setlist heeft gewijzigd voor Glastonbury. Ze genieten er zelf ook van op ‘t podium. En wat een volk zeg… zal het ooit zo druk zijn geweest?

Zou trouwens tof zijn als Taron Egerton één van de gasten is. Heeft Elton John gespeeld in Rocketman en Elton heeft zelf een gastrol gespeeld in een Kingsman film. Volgens mij ook nog de film, waarbij Taron even op Glastonbury is. Alle puzzelstukjes vallen op hun plaats.
Was wel op locatie iig.

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Iemand enig idee wat de capaciteit is daar aan de Pyramid Stage? Hoeveel volk zou dat nu bij elkaar zijn?

Die Other Stage tijdens Elton, 15min voor QOTSA is echt wel schrijnend. Zal wel een beetje opvullen wanneer ze beginnen, maar toch.

Bekijk bijlage 5712
Priveconcertje voor de mensen bij QOTSA. Ook wel een momentje haha. Ondankbare taak, clashen met Elton.

Ze zullen het op Pinkpop wel weer aandragen om nog 50 jaar niets met de headliner te laten clashen. 😜

Damn wat een live show zet die Elton neer. Pijnlijk dat ik deze legende nooit live zal gaan zien…. Geweldig!

Users who are viewing this thread