Gaming

Ziet er inderdaad geweldig uit, enige minpuntje is 30fps maar dat neem ik voor lief. Het wordt een lang jaar wachten...

Ik ben wel bang dat mijn Xbox serie S het niet goed gaat trekken (Oblivion draait ook niet al te best), dus misschien toch maar de X aanschaffen, of de Playstation 5. Ben alleen niet zo'n fan van de Playstation en erg gehecht aan de Gamepass.

Ik ben wel bang dat mijn Xbox serie S het niet goed gaat trekken (Oblivion draait ook niet al te best), dus misschien toch maar de X aanschaffen, of de Playstation 5. Ben alleen niet zo'n fan van de Playstation en erg gehecht aan de Gamepass.
Mocht je toch een PS5 gaan halen zou ik wel het extra geld investeren in de pro, ben bang dat het op de PS5 en Xbox series X ook niet best gaat zijn.

Mocht je toch een PS5 gaan halen zou ik wel het extra geld investeren in de pro, ben bang dat het op de PS5 en Xbox series X ook niet best gaat zijn.
Dat zal wel meevallen, denk ik. Probleem is dat heel weinig games echt gebruik maken van de kracht die current gen biedt. Met enige zin voor overdrijving kan je de meeste PS5 games ook op een PS4 draaien, zij het met haperingen en occasionele overhitting.

GTA VI gaat de kracht van de PS5/Xbox Series X echt meten. We hebben de lat ervan gewoon te laag gelegd.

Dat zal wel meevallen, denk ik. Probleem is dat heel weinig games echt gebruik maken van de kracht die current gen biedt. Met enige zin voor overdrijving kan je de meeste PS5 games ook op een PS4 draaien, zij het met haperingen en occasionele overhitting.

GTA VI gaat de kracht van de PS5/Xbox Series X echt meten. We hebben de lat ervan gewoon te laag gelegd.
Denk dat je daar helemaal gelijk in hebt. Als je nu de laatste generatie games vergelijkt van de Ps4 met wat daar midgeneratie op uitkwam dan zie je dat er nog heel veel rek in zat. Vermoed idd dat de Ps5 ons nog heel veel te bieden heeft.

Na afgelopen december voor het eerst een platinum trophy te hebben gehaald (Minecraft), nu een tweede bij Rocket League. Was weer eens begonnen te spelen en bleek dat ik alleen nog 3 simpele trophies miste!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Na afgelopen december voor het eerst een platinum trophy te hebben gehaald (Minecraft), nu een tweede bij Rocket League. Was weer eens begonnen te spelen en bleek dat ik alleen nog 3 simpele trophies miste!
Goed bezig! Mis nog 1 trophie en dan heb ik Ghost of Tsushima binnen. Heerlijke game is dat

• Leuk
Na het geweldige Jedi Survivor ben ik een beetje zoekende naar een volgende game die me weer echt weet te pakken. Eerst Hogwarts Legacy opgepakt en moet me wat betreft deze game wel aansluiten bij de kritischere geluiden hier. Ik heb er nu zo 25 uur inzetten, dus echt slecht vind ik 'm niet. Zeker het verkennen van het kasteel is wel echt leuk. Maar verder heeft die game echt werkelijk geen enkele diepgang. Het hoofdpersonage is een enorm saaie houte klaas en wat is iedereen toch verdomd lief tegen elkaar. Natuurlijk zijn alle medestudenten super lief tegen een of andere nieuwkomer die laat instroomt en opeens alles beter kan.. Niks schuurt. De slechteriken zijn ook eendimensionaal slecht. En het hoofdverhaal boeit me ook weinig en eindigt per segment steeds in eenzelfde soort saaie dungeon. Dus maar ff wat anders gaan doen en pak 'm later wel weer op.

En eigenlijk is die Robocop game degene die me nu het meest boeit. Las er al wat positieve verhalen over. Eigenlijk is iedereen verrast dat dit best een toffe, lekker brute, game is geworden.

• Leuk
Waarderingen: Davidd en fred alweer..
Na het geweldige Jedi Survivor ben ik een beetje zoekende naar een volgende game die me weer echt weet te pakken. Eerst Hogwarts Legacy opgepakt en moet me wat betreft deze game wel aansluiten bij de kritischere geluiden hier. Ik heb er nu zo 25 uur inzetten, dus echt slecht vind ik 'm niet. Zeker het verkennen van het kasteel is wel echt leuk. Maar verder heeft die game echt werkelijk geen enkele diepgang. Het hoofdpersonage is een enorm saaie houte klaas en wat is iedereen toch verdomd lief tegen elkaar. Natuurlijk zijn alle medestudenten super lief tegen een of andere nieuwkomer die laat instroomt en opeens alles beter kan.. Niks schuurt. De slechteriken zijn ook eendimensionaal slecht. En het hoofdverhaal boeit me ook weinig en eindigt per segment steeds in eenzelfde soort saaie dungeon. Dus maar ff wat anders gaan doen en pak 'm later wel weer op.

En eigenlijk is die Robocop game degene die me nu het meest boeit. Las er al wat positieve verhalen over. Eigenlijk is iedereen verrast dat dit best een toffe, lekker brute, game is geworden.
Lies of P al geprobeerd? Zou mij een logische zijn om te pakken als je Jedi Survivor tof vond. Als je nu start ben je mooi op tijd klaar voor de DLC Ouverture komt.

• Geweldig

Mee eens qua kritische noot op Hogwarts Legacy. Had zelf wel een paar zaken in de game die ik leuke toevoegingen vond zoals je eigen Room of requirement, het battle systeem werkte erg fijn en de missie waarmee je een eigen shop krijgt in Hogsmeade. Daarnaast hadden ze van mij nog wel meer missies in en rondom Hogwarts zelf mogen toevoegen, aangezien dat de meest interessante plek is uit het spel.

Qua games heb ik de afgelopen maanden Atomfall, Avowed & Oblivion Remastered gespeeld. Vind het eigenlijk alledrie wel aanraders voor als je van RPG spellen houdt.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel
Bol.com heeft nu erg lekkere kortingen of lage prijzen voor Switch-spellen. Zojuist Bayonetta 3 voor 28 euro op de kop getikt!

Bedankt voor deze tip, want een van mijn controllers begon flink te driften 😊

Nvm, de witte zijn uitverkocht. Dan toch maar Mediamarkt
Ik heb een zwarte gekocht. De vorige was indedaad bij mij ook op. Het zijn dure krengen om zomaar te vervangen. Masr het was echt nodig.

De Playstation showcase viel toch weer een beetje tegen. Ik denk dat alleen James Bond hier misschien in het laadje komt. Ik ben wel fan van de Hitman serie en daar lijkt dit wel op.

Die Marvel fighting game zag er oook echt wel vet uit, maar ik ben fighting games anno 2025 eigenlijk na 2 of 3 potjes wel beu.

En happy Switch 2 release day iedereen. Ik wacht echt nog even, Mario Kart is natuurlijk superleuk maar voor mij nog niet genoeg om er een console voor aan te schaffen.

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
The Witcher 4 zag er wel echt subliem uit he.
Ja fantastisch man. Alleen dat stuk van dat dorpje alleen al. Dit wordt echt een geweldige game. Laatste tijd denk ik er ook weer vaker aan om The Witchter 3 nog een keer door te spelen maar zonder dit keer iets op te zoeken en lekker te ervaren wat mijn keuzes op gaat leveren.

Ja fantastisch man. Alleen dat stuk van dat dorpje alleen al. Dit wordt echt een geweldige game. Laatste tijd denk ik er ook weer vaker aan om The Witchter 3 nog een keer door te spelen maar zonder dit keer iets op te zoeken en lekker te ervaren wat mijn keuzes op gaat leveren.
Heb Witcher 3 destijds op de PS4 na iets van 20 uur weg gedaan en nooit meer aangeraakt. Twijfel ook erg eraan om het toch weer op te pakken, of gewoon wachten op Wticher 4. Ik zie mijzelf niet beide games in 2 jaar uitspelen, gezien de omvang van de games haha.

Users who are viewing this thread