Gaming

Vorige week toch Assasins Creed Shadows gekocht. Ik vermaak me er prima mee. Voor mij de eerst goede AC in jaren.
Valt mij qua gameplay ook niet tegen maar wel jammer dat die historisch compleet inaccuraat is en best een middelvinger opsteekt naar de samurai en hun code. Gaan het zeker uitspelen maar als ik daarna weer zin heb in een samurai spel dan start ik Ghost of Tsushima wel op

Ik heb hogwarts legacy net uitgespeeld. Echt mee zitten worstelen, in het begin leuke sfeer, maar na een uurtje of 10 heb je het echt wel gezien. Veel te repetitieve combat en het verhaal kon mij ook maar matig boeien.
Zeker als je ook nog is alle extra's wilt uitspelen is het inderdaad erg repetitief (Merlin Trials etc.). Vond eigenlijk het verhaal van Sebastiaan met de unforgivable curses beter en interesanter dan de main story. En The Minding Your Own business side quest (Haunted Hogsmeade shop) was ook wel even een leuk uitstapje.

Voor de rest vond ik Hogwarts zelf wel echt heel tof gedaan. Kon daar wel uren in rondlopen. De rest van de wereld is wmb iets te veel hetzelfde en copy paste..

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Dante
Valt mij qua gameplay ook niet tegen maar wel jammer dat die historisch compleet inaccuraat is en best een middelvinger opsteekt naar de samurai en hun code. Gaan het zeker uitspelen maar als ik daarna weer zin heb in een samurai spel dan start ik Ghost of Tsushima wel op
Ik heb hem na een paar uur weer verkocht. Ontiegelijk repetitief. Oddysey blijft voor mij de leukste AC.

Ik heb hem na een paar uur weer verkocht. Ontiegelijk repetitief. Oddysey blijft voor mij de leukste AC.
Black Flag voor mij zonder enige twijfel. Moet zeggen dat ik niet alle AC games heb gespeeld. Mirage, Origins en Valhalla allemaal wel aan begonnen maar niet afgemaakt. Odyssy was goed maar niets bijzonders naar mijn mening, wel uitgespeeld en misschien ooit nog maar een platinum halen. Ac3 en Black Flag zijn de enige spellen die mij echt heel positief zijn bijgebleven. Ga binnenkort ook 2 maar eens voor het eerst spelen, van veel mensen blijkbaar de favoriet.

AC2 hier :). Ik weet niet, het is inderdaad niet bijster orgineel, maar het speelt wel "lekker weg" op een of andere manier.

Ik moet toch wat spelen tot Power Wash Simulator 2 uitkomt natuurlijk.

Oddysey & Origins zijn voor mij de favoriet. Echter ook deze games bevatten heel veel repetatieve gameplay.
Zit op dit moment nog helemaal in Zelda BOTW. Enorm verslavend spel. Ik wil maar blijven ontdekken en tempels vinden en oplossen. Daarnaast fijn dat je niet bij de hand wordt genomen en vaak tegen quests of gebieden aan loopt waar je gewoon in 1 klap dood gaat en je dus echt tijd moet investeren in side quests en exploren. Ook ontdek ik steeds meer truckjes en gebruik van wapens, omgeving etc. welke niet worden uitgelegd, maar je zelf kunt ontdekken.

Zijn er al mensen die Oblivion Remasterd hebben uitgeprobeerd? Bij mij is die op dit moment aan het downloaden via de gamepass.

Oddysey & Origins zijn voor mij de favoriet. Echter ook deze games bevatten heel veel repetatieve gameplay.
Ja, is ook zo, maar in Japan is elke tempel en kasteel letterlijk hetzelfde. Dus het maakt niet uit of je kasteel 1 of 20 pakt, de kistjes staan altijd op dezelfde plek enzo. Dat maakt het wat saai.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ja, is ook zo, maar in Japan is elke tempel en kasteel letterlijk hetzelfde. Dus het maakt niet uit of je kasteel 1 of 20 pakt, de kistjes staan altijd op dezelfde plek enzo. Dat maakt het wat saai.
Ah echt? dat vind ik wel de grootste afknapper met open wereld games. Dan is de ontdekkingslol er snel vanaf.

Houd inmiddels wel een beetje mijn hart vast over Hogwarts na jullie verhalen haha.

Hogwarts is leuk zolang je niet álles wilt doen. Ik zou gewoon lekker de story en sidemissies spelen en kijken hoeveel zin je nog hebt daarna te completen.

Oei dat klinkt niet best. Juist het elke keer opnieuw uitvogelen van hoe je een basis aanpakt maakt het spel leuk.
Houd inmiddels wel een beetje mijn hart vast over Hogwarts na jullie verhalen haha.
Ik heb me er echt prima mee vermaakt. En als je een fan bent van de wereld is het gewoon een heel leuk spel. Zeker het kasteel zelf, maar ook bepaalde missies waarin je personages, locaties, klaslokalen, verborgen ruimtes uit de boeken/films tegenkomt. Ik heb er iig behoorlijk wat uur met veel plezier ingestopt. (maar ben ook wel een HP fan).

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread