Gaming

Deze staat zeker op het lijstje wacht alleen nog even tot deze voor een goede prijs te koop komt
Ik verwacht die wel binnen de Plus eigenlijk. Daar wacht ik eigenlijk op.

Ben mijzelf weer helemaal kwijtgeraakt in Warzone. Rebirth solo met een aantal wins per dag is enorm verslavend.

Ik verwacht die wel binnen de Plus eigenlijk. Daar wacht ik eigenlijk op.

Ben mijzelf weer helemaal kwijtgeraakt in Warzone. Rebirth solo met een aantal wins per dag is enorm verslavend.
Zal er vast wel een kijk tussenstaan inderdaad. Ben nu F125 aan het spelen/platinum halen, stuurtje stond te verfstoffen op zolder dus die ook maar geïnstalleerd, ik snap weer waarom ik dit een jaar of 6-7 geleden zo leuk vond! Online is wel echt lastig poeh....

Toch ook maar de Switch 2 gekocht. Super ding, Mario Kart voelt fris en nieuw, laadtijden zijn een stuk beter als verwacht en het ziet er allemaal echt geweldig uit! Hoor goede verhalen over de Donkey Kong game @Timmetje had jij die niet in pre-order? Mario Party Jamboree ook geüpgraded maar nog geen tijd gehad om te spelen.

• Leuk
Waarderingen: Christiaan
Hoor goede verhalen over de Donkey Kong game
Bananza is zeker een aanrader! Ik heb hem pas een uurtje of vijf gespeeld, maar ik ga daar nog veel tijd in stoppen. Als je Mario Odyssey een mooi spel vond, moet je deze eigenlijk ook gespeeld hebben.

• Leuk
Waarderingen: luluasas
Van de week KCD2 gekocht voor op de Xbox. Man wat een heerlijk spel zeg. Baal enorm dat ik er eigenlijk te weinig tijd voor heb om het te spelen, maar afgelopen weekend met veel plezier uren besteed aan Alchemy drankjes brouwen, zwaarden smeden, door het bos dwalen, mij afvragen wat ik in godsnaam moet doen om verder te komen en geld te verdienen, en dus maar gewoon naar een herberg om met mensen te praten, al me geld weer kwijtgeraakt met een dobbelspel met een vreemde.

Het begin van dit spel overtreft voor mij echt andere grootmeesters zoals Skyrim, the Witcher 3 en RDR2. De details, de enorm vermakelijke cutscenes, het niet continue weten wat je moet doen, het plezier uit je skills verbeteren, heerlijk.

Toch ook maar de Switch 2 gekocht. Super ding, Mario Kart voelt fris en nieuw, laadtijden zijn een stuk beter als verwacht en het ziet er allemaal echt geweldig uit! Hoor goede verhalen over de Donkey Kong game @Timmetje had jij die niet in pre-order? Mario Party Jamboree ook geüpgraded maar nog geen tijd gehad om te spelen.
Toevallig laatst in mn handen gehad, hij is echt groot vergeleken met de Switch 1. Deed me denken aan de eerste typen Xbox controllers. Hoop om die reden eigenlijk om een soort Lite-versie...

Toevallig laatst in mn handen gehad, hij is echt groot vergeleken met de Switch 1. Deed me denken aan de eerste typen Xbox controllers. Hoop om die reden eigenlijk om een soort Lite-versie...
Ik vind het juist een perfecte grootte, het grootere scherm met de betere kwaliteit beeldscherm doet je echt het gevoel geven dat je een verbeterde console in je hand hebt. De Joycons voelen bij de lokale mulitplayer ook veel beter aan. Woensdag voor een paar dagen met vrienden naar de Ardennen en gezien het weer gaat de Switch 2 zeker mee.... Het wordt waarschijnlijk dan wel Mario Krat ipv Mario Kart.

Dit stond me ook heel erg tegen vooraf, maar na twee keer spelen heb je echt niet meer door dat die groter is dan de vorige.

Raidou Remastered gekregen voor mijn verjaardag voor de Switch. Wat zalig weer terug te zijn in de wereld van Shin Megami Tensei. Nog steeds erg uitdagend maar voelt "eerlijker" dan de reguliere serie.

Over "uitdagend" gesproken: op dit moment ongeveer op 50% met Blasphemous. Soort Metroid meets Dark Souls. Speelt zalig weg, wel 30 keer al bijna mijn Switch tegen de muur aan gegooid van frustratie...

• Leuk
Waarderingen: Black Lies
, mij afvragen wat ik in godsnaam moet doen om verder te komen en geld te verdienen, en dus maar gewoon naar een herberg om met mensen te praten, al me geld weer kwijtgeraakt met een dobbelspel met een vreemde.
Door het bos blijven dwalen en bandits neersteken.
Vervolgens die hun bezittingen verkopen

• Leuk
Waarderingen: Davidd
vanuit londen 3 tweedehands games meegepakt voor de playstation

Call of Duty modern warfare 2019 voor 4 pond (ps4)
Marvel Guardians of the galaxy Square Enix game voor 8 pond (ps5)
en Final fantasy 12 the zodiac age remasterd ook voor 8 pond (ps4)

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Door het bos blijven dwalen en bandits neersteken.
Vervolgens die hun bezittingen verkopen
Ik heb me nu vooral gefocust op Alchemy en ben daar heel rijk mee aan het worden. Maar speel het eigenlijk echt te weinig, want elke confrontatie met bandits voelt voor mij alsof ik nog een enorme kluns ben. Hopelijk vanavond weer 1 a 2 uurtjes tijd om het te spelen.

Battlefield 6 open beta, dit gaat mooi worden.

Ooit begonnen bij Call of Duty, maar al snel de overstap gemaakt naar Battlefield (einde van Bad Company 2) en fijn dat nu na de vorige flop er een ijzersterke terugkeer lijkt te komen!

Was wel even wennen na in de tussentijd de Modern Warfare 3 te hebben gespeeld, het blijft toch een hele andere dynamiek die twee shootertitanen

Users who are viewing this thread