Gaming

Battlefield 6 open beta, dit gaat mooi worden.

Ooit begonnen bij Call of Duty, maar al snel de overstap gemaakt naar Battlefield (einde van Bad Company 2) en fijn dat nu na de vorige flop er een ijzersterke terugkeer lijkt te komen!

Was wel even wennen na in de tussentijd de Modern Warfare 3 te hebben gespeeld, het blijft toch een hele andere dynamiek die twee shootertitanen
Ik kan ook gewoon slechte lobby's hebben gehad maar ik ben nog niet zo enthousiast. Ik werd constant enkel van afstand gesniped en vond de maps daarom ook niet echt leuk, heb het 2x over een goed uur de kans gegeven maar nog niet wat voor mij, dit weekend nog maar eens weer proberen.

Ik kan ook gewoon slechte lobby's hebben gehad maar ik ben nog niet zo enthousiast. Ik werd constant enkel van afstand gesniped en vond de maps daarom ook niet echt leuk, heb het 2x over een goed uur de kans gegeven maar nog niet wat voor mij, dit weekend nog maar eens weer proberen.

Lag misschien ook aan de gamemode? Bij Breakthrough op Liberation Peak (?) had ik dat ook wel eens, maar op de andere weer niet, daar was minder ruimte om sniper te zijn.

Domination en conquest speelden wel stukken beter. Zit zelf ook nog wel te wachten op good old Rush, zeker met de geruchten op oude maps (bij release sowieso wel 1 uit BF)

Maar zoals ik zei voor mij was het ook wel even schakelen, hier kan je toch iets minder hersendood rondrennen zoals bij Call of Duty wel kan

Inmiddels ook de eerste uurtjes in Donkey Kong Bananza en wat is die game gaaf, wordt echt met elke laag/wereld waar je in komt leuker en creatiever, terecht GOTY kanshebber. Heb ook wat Switch 1 spellen bij mijn Switch 2 gekocht om die daar eens op te spelen met de betere verversingssnelheid en beeldkwaliteit. Ik ga toch maar eens heel Zelda BOTW/TOTK spelen, ben ooit begonnen maar geen idee waarom ik het nooit heb afgemaakt, vond het een heel goed spel.

• Leuk
Waarderingen: Lion
Iemand hier die Civilization speelt? Inmiddels alweer 200 uur erop zitten met deel 7. Ondanks opstartproblemen wat mij betreft de beste uit de serie.

Iemand hier die Civilization speelt? Inmiddels alweer 200 uur erop zitten met deel 7. Ondanks opstartproblemen wat mij betreft de beste uit de serie.

Civ6 wel, 7 vooralsnog niet vanwege het ontbreken (in ieder geval bij release) van hot seat

Edit: weet ook nog niet of ik naar 7 ga overstappen, vond 6 al wel lekker spelen en dat ken ik nu natuurlijk ook. Iets om nog eens een keer verder in te duiken, wanneer hotseat er is en er wat meer characters zijn

Laatst bewerkt:
Inmiddels ook de eerste uurtjes in Donkey Kong Bananza en wat is die game gaaf, wordt echt met elke laag/wereld waar je in komt leuker en creatiever, terecht GOTY kanshebber.
Ik krijg er enorme motion sickness van. Hoop dat ze dat camerawerk nog wat patchen.

Ik krijg er enorme motion sickness van. Hoop dat ze dat camerawerk nog wat patchen.
M'n vrouw had hier ook last van toen ze het even speelde. Las online dat 'camera shake' uitzetten in de settings kan helpen, mocht je dat nog niet geprobeerd hebben.

Heb zelf de game ondertussen uitgespeeld en nu rustig bezig alle bananen te verzamelen. Mooi spel met overal geheimpjes, top!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Na vooral positieve reviews te hebben gelezen nu ook die nieuwe Guitar Hero controller besteld.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Ben bezig met Ghost of Yotei. Ik had vooral heel veel moeite om met een andere mindset te gaan gamen - ik kom van crimson/diamond ranked resurgence Warzone. Nu ongeveer 10 uurtjes erin en het pakt mij gelukkig eindelijk. Eerste uren leek het niet de goede kant op te vallen namelijk. Dat kwam ook omdat ik in het donker gamen(nacht in-game dan) eigenlijk niet zo leuk en mooi vindt. Zodra het overdag is, ziet de game er echt prachtig uit. Mooie kleuren komen dan goed tot zijn recht.

Ben bezig met Ghost of Yotei. Ik had vooral heel veel moeite om met een andere mindset te gaan gamen - ik kom van crimson/diamond ranked resurgence Warzone. Nu ongeveer 10 uurtjes erin en het pakt mij gelukkig eindelijk. Eerste uren leek het niet de goede kant op te vallen namelijk. Dat kwam ook omdat ik in het donker gamen(nacht in-game dan) eigenlijk niet zo leuk en mooi vindt. Zodra het overdag is, ziet de game er echt prachtig uit. Mooie kleuren komen dan goed tot zijn recht.
Zit een beetje in dubio met wat ik wil spelen. Battlefield 6 heb ik binnen maar ook Yotei en Pokemon Z-A. Waarom komt altijd alles tegelijk uit haha... Oktober is natuurlijk ook weer voor mij de drukste maand van het jaar...

Zit een beetje in dubio met wat ik wil spelen. Battlefield 6 heb ik binnen maar ook Yotei en Pokemon Z-A. Waarom komt altijd alles tegelijk uit haha... Oktober is natuurlijk ook weer voor mij de drukste maand van het jaar...
Ik zou Battlefield als laatste pakken, als je online gaat spelen. Ik weet niet of je hard-copy speelt, maar mijn strategie is Yotei uitspelen > verkopen > Battlefield 6 kopen. Battlefield blijf je toch wel langer spelen, en Yotei is klaar wanneer je platinum/uitgespeeld hebt.

Laatst bewerkt:
Ik zou Battlefield als laatste pakken, als je online gaat spelen. Ik weet niet of je hard-copy speelt, maar mijn strategie is Yotei uitspelen > verkopen > Battlefield 6 kopen. Battlefield blijf je toch wel langer spelen, en Yotei is klaar wanneer je platinum/uitgespeeld hebt.

Speel je een spel dan nooit opnieuw?

Maar de hype voor Battlefield is er nu. Ben bang dat vrienden er ook op uitgekeken raken en ik heel erg achter raak

Speel je een spel dan nooit opnieuw?
Ik speel nooit een tweede keer het verhaal nee. Ik snap ook niet zo goed waarom je dat zou doen als het een redelijk linear spel is, maar that's just me.

En als ik voor een tweede playsthrough ga, dan is het 10 jaar later met een remake zoals bij The Last of Us ofzo.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje
Maar de hype voor Battlefield is er nu. Ben bang dat vrienden er ook op uitgekeken raken en ik heel erg achter raak
Als het spel écht goed is, blijft het wel een half jaartje hangen hoor. Battlefield 1 werd ook erg lang doorgespeeld.

Na het actualiteitenforum nu ook hier Pokemon! Eerste 5 uurtjes in Pokemon Z-A zitten en ik vind het geweldig. De game is niet overal zo gepolijst als ik graag zou zien maar het nieuwe battlesysteem is echt super! Het idee om door de ranks te gaan van level Z tot A werkt en de game geeft je veel vrijheid!

Nu hoop ik dat er wel nog iemand dit spel speelt op de Switch 2 en mij uit de brand wilt helpen.... Ik wil graag mijn Haunter evalueren naar een Gengar (als het over favoriete pokemons hebt), dit kan alleen met traden, iemand die mij wilt helpen?

Na de gitaar, maken ze nu ook een drumstel🤯

Ik heb de gitaar inmiddels ook al een maandje in huis, genieten!

Vandaag ook weer eens de Gamecube aan geslingerd voor Mario Party 7, wat een feest, letterlijk!

Echt een heerlijke afwisseling tussen Battlefield 6, Guitar Hero en Mario Party!

Users who are viewing this thread