Gaming

Helaas, plannen voor mijn verlof worden gewijzigd.

GTA VI weer vertraagd naar 19 november.
Snap ik wel, zo voor de feestdagen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Helaas, plannen voor mijn verlof worden gewijzigd.

GTA VI weer vertraagd naar 19 november.
Snap ik wel, zo voor de feestdagen.
2026 wel te verstaan :(.

Ik had toevallig een steam key gewonnen met een prijsvraag voor No I'm Not Human. En ik vind het een verrassende spannende game.

Zijn er hier al mensen die the Outer Worlds 2 hebben gespeeld?
Gisteren gehaald via de gamepass, dus vanavond even aan beginnen, maar hoor hele wisselende verhalen. Ik vind zelf de Obsidian games meestal wel lekker wegspelen (Vooral Avowed & Fall Out new Vegas)

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Zijn er hier al mensen die the Outer Worlds 2 hebben gespeeld?
Gisteren gehaald via de gamepass, dus vanavond even aan beginnen, maar hoor hele wisselende verhalen. Ik vind zelf de Obsidian games meestal wel lekker wegspelen (Vooral Avowed & Fall Out new Vegas)
Niet zo leuk als de eerste maar alsnog erg vermakelijk!

Dispatch op Steam en PSN is trouwens een dikke vette aanrader voor mensen die van Telltale games en superhelden houden. Met een fijne sterrencast.
Ook aan begonnen op de PS5, had gehoopt dat die voor de Switch 2 kwam want is een heerlijke game om rustig op de bank onder een dekentje te spelen, maar tot nu toe enthousiast, ik ben dan ook wel een groot superheldenfan dus kon niet uitblijven dat deze game voor mij was. Hoe ze Aaron Paul, Jeffrey Wright en alle anderen konden betalen is mij een raadsel.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Vraagje hier, nu ik dit topic toch voorbij zie komen;

Ben totaal niet geintersseerd in de hardware en software. Voor mij allemaal algebra.
Maar Ik wil eigenlijk wel een laptop aanschaffen waarmee ik mijn zaakjes kan regelen, maar ook wel een game kan downloaden. Dat hoeft geen GTA6 te zijn straks, maar wel meer dan robbie konijn/paint wat inkleuren. Een beetje een deftige videokaart dus.

refurbished ; mij best. Iemand een goeie tip wat voor type?
iig een windows, geen apple

Ik verwacht geen uitgebreide klantenservice hier hoor. Ik zou alleen blind de verkeerde kiezen waarschijnlijk haha....
Lenovo en HP gehad, beide zijn me prima bevallen. Nu is het dus vooral het 'game-aspect' wat meetelt.

Danku!

Vraagje hier, nu ik dit topic toch voorbij zie komen;

Ben totaal niet geintersseerd in de hardware en software. Voor mij allemaal algebra.
Maar Ik wil eigenlijk wel een laptop aanschaffen waarmee ik mijn zaakjes kan regelen, maar ook wel een game kan downloaden. Dat hoeft geen GTA6 te zijn straks, maar wel meer dan robbie konijn/paint wat inkleuren. Een beetje een deftige videokaart dus.

refurbished ; mij best. Iemand een goeie tip wat voor type?
iig een windows, geen apple

Ik verwacht geen uitgebreide klantenservice hier hoor. Ik zou alleen blind de verkeerde kiezen waarschijnlijk haha....
Lenovo en HP gehad, beide zijn me prima bevallen. Nu is het dus vooral het 'game-aspect' wat meetelt.

Danku!

Ik heb geen directe tip voor je qua merk of stats, maar ik vond de keuzehulp op de site van Coolblue echt een uitkomst toen ik zelf een laptop koos...

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Na het actualiteitenforum nu ook hier Pokemon! Eerste 5 uurtjes in Pokemon Z-A zitten en ik vind het geweldig. De game is niet overal zo gepolijst als ik graag zou zien maar het nieuwe battlesysteem is echt super! Het idee om door de ranks te gaan van level Z tot A werkt en de game geeft je veel vrijheid!

Nu hoop ik dat er wel nog iemand dit spel speelt op de Switch 2 en mij uit de brand wilt helpen.... Ik wil graag mijn Haunter evalueren naar een Gengar (als het over favoriete pokemons hebt), dit kan alleen met traden, iemand die mij wilt helpen?
Als je nog niet bent geholpen, dan kan ik met je traden!

Ghost of Yotei platinum, in zo'n 70 uurtjes. Heerlijke game wel, maar na de storyline is het gewoon grinden voor platinum en dat irritant. Maar worth it.

Nu weer opzoek naar een nieuwe singleplayer...

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en luluasas
Ook aan begonnen op de PS5, had gehoopt dat die voor de Switch 2 kwam want is een heerlijke game om rustig op de bank onder een dekentje te spelen, maar tot nu toe enthousiast, ik ben dan ook wel een groot superheldenfan dus kon niet uitblijven dat deze game voor mij was. Hoe ze Aaron Paul, Jeffrey Wright en alle anderen konden betalen is mij een raadsel.
Dispatch inmiddels afgerond en als superheldenfan is dit mijn favoriete vorm van de superheldenmedia in jaren! Stemacteurs stuk voor stuk geweldig, hele goede story en de gameplay dat er is werkt voor hoe simpel het ook is. Wilde nu eigenlijk beginnen met Ghost of Yotei maar ik heb eigenlijk meer zin om het verhaal voor de 2de keer te gaan spelen en een ander einde te forceren.

• Geweldig
Dispatch inmiddels afgerond en als superheldenfan is dit mijn favoriete vorm van de superheldenmedia in jaren! Stemacteurs stuk voor stuk geweldig, hele goede story en de gameplay dat er is werkt voor hoe simpel het ook is. Wilde nu eigenlijk beginnen met Ghost of Yotei maar ik heb eigenlijk meer zin om het verhaal voor de 2de keer te gaan spelen en een ander einde te forceren.
Ook uitgespeeld en WAUW. Is seizoen twee al bijna klaar? :LOL: Dit was echt fantastisch. Elke superheldenfan zou dit moeten spelen.
Welk einde had jij?

Ook uitgespeeld en WAUW. Is seizoen twee al bijna klaar? :LOL: Dit was echt fantastisch. Elke superheldenfan zou dit moeten spelen.
Welk einde had jij?

En ik zie ook dat er veel mensen van Critical Role in de voicing zitten, dat maakt het ook wel interessant! Ik zag Matthew Mercer (ook McCree in Overwatch), maar ook Laura Bailey en Travis Willingham bij de main characters staan en de rest van CritRole seizoenen 1, 2 en 3 bij recurring. Dit wekt mijn interesse wel!

• Leuk
En ik zie ook dat er veel mensen van Critical Role in de voicing zitten, dat maakt het ook wel interessant! Ik zag Matthew Mercer (ook McCree in Overwatch), maar ook Laura Bailey en Travis Willingham bij de main characters staan en de rest van CritRole seizoenen 1, 2 en 3 bij recurring. Dit wekt mijn interesse wel!
Ik denk dat jij hem geweldig gaat vinden.

Even teruggelezen naar dit bericht ook. In de trailer kwam Critical Role ook kort voorbij geflitst, dus misschien dat zij ook wel gewoon deels bedenker zijn en ze daardoor niet in die zin betaald hoefde te worden...

Ik denk dat jij hem geweldig gaat vinden.

En het spel lijkt inmiddels ook al wat uitgebreider te zijn dan op release met 8 episodes? Of is dat seizoen 1 waar je het over had? En is er dan ook inderdaad een seizoen 2 aangekondigd of iets dergelijks?

1 is af, 2 nog niet bevestigd.
Ze zijn bezig met een game voor Critical Role maar de makers hebben ook gezegd dat seizoen 2 misschien in goed overleg wel de prioriteit kan krijgen. Meerdere stemacteurs zoals Aaron Paul en Laura Bailey hebben ook aangegeven graag terug te keren! Critical Role is trouwens ook de reden dat het spel überhaupt gemaakt is, toen ze in geldnood zaten om het spel af te kunnen maken zijn zij degene geweest die erin geïnvesteerd hebben.

Vraag is eerder wanneer dan of er een seizoen 2 komt, kan niet wachten!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Koekdoos

Users who are viewing this thread