Gaming

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Wow eerste begin gespeeld en wat tof is dit zeg.misschien niet eens dat de game zo leuk is. Maar heel tof om eindelijk mijn zuurverdiende PS5 zo zijn spierballen te laten zien. Geluidstechnisch en visueel is het een heel dikke beleving. De game zelf is wel een beetje hectisch in het begin, maar dat hebben ze denk ik bewust gedaan als een halve showcase.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Wow eerste begin gespeeld en wat tof is dit zeg.misschien niet eens dat de game zo leuk is. Maar heel tof om eindelijk mijn zuurverdiende PS5 zo zijn spierballen te laten zien. Geluidstechnisch en visueel is het een heel dikke beleving. De game zelf is wel een beetje hectisch in het begin, maar dat hebben ze denk ik bewust gedaan als een halve showcase.
Recensies zijn ook echt top. Goed om te lezen dat je ook zo positief bent. Maakt het gemis van een ps5 alleen maar erger ?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ratchet gescoord voor 52 euro op MP. Ben benieuwd! Las her en der wel in recensies dat de game wat buggy is. Klopt dat @Indiaantje89? Of valt het wel mee?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ratchet gescoord voor 52 euro op MP. Ben benieuwd! Las her en der wel in recensies dat de game wat buggy is. Klopt dat @Indiaantje89? Of valt het wel mee?
Toevallig net een keer het spel moeten herstarten omdat ik na een cutscene onder de wereld zat. Ook paar keer dat ik een beetje vast zat tussen bepaalde objecten, maar daar kom ik wel weer weg door wat te bewegen.

Vooralsnog valt het wel mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ratchet nu twee dagen in huis.

@Indiaantje89, had jij ook dat de game op sommige fronten echt nextgen voelt (rifts, Dualsense, graphics) maar soms ook wel ontiegelijk ouderwets? De game vindt het echt niet leuk als je op onderzoek uitgaat. Plekken waar je niet heen kan springen, Trudi die vast komt te zitten of door invisible walls blijft hangen, veel bugs en glitches.

Normaal gesproken levert Insomniac toch iets beter werk af.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ratchet nu twee dagen in huis.

@Indiaantje89, had jij ook dat de game op sommige fronten echt nextgen voelt (rifts, Dualsense, graphics) maar soms ook wel ontiegelijk ouderwets? De game vindt het echt niet leuk als je op onderzoek uitgaat. Plekken waar je niet heen kan springen, Trudi die vast komt te zitten of door invisible walls blijft hangen, veel bugs en glitches.

Normaal gesproken levert Insomniac toch iets beter werk af.
Het is ook niet echt een game voor onderzoek op 1 level na. Ik heb wel een paar bugs gehad maar niet dusdanig om mijn gameplay te verstoren.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Vooral als het om de collectibles gaat moet je wel wat op onderzoek uit. Al vrij vaak tegen een onlogische onzichtbare muur gebotst wanneer ik ergens moest geraken of een moment waarop ik ineens ergens niet op kon springen waardoor je moet omlopen om te komen waar je moet zijn. Vooral in 1 van de eerste levels.

Niet storend maar wel wat maf.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Vooral als het om de collectibles gaat moet je wel wat op onderzoek uit. Al vrij vaak tegen een onlogische onzichtbare muur gebotst wanneer ik ergens moest geraken of een moment waarop ik ineens ergens niet op kon springen waardoor je moet omlopen om te komen waar je moet zijn. Vooral in 1 van de eerste levels.

Niet storend maar wel wat maf.
Je kan gewoon op je kaart zien waar ze zitten ;). En de meeste zijn vrij makkelijk te bereiken. Je merkt wel wanneer iets niet klopt vond ik kwa bereikbaarheid. Wat is je favo wapen!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Je kan gewoon op je kaart zien waar ze zitten ;). En de meeste zijn vrij makkelijk te bereiken. Je merkt wel wanneer iets niet klopt vond ik kwa bereikbaarheid. Wat is je favo wapen!
Die beertjes (en moersleutels soms) niet toch?

Moet je letterlijk elke map clearen voor de trophy?

Vooralsnog die pistool die elektrische schokken geeft en de bommen. En jij?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Die beertjes (en moersleutels soms) niet toch?

Moet je letterlijk elke map clearen voor de trophy?

Vooralsnog die pistool die elektrische schokken geeft en de bommen. En jij?
De moersleutels staan altijd op de map. De beertjes niet inderdaad. Ja je moet iedere map clearen. Ik vond de rocketlauncher en de Rynogun het tofste.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Dezw verhalen van jullie maken het gemis van de ps5 niet beter. Dagelijks de ps5 checker van pu aan het nakijken maar nog geen geluk. Nu mijn zinnen gezet op de Ratchet&Clank bundel.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
De moersleutels staan altijd op de map. De beertjes niet inderdaad. Ja je moet iedere map clearen. Ik vond de rocketlauncher en de Rynogun het tofste.
Moersleutels e.d. staan nadat ik een late sidequest heb gedaan nu inderdaad op de map. Scheelt weer zoeken haha.

Ben volgens mijn save nu op 81 procent. Snel gegaan!!!!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Moersleutels e.d. staan nadat ik een late sidequest heb gedaan nu inderdaad op de map. Scheelt weer zoeken haha.

Ben volgens mijn save nu op 81 procent. Snel gegaan!!!!
Jep daarom is platinum ook vrij dichtbij. Je hebt alleen er na een game plus item nodig maar dat kan al in het begin van de tweede game.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
De moersleutels staan altijd op de map. De beertjes niet inderdaad. Ja je moet iedere map clearen. Ik vond de rocketlauncher en de Rynogun het tofste.
Gelukkig net op tijd gecheckt maar je hoeft gelukkig niet elke map te clearen (leeghalen) voor de platinum. Scheelt een hoop busywork.

Nog 2 trophies (headshots en gatenreactor) en ik heb hem ook binnen.

Tips voor de headshots? Hij lijkt hem soms net niet lekker te registreren.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Gelukkig net op tijd gecheckt maar je hoeft gelukkig niet elke map te clearen (leeghalen) voor de platinum. Scheelt een hoop busywork.

Nog 2 trophies (headshots en gatenreactor) en ik heb hem ook binnen.

Tips voor de headshots? Hij lijkt hem soms net niet lekker te registreren.
Gewoon in dat laatste level van de arena schieten. Je mag dan zo vaak schieten dan pak je het vanzelf wel.

die gatenreactor moest ik opzoeken trouwens. Je moet het schild op een bepaalde manier gebruiken en dus niet enkel schieten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken