Forum feedback

We zitten over twee opties te twijfelen, aangezien het steeds lastiger wordt om de accounts bij het aanmaken te herkennen. Wellicht kunnen jullie daar ook feedback op geven.
1. Wij checken handmatig elk account dat zich aanmeldt. Hier kan dus nog steeds een account doorheen glippen.
2. Wij checken elke eerste post van een nieuw account.

Ik ga in ieder geval weer even puzzelen of ik het toch niet automatisch tegen kan houden. Gevecht zonder eind.
Grootste probleem is toch dat die bots nieuwe topics openen dus dan zou ik gewoon verhinderen dat nieuwe accounts een topic kunnen aanmaken.
Voorwaarden kunnen dan zijn:
1. Account bestaat minstens 24u
2. Account heeft een berichten counter van minstens 1 en heeft dus al eerder gepost in een bestaand topic.
3. Account heeft een waarderingsscore die niet negatief is.
Als aan alle 3 voldaan is dan kan een nieuw topic aangemaakt worden.
Op die manier moeten de moderators enkel nog actief ingrijpen voor bots die in bestaande topics spammen en dat lijkt mij op dit moment geen groot probleem.

Wanneer worden de sticky topics gewijzigd naar die van 2026? Nu het festivalnieuws langs alle kanten losbarst begint het toch wat verwarrend te worden.
Dat was ons ook al opgevallen inderdaad! We zullen binnenkort eens een rondje doen en sticky topics wijzigen & de openingsposts hetzelfde laten zijn

• Leuk
Waarderingen: Kereltje
En nog een puntje over de rode balk: de layering met de emoticon reacties op berichten gaat niet helemaal goed 😅

1759215313669.png

En met de edit toolbar ook niet trouwens:

1759215420604.png

Heb ik het mis of is hier nog ruimte voor 8 andere emoticons??

Bekijk bijlage 16275

Vooral deze mis ik regelmatig: 🙏

Andere suggesties: 🤬🤮🤘🎯

En een boomer emoticon op z’n tijd (👴🏻) kan ook geen kwaad 😆
Ik ben er zelf geen voorstander van als er (nog) meer emoticons komen met een negatieve context. Hooguit de verdrietige emoticon die ik soms wel echt mis (oa voor overlijdensberichten).

Ik ben er zelf geen voorstander van als er (nog) meer emoticons komen met een negatieve context. Hooguit de verdrietige emoticon die ik soms wel echt mis (oa voor overlijdensberichten).

Ben ik wel met je eens hoor. En geldt dan zeker voor 🤮. Ook voor 🤬 en 👴🏻 mogelijk?

Na ja daar weten de wijze jongens van beheer wel raad mee. Geen idee of dit überhaupt mogelijk is.

Ben ik wel met je eens hoor. En geldt dan zeker voor 🤮. Ook voor 🤬 en 👴🏻 mogelijk?

Na ja daar weten de wijze jongens van beheer wel raad mee. Geen idee of dit überhaupt mogelijk is.
Ja wat mij betreft geldt dat daar ook voor en zeker de boomer emoticon. Als je het niet eens bent met iemand dan kan je dit in woorden uiten op een nette manier en niet stiekem met emoticons. En de boomer emoticon vind ik nodeloos stigmatiserend (al wordt het vaak wel op een plagerige manier gedaan). En als we toch die kant op gaan dan kan er ook best een GenZ emoticon bij (bestaat die eigenlijk?) 👶?

Users who are viewing this thread