Filmtopic

Ik ben oprecht jaloers, kon ik dat maar....

Het spel is zelf voor niet gamers aan te raden. Ik heb op Youtube een serie gezien waarin ze bejaarden het spel lieten spelen en op het makkelijkste niveau is het ze allemaal gelukt, dus dan moet jij het ook kunnen toch.... ;).
Haha, ja ik denk ook niet dat het niet haalbaar zou zijn. Maar ik heb simpelweg geen playstation of xbox.

Binnenkort ook maar aan seizoen 2 beginnen dan! En ik ben een tijdje geleden ook gezwicht en eindelijk aan GoT begonnen (nu 2 seizoenen gezien), dus Red Wedding staat ook op de planning binnenkort.

Zit nu nog in The Residence. Hilarisch, maar wel enigszins langdradig.

Binnenkort ook maar aan seizoen 2 beginnen dan! En ik ben een tijdje geleden ook gezwicht en eindelijk aan GoT begonnen (nu 2 seizoenen gezien), dus Red Wedding staat ook op de planning binnenkort.

Zit nu nog in The Residence. Hilarisch, maar wel enigszins langdradig.

Heerlijk hoor, GoT! Hoe spoilerloos ga je erin?

Was vooral jammer dat het steeds verder werd afgeraffeld. Waar ze in seizoen 1 hele afleveringen doen om te reizen tussen locaties was dat in de laatste 2 seizoenen niet meer het geval. Ook alle karakter opbouw werd even in één seizoen overboord gegooid. Vond dat zelf wel erg jammer, aangezien je toch seizoenen lang uitkijkt naar de "ontknoping". Je merkte gewoon dat de boeken nog niet geschreven waren en daardoor de regisseurs zelf iets gingen bedenken.

Daarnaast zijn de eerste paar seizoenen wmb echt geweldig. Zonder die laatste twee seizoenen misschien wel 1 van de beste series ooit gemaakt voor mij.

Laatst bewerkt:
Seizoen 2-3-4 zijn wat mij betreft een paar van de beste seizoenen in de geschiedenis van TV. 1-5-6 en zelf 7 zijn goed en tjah 8 daar maak ik liever geen woorden vuil aan. Wat vinden mensen hier van House of the Dragon, ik moet eerlijk zeggen dat het mij niet veel doet...

Seizoen 2-3-4 zijn wat mij betreft een paar van de beste seizoenen in de geschiedenis van TV. 1-5-6 en zelf 7 zijn goed en tjah 8 daar maak ik liever geen woorden vuil aan. Wat vinden mensen hier van House of the Dragon, ik moet eerlijk zeggen dat het mij niet veel doet...

House of the Dragon is ook wel echt gaaf, minder dan GoT wel, maar toch wel veel vette momenten

En dan vond ik het einde in het algemeen gewoon logisch, alleen slecht uitgewerkt
Het goede aan de eerdere seizoenen was dat alles kon gebeuren, je werd de hele tijd op het verkeerde been gezet. Maar tegen het einde voelde je aan alles wat er ging gebeuren.

Het goede aan de eerdere seizoenen was dat alles kon gebeuren, je werd de hele tijd op het verkeerde been gezet. Maar tegen het einde voelde je aan alles wat er ging gebeuren.
Ook omdat het echt tijd kostte om van bijvoorbeeld Winterfell naar Kingslanding te gaan. In seizoen 8 zijn ze in 10 seconden van plek 1 naar 2 terwijl in vorige seizoenen die reis een seizoen kostte waardoor er interessante verhalen en personages bijkwamen. Geen enkele daad voelde verdiend in seizoen 8, staat bij mij stipt op 1 in meest teleurstellende seizoenen van tv ooit

En dat ze zelf graag klaar wilden zijn met de serie zodat ze Star Wars konden gaan regisseren, wat natuurlijk een ongeëvenaard succes was
Huh? Ik kan van geen enkele regisseur van seizoen 7 of 8 terugvinden dat ze iets van Star Wars hebben geregisseerd.

Terecht dat die nepo-kids weggehaald werden bij Star Wars.
Dat moeten die meest ongetalenteerde lui ooit zijn.

Nu ja, Star Wars zal er ook niet zo veel slechter door geworden zijn, want de franchise laat zo veel steken vallen sinds de Disney overname.

Terecht dat die nepo-kids weggehaald werden bij Star Wars.
Dat moeten die meest ongetalenteerde lui ooit zijn.
Ze hebben toch een grote rol gehad bij het schrijven van alle seizoenen van GOT niet alleen 8? Ik vindt ze dan zeker niet talentloos...... Wist trouwens niet eens dat het nepo-kids waren.

Users who are viewing this thread